I.Bölüm

312 4 0
                                    

"İnsan keder ve sevinç zamanlarında yüreğinin katlanabileceğinden fazlasını başka bir yürekle paylaşmak ister!"

Cihan 'da bu sözün ruh bulmuş hâli'idi.
Yüreğinde o kadar bir keder vardı ki,kederi Asmin'i görünce gitmişti sanki...
Yüreğinde ki bu acının yarısını Asmin almıştı sanki...

Bu masum,genç kıza tutulmuştu Cihan,merhemi olmuştu Asmin.
Yine kendini kızın yanında bulmuştu,her geçen gün ayakları onu Asmin'in yanına getiriyordu.
Peki ya genç kız...Asmin artık ne düşüneceğini bilmiyordu.Bu adam kaç aydır peşini bırakmıyordu onun.
Ne yapacağını'da şaşırmıştı,ne zaman dışarıya çıksa genç adam onun dibinde bitiyordu.
Yine...yine yanındaydı işte bu adam aklı gibi,kalbinide karıştırmıştı onun.


"Ya bak lütfen...lütfen bırak artık peşimi,ne zaman kafamı çevirsem sen varsın,ne istiyorsun benden?"Genç kız tatlı bir kızgınlıkla sormuştu Cihan'a eğer gönül eğlendirecekse hiç yaklaşmamalıydı bu adam ona,çünkü Asmin'in bu işlerle işi yoktu birisi olucaksada o adam onun kocası olmalıydı hep bu düşünceyle yaşamıştı genç kız.


"Asmin,bu soruyu sormaktan bıkmadınmı? Seni bırakmayacam,kafanı ne çevirsen ben hep orada olacam buna alış bence."
Pişkin bir gülümsemeyle göz kırptı karşısındaki tatlı kız'a.


"Bıkmadım!böyle peşimde dolaşmaya devam edersen bıkmayacamda..."
Kız kaşlarını kaldırıp,kafasını bir o yana bir buyana sallayarak,


"Sende,buna, alış, bence."dedi teker teker.


Genç adam,Asmin'in bu hareketine sesli bir kahkaha attı.Bu kız onu hiç birşey yapmadan bile güldürebiliyordu.


"Asmin,artık sen ne dersen de,bırakmayacam seni,tutuldum ben sana.Sende beni sevene kadar bu devam edecek bunu böyle bilesin."Cihan ,pişkin pişkin güldü.Avşininin ölümünden beş ay sonra bu kız çıkmıştı karşısına onu gördükten sonra sanki o içindeki acı sökülüp alınmıştı,bu kız acısına merhem olduktan sonra kolay kolay bırakmaya niyeti yoktu.


"Hey Allahım ya,neden beni bir tane akıllı bulmaz neden?"Diye söylendi genç kız,bu adamın peşini bırakacağı yoktu en iyisi gözünü korkutmaktı.


"Bana bak Cihan ağamısın nesin,eğer peşimi bırakmazsan seni abime söylerim çok fena yapar seni ona göre."korkutmak istedi adamı kendince.

Cihan bu lafın üzerine tekrardan bir kahkaha attı.Bu kız gerçekten iyi geliyordu kendisine.Bir adım daha yaklaşarak tam gözlerinin içine baktı.

"Söylemen benim için daha iyi olur Asmin hanım,benim işimi kolaylaştırırsın çünkü çok yakında seni istemeye gelecem."Göz kırparak yanından uzaklaştı kızın.Bu sözüyle Asmin 'i içindeki şüphe ve heyecanla baş başa bırakmıştı.

Belkide bu aşk Asmin'in hesap ettiği gibi değildi... Belkide aşk ona isabet etmişti.

Genç adam arabayla giderken düşünüyordü.
Kim bilir belkide artık Avşin'i unutma zamanıdır....
Artık geçmişten çok geleceği düşünme zamanıdır,çünkü artık geçmişte değil gelecekte hayatı devam edecekti...

ZAİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin