"Aquamenti,, ozvalo se od Mainy postely a Paige se vymrštila z postele mokrá na kost.
"Co to sakra děláte?!?!,, Vykřikla Paige.
"Taková menší osobní pomsta, a protože Maia tohle kouzlo umí líp tak to za čokoládové žabky pro mě udělala,, řekla jsme a padla smíchy do postele. Od Paige se ozvalo zasičení a zmizela v koupelně. Natáhla jsem se k Maině posteli a plácky jsme si rukama. A začaly jsme se společně se zbytkem pokojem strašně smát. Aby její pomsta nebyla tak brzo vyrazily jsme s Maiou a Lynn na snídani. Došly jsme do velké místnosti se čtyřmi dlouhými stoly. Šli jsme ke stolu kde sedělo pár lidí se zeleno-černými hábity. Posadily jsme se vedle Emmy která odešla z pokoje dřív než mi protože ona je taková klidná. Posadily jsme se vedle ní a pozdravily. Lynn si nandala lívance, Maia míchaná vajíčka a já si dala misku ovesné kaše.
"Musím říct že se vám to povedlo,, uznala Lynn a sáhla si pro další lívanec
"Díky ale mohlo to být lepší,, řekla jsem a usmála jsem se
"To teda ne víš jak namáhavé bylo vstát dřív jak Paige? Takhle brzo jsem nikdy nevstávala,, ujala se slova původní Mrzimorka.
"Myslím že ti to za to stálo Mai, navíc všechno je jednou poprvé,, řekla jsem s úšklebkem
"Tak teď si byla strašně podobná Malfoyovy,, řekla Emma a začala se smát. Já se jen podívala na Maiu a ona na mě. Byl to takový ten pohled MYSLÍŠ ŽE NA TO NĚKDO PŘIŠEL?!?
"Jak to vlastně bude s Vánoci a dárky které si dáváme mezi sebou?,, Rychle jsem se snažila změnit téma.
"Nooo tak já tady zůstávám takže si je můžeme dát kdykoliv když tu budete,, přidala se ke mě Maia
"Jenže my bohužel ne, tak víte co příští rok tady zůstaneme všechny co vy na to?,, Navrhla Lynn
"Tak fajn, hele já vám dám dárky v pátek,, řekla Maia a dojela poslední kousek své snídani tedy alespoň to tak vypadalo že už nic jíst nebude.
"Dobře takže si ty dárky dáme v sobotu,, řekla jsem a pozorovala svou Mrzimorskou kamarádku jak si nandavá další míchaná vajíčka i s kopou slaniny. Nalila jsme ji do skleničky džus protože je to prostě Maia a bylo mi jasné že se začne dusit tím jak to do sebe cpe. A to co jsme si myslela se fakt stalo. Začala se dusit a tak jsme ji podala skleničku s džusem.
"Dí-k-y,,vykašlala ze sebe. Usmála jsme se a počkala jsme až se přestane dusit. Sáhla jsem si pro 3 zelené jablka a hodila je do tašky.
"Tebe jednou ty jablka zabijou,, ozvala se Pansy která právě přišla.
"Tak ať hlavně že mi budou ty jablka chutnat, promiňte holky ale já si musím ještě něco zařídit,, řekla jsem a když jsme vstávala tak jsem hodila pohled po Fredovi. Holky jen řekly že se potkáme na hodině a tak jsem vyrazila do knihovny. Vešla jsem do místnosti se spoustou knih a šla uličkou. Hledala jsme stůl který by měl hezký výhled na polovišlé slunce. Skoro všechny stoly byly prázdné a tak když jsme našla svůj stůl měla jsem úplný klid. Vzala jsme do ruky brašnu a otevřela jí, vyndala jsem pergamen a brk. A začala vymýšlet svůj plán ohledně sázky s Lisou a Annabeth.
Ahoj Georgi
Nechtěl by si dnes po večeři přijít do Astronomické věže?
S pozdravem AnnabethDoufala jsme že to zabere. I když jsem hrozně chtěla fialové vlasy mámě by se to nelíbilo. Šla jsem za Georgem a dala mu dopis.
"Je vážně od Ann?,, Ptal se a prohlížel si dopis.
"Jo, jen se bála ti ji dát,, odpověděla jsme bez váhání.
"Dobře děkuju,, odpověděl a odešel. A já se vydala hledat Ann abych jí to řekla. Našla jsem je ještě ve Velké síňi. Maia furt jedla. Nevím kam to dává ale fajn.😂🤷🏼♀️ Doběhla jsem k Ann a přisedla si vedle ní. Vše jsme ji řekla a ona nechápavě koukala.
"Děláš si že mě srandu?,, Ptala se. "Protože jestli ne tak si nejsem jistá jestli bych ti přála aby si lhala,,
"Nelžu a ani si nedělám srandu. Takže tam asi nejspíš budeš muset jít,, dořekla jsem a usmála se.
"Ty víš že jsem celkem míru milovná ale myslím že tě něčím praštím,, řekla výhružně tmavovláska.
Přesuneme se na večer kdy se už Ann vrátila z rande a my na ní čekaly v Nebelvírské společence.
"Tak co?,, Vyskočila jsem když přišla.
"Takže nechodíme spolu. Dostal odemě pusu. Bylo to hezky ten výhled a docela jsme si popovídaly. Ale každopádně si prohrála. Takže vlasy. Honem!,, Řekla Ann a složila ruce na prsa.
"Joo hned,, řekla jsem a změnila vzhled svých vlasů. Byly krásné fialové a krátké jako Nymfadory.
"Myslím že ti to i docela sluší, a teď už by jsme mohly jít spát né?,, Říkala Maia a šla směrem pryč z Nebelvíru.
"Díky a jo jdeme tak ahoj zítra,, rozloučily jsme se a šly do Zmijozelské koleje. A pak se šly umýt a převléknout. Maia si povídala s Lynn a Emmou a já si chvilku četla. Pak jsme si povídala s nima a šly jsme spát.
ČTEŠ
Are you my family 2 Pozastaveno
FantasyLyra se moc těší na svůj třetí školní rok. Konečně oběví kdo je její rodina. Snad si nový školní rok užije. . . . Příběh navazuje na Are you me family. Pokud si ho nepřečtete asi nepochopíte děj. Všechna práva patří J. K. Rowlingové. . . . #avadake...