III.Bölüm

170 3 0
                                    

Her geçen gün geçtikçe birbirlerine daha da çok alışıyorlardı Cihan ile Asmin.
Lakin Cihan hala Asmin 'e karşı ne hissediyordu bilmiyordu.Onu Avşin'i sevdiği gibi büyük bir aşk' la
Sevmek istiyordu,tıpkı Asmin'in Cihan 'ı sevdiği gibi.

Asmin güzeller güzeli Cihan'ı öyle büyük bir sevdayla seviyordu ki,Cihan'ın ona aşık olmadığını görmüyordu bile gözleri.
Meğer aşk öyle birşeymiş ki karşısındakinin kendine aşık olmadığının farkındasın ama onu kaybedersin diye,yüreğinide yaka yaka gider diye gerçeklere kör olmakmış...

"Benim güzeller güzelim niye yine bu kadar güzelsin sen?"

Cihan yine Asminle uğraşacaktı anlaşılan,Asminle uğraşmayı seviyordu.Evlendiklerinden bu yana istisnasız her sabah uğraşırdı karısıyla.
Asmin tatlı bir gülümsemeyle kocasına karşılık verdi;

"Her sabah bunu söylüyorsun bana bıkmayacaksın değil meremin?"

Genç adam olumsuz bir şekilde iki yana kafasını salladı ve kalktı yattığı yerden karısının beline doladı kollarını ve boy aynasından karısına bakarak;

"Yaşlanana kadar bu böyle devam edecek."

Diyip boynuna uzun soluklu bir öpücük kondurdu.Normalde elinden gelse hiç çıkartmazdı Asmin'i bu odadan bir türlü doyamıyordu çünkü yeşil gözlüsüne Cihan,ama işte hayat şartları.

"Cihan tamam,yeter hadi üstünü giyinde kahvaltıya inelim geç kalacaz."

"Yetmez,ama hadi neyse..."

Dedi üstünü alıp banyoya giderek Asminde güldü arkasından.
Ve içinden şunu geçirdi,
Sende yüreğim var,canım var,aklım fikrim var,sende herşeyim var...

Genç çiftte masada yerini aldıktan sonra başladılar kahvaltıya.

"Ooo abi yenge hiç gelmeseydiniz ya bizde şimdi kalkıyorduk zaten."

Serhad'ın şakalaşma zamanı gelmişti yine Cihan ve Asminle uğraşmayı seviyordu serhad.Avşin yengesiyle çok uğraşırdı onun yeri daha bir ayrı idi Asmin 'e göre.Ama yapacak birşey yoktu Asmin'de onun karısıydı,Avşin'e nasıl ise Asmine'se öyle olmalıydı.

"Lan sus ben seni bir kaldırırsam görürsün o zaman sen."Dedi Cihan.

Asmin ile Dila onların bu hallerine gülüyorlardı.Gelin görümce çok iyi anlaşmışlardı.Birbirlerini çok seviyorlardı,Dila aynı Asmin Elif'i nasıl seviyorsa öyle seviyordu onu.Olmayan bacısı gibi görüyordu.Serhad'ın zıttı olarak oda Asmin'i Avşinden daha çok sevmişti.Asmin yengesi Avşin yengesine göre çok Naif çok masumdu...

"Tamam abi ya birşey demedim,şaka yapmaya gelmiyorsun.Bende Asmin yengemle şakalaşırım."

"Karımlada izin vermiyorum Serhad efendi varmı bir diyeceğin?"

"Gençler tamam hadi edin kahvaltınızı,Serhad sende rahat dur."

Sessizliğini bozdu Hamit bey.Güzel gelini Asmin, neşe getirmişti hanelerine uğuruyla beraber gelmişti gelinleri,Rojda hanımda Hamit bey gibi mutluydu.Avşin...O Asmin gibi masum değildi,Bazı insanlar hani alttan alttan yürütürdü herşeyi sinsi sinsi yaparlardı ya Avşin'de öyleydi aslında, Melek görünümlü şeytandı.Ve bunu sadece Hamit bey ile Rojda hanım biliyorlardı.Cihan Avşin'i çok masum sanardı lakin öyle değildi.
Kahvaltılar edildi Asmin kocasını işe yolcu ediyordu sarıldılar birbirlerine,

"Akşama istediğin birşey varmı?"
Diye sordu Cihan Yeşil gözlüsüne.

"Yok istemem,teşekkür ederim."
Gülümseyerek cevap verdi genç kadında.
"Hadi hadi git artık geç kalacaksın."

ZAİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin