Šla jsme na své oblíbené místo. Lavička na které byli vidět celé Bradavicemi i s jejich pozemky. Vše bylo úplně nádherné zasněžené a výhled byl nádherný. Rukou jsou zchodila sníh z lavičky a posadila jsme se na ni. Ruce jsme strčila do kapsy aby mi nebyla zima. Výhled byl nezapomenutelný doufala jsem že tohle nikdy neskončí. Zvedla jsme hlavu o trochu víc a dívala se na oblohu. Mraky byly rozházeny po nebi. Mezi mraky se objevilo něco černého. Když to přilétlo blíž zjistila jsem že je to černý Puštík.
Pohled Vypravěče
Malá černá sova jménem Katrin přiletěla k hnědooké fialovlásce. A posadil se jí na klín. Fialovláska sovu pohladila a vzala si do ruky dopis. Otevřela obálku a koukala dovnitř. Při čtení váhala jestli si její matka dělá legraci nebo ne.Dopis:
Milá Lyro
Mám pro tebe asi špatnou zprávu. Jsme znovu těhotná a zase to bude holčička. Vím že si na to malá a lehká jsi jediná komu to mohu říct. Vůbec nevím co dělat ale nechci aby skončila jako ty.S pozdravem Narcissa Malfoy
Pohled Lyry
"S pozdravem Narcissa Malfoy,, dočetla jsem dopis který mi přinesla mámina sova. "Tak jo, tohle jsem fakt nečekala. Já nemám komu ale sestru svěřit. Nymfadora je mladá a pochybuju že Andy bude chtít vychovávat dalšího Malfoye.,, Řekla jsem jen tak do větru. Vyndala jsem pergamen a brk a načmárala rychlí dopis pro Andy. Využila jsem matčiny sovy a dopis po ní poslala. Pak jsme chvilku ještě seděla a koukala na krásný výhled a pak jsme kvůli velké zimě šla domů.
Pohled Andromedy
Vařila jsme v kuchyni večeři a najednou něco zaklepalo na okno a já otevřela. Do kuchyně vletěl krásný černý puštík jako kdysi mívala má sestra Narcissa. Dala jsme sově misku s vodou a něco k jídlu a vzala si od ní dopis. A četla jsem:Ahoj maminko
Psala mi Narcissa, je znovu těhotná a bude to zase holka. Nevím jak ji mám pomoct. Dala jsme ti sem i dopis který mi poslala. Takhle sova je její jak už asi výš. Prosí mě o pomoc a já nevím co s tím. Vzala bych si ji k sobě ale do Bradavic semnou nemůže. Promluvíme si o tom až přijedu. Za týden vyrážíme takže mě prosím vyzvedněte.S pozdravem a obětím tvoje Lyra
Dočetla jsme dopis a podívala se na druhý od Narcissy. Ten dopis sem dávat nebudu je tady už jednou. Aha, takže já si budu vychovávat dalšího Malfoye...
Pohled Lyry
Za týden jedeme domů. Alespoň na prázdniny. Vánoční samozřejmě a já se nemůžu dočkat na rodiče a Nymf. Jedině co mi to trochu kazilo bylo to že si musíme promluvit o mé budoucí sestře. Došla jsem do školy a šla jsem do Velké síně. Posadila jsme se k Maie, Lynn a dalších holek."Kde si byla? Si celá zmrzlá,, vystartovala Lynn
"Na tajném místě,, odpověděla jsem a natáhla se pro hrnek teplé čokolády.
"To není vysvětlení,, řekla Maia která si nandavá další talíř špaget.
"Jo je a nechtěně teď chvilku být musím se najíst a ohřát,, řekla jsem a otočila pohled na talíř a jídlo okolo mě. Holky se tvářily naštvaně ale nechaly mě být. Zvlášť Maia byla naštvaná. Zvedla se a šla si přesednout k Naofumimu což mě nepřekvapovalo když jí posílal spoustu dopisů. Dojedla jsem večeři a zvedla jsem se. Poprosila jsem Lynn aby mě ještě chvilku nechala být. Odešla jsem z Velké síně a vydala se tou nejdelší cestou na Zmijozelskou kolej. Po chvilce mě doběhla Alex.
"Co s tebou je Lyr?,, ptala se Alex když mě doběhla a zastavila.
"Ale nic,, řekla jsem a odvrátila pohled
"tak teď lžeš, podívej se na svoje vlasy,, řekla a ukázala mi že se změnila barva vlasů
"no jo máš pravdu. ale tady to s tebou řešit nebudu řešit takže jdeme někam jinam,, hned jak jsem to dořekla vzala jsem jí za ruku a táhla jí pryč.
"Au mohla by si s tímhle přestat? pokaždé když někam jdeme táhneš mě za ruku,, dodala po chvíli
"tak promiň já nechtěla. No každopádně to co ti právě řeknu musí zůstat jen mezi námi ,,řekla jsem a Alex kývla. "Psala mi matka,, řekla jsem a Alex po mě hodila pohled : jako která?. "Myslím tu Malfoyovou. No každopádně je znovu těhotná a bude to zase holka.. a ona úplně neví co s tím takže to nejspíš dopadne ta že skončí zase u Tonksových,, dořekla jsem a sklouzla po stěně až na zem.
"Počkej děláš si legraci?! Jakože by si měla ještě jednu sestru!?,, Ptala se a vypadala trochu vyděšeně.
"Tak nějak, ale bohužel si legraci nedělám. Andromeda říkala že až přijedu na vánoce si o tom promluvíme,, řekla jsme sklesle
"To je asi blbí, ale teď pojď jdeme do pokoje,, řekla Lex a pomohla mi vstát.
"Díky,, řekla jsem a šly jsme k nám na kolej. Ještě tam naštěstí nikdo nebyl. Všichni byly ještě na večeři a tak jsme měly celý Zmijozel jen pro sebe. Vešly jsme k nám na pokoj a sedly si do postele.
"Já jdu do koupelny kdyby si mě hledala,, řekla jsme a vzala si do ruky pižamo a taštičku. Alex jen přikívla a já vešla do koupelny. Vysprchovala jsem se a udělala si večerní hygienu. Převlíkla jsem se do pyžama a vešla zpět do pokoje. Stále tam nikdo nebyl samozřejmě až Na základě těchto Alex. Která se semnou prohodila a šla do koupelny. Já uklidila hábit a taštičku do komody a ze svého nočního stolku vyndala knížku. Začala jsme si číst. Po chvíli vyšla Alex z koupelny a šla si taky uklidit věci.
"To si jako budeš celou dobu číst místo toho aby sis semnou povídala než přijde zbytek?,, Ptala se když na mě upřela pohled.
"Já nevím, já bych to docela ráda dočetla, kvůli škole to úplně nestíhám,, odpověděla jsme a otočila stránku.
"Tohle je od tebe zlí, nemáš ještě jednu knížku? Nějakou zajímavou?,, Řekla Lex
"V druhém šuplíku,, řekla jsem aniž bych odtrhla oči od knihy. Alex se zvedla a došla si pro knihu. Vzala jí a začala číst. Hned jak otevřela knihu tak do pokoje přišly ostatní. Docela nám zkazily celý večer. Začaly si tam povídat a já už neměla dostatek klidu. Vzala jsme knížku a svoje pantofle a šla do společenky. Byl tam klid. A já si mohla číst. Dočetla jsme tu knihu a bylo zrovna asi kolem půlnoci. Opatrně jsme otevřela dveře od našeho pokoje, všechny holky už spaly a já se co nenpotišeji vydala k sobě do postele. Knihu položila na noční stolek a zalezlá si do postele. Usnula jsme během chvilky.
Já se vážně překonávám🤔 hele na vážně já normálně předtím psala 500 slov a teď najednou 1121? Ale děkuju za to i vám protože bez Vach bych to už dávno vzdala ❣️
ČTEŠ
Are you my family 2 Pozastaveno
FantasyLyra se moc těší na svůj třetí školní rok. Konečně oběví kdo je její rodina. Snad si nový školní rok užije. . . . Příběh navazuje na Are you me family. Pokud si ho nepřečtete asi nepochopíte děj. Všechna práva patří J. K. Rowlingové. . . . #avadake...