Příčná ulice

108 6 0
                                    

Zase jsem se vzbudila jako první a šla jsem se nasnídat. Ještě v pyžamu a hrozně ospalá jsem uslyšela zvonek. A tak jsem šla otevřít. Za dveřmi stal Patrik a jeho máma Narcius a jeho otec Bellatrus (Tyto jméno vymýšlela Maia Black). Hned jak jsem si uvědomila co se děje schovala jsem se za dveře.

"Ahoj co potřebujete ?,, Zeptala jsem se

"Máš tu maminku?,, Zeptala se Narcius

"Ehm ano ale asi spí,, řekla jsem. Za zády se mi ale ozvalo "né už nespí,, byla to Androméda která už byla převlečená a malovaná

"Lyro ty se běž převléct a učesat a já zatím pustím domu naší návštěvu,, řekla máma a já rychle utíkala nahoru. Rychle jsem vytáhla nějaké oblečení abych si ho oblékla a nevypadala blbě. Pak jsem si rychle běžela zamalovat jizvu a vyčistit si zuby. Učesala jsem se a sebehla dolů.

"Lyr dohodla jsem se s Narciusou že s náma Patrik půjde do příčné ulice,, řekla s úsměvem Andy

"Super,, řekla jsem ani nevím jestli nadšeně

"Fajn tak si běž pro bundu a tažku a přijď ,, přikázala Andy

Já samozřejmě poslušně šla a do své tašky přidala peníze od Malfoyů. Taky jsem došla za Nymf.

"Ahoj Nymfy půjdeš s náma do příčné ulice?,, Zeptala jsem se

"Ahoj prcku jasně že jdu,, řekla a začala se smát

"Neříkej mi prcku a dělej, jo a jde s náma Patrik,, řekla jsem a zmizela jsem na schody. Nymf se vykopala z postele a šla taky.  Jenže se jí jako vždy povedlo zakopnout o koberec který je mezi mojim a jejím pokojem.

"Au,, slyšela jsem za sebou když jsem šla po schodech.

"Ty jsi vážně pěkný pako,, řekla jsem a upadla ze schodů na zem. "Ale notak,, zaskuhrala jsem a začala se smát.(taková moje menší poznámka hodilo by se sem napsat "Karma je zdarma,,😂) Nymf která taky stále ležela na zemi se taky smála.

"Vydíš prcku mě se smát nevyplatí,, ozvalo se ze zhora a já se jen pousmála.

"Co tady sakra blbnete?,, Ptala se máma když přišla a uviděla nás obě jak ležíme na zemi.

"Nic takový běžný raní koloběh já zakopla tady malí prcek se mi smál a pak taky upadla takže vlastně nic nového,, smála se Nymf.

"Neříkej mi prcku!,, Zakřičela jsem mezi záchvaty smíchu.

"Tak dost obě. Zapomínáte že máme návštěvu a že už musíme jít,, přikázala máma a mi obě pochopily že by jsme asi měly jít.

Are you my family 2 Pozastaveno Kde žijí příběhy. Začni objevovat