obrana proti černé magii

105 7 0
                                    

Druhý den jsme měly Obranu proti černé magii s Profesorem Lupinem. Docela jsem se těšila. Vešly jsme do třídy kde stála velká prosklená skříň. Stálý jsem jako půlkruh před skříňí.

"Zajímavé že?,, Ptal se profesor Lupin. Skříň se klepala a my byly vydešeni. "chce někdo z vás zkusit uhodnout co je uvnitř?,, Ptal se znovu

"To bude určitě bubák,, řekla Maia

"Výborně slečno Blacková,, pochválil Maiu profesor Lupin.

"Může mi někdo říct jak bubák vypadá?,, Ptal se dál

"To nikdo neví,, odpověděla Mia. Draco se na ní celou dobu díval ale tak zvláštně.

"Kdy ta přišla ptal?!,, se Ron

"Stále mění tvář berou na sebe podobu toho čeho se bojíme proto jsou tak..,,Mia to nestihla doříct a přerušil jí Lupin.

"Tak děsiví ano správně. Naštěstí existuje kouzlo které zažene bubáka, my ho právě vyzkoušíme. A bez hůlek všichni opakujte "Ridikulus",, řekl profesor

"Ridikulus,, opakovali všichni. Profesor Lupin nás upozornil aby to bylo víc nahlas.

"RIDIKULUS,, zavolala jsme snad skoro všichni hlasitěji

"Tahle hodina je směšná,, poznamenal Draco. Aby si toho nikdo nevšiml kopla jsem mu do boty. Raději mlčel.

"Tím ale končí to snadné samotné zaříkadlo totiž nestačí, to co bubáka spolehlivě zneškodní je smích. Musíte jo přinutit k tomu aby udělal něco co vás pobaví. Předvedu vám to. Ehm Nevile mohl by si prosím, jen pojď nestiď se,, vyvolal profesor Lupin Nevila. A Nevil s váháním šel.

"Ahoj, tak co ti nahání největší strach,, zeptal se profesor a Nevil něco zašeptal. "Prosím?,, Zeptal se znovu

"Profesor Snape,, řekl Nevil. A třída se začala smát.

"Profesor Snape, jako všem. Myslím že bydlíš u své babičky,, řekl Lupin

"Ano, ale aby se v ní ten bubák proměnil to nechci,, sklopil hlavu Nevil a třída se opět zasmála.

"To ne představ si jaké nosí šaty jen to co nejpřesněji umíš,, řekl Profesor

"Nosí červenou kabelku,, řekl bázlivě Nevil

"Nemusíš to říkat pokud si to představí š uvidíme to. Až otevřu tu skříň uděláš přesně tohle. Omluvte mě,, řekl a přistoupil k Nevilovi a něco mu pošeptal do ucha "dokážeš to?,, Zeptal se a Nevil přikývl. "Tak jo připravit se raz, dva, tři,, jen co to Lupin dořekl klika od skříně se otočila a skříň se začala otevírat. Že skříně vylézala úplně přesná kopie profesora Snapa. Lupin znovu něco Nevilovi pošeptal do ucha.

"Ridikulus,, řekl Nevil s hůlkou v ruce a Snape s přeměnil na Snape v šatech jeho babičky. Musím říct že to bylo strašně vtipný. Zase s všichni mohly potrhat smíchy.

"Výborně Nevile. Můžeš zase zpátky. Tak a teď všichni do řady,, řekl profesor s pochvalou pro Nevila. Třída se začala rovnat a by stály v opravdové řadě. Jako první byl Ron.

"Chci aby jste si každý představil to čeho se nejvíce bojíte a prěměnil to v něco vtipného, takže další. Rone,, řekl profesor Lupin. Ron se přiblížil napodobenině Snapa a ten se změnil v pavouka. Ron jen vytáhl hůlku a chvilku přemýšlel pak přeměnil pavouka na pavouka na bruslích. Pak šlo pár dalších. Následně šla Lisa. Stoupla si před bubáka který se začal měnit a změnil se na Lis jak jí nejspíš její táta mlátí. Byl tam taky její brácha Leo který brečel. Vypadalo to že se Lis rozbrečí. "mysli na něco vtipného,, pobídla jí Ann. "riddikulus" ozvalo se a místo předchozího bubáka se objevila Lisa společně s Ann jak se smějí. Jako další šla Ann. Ze smějících se holek se stala Annina rodina. Všichni byly ale mrtví. Viděla jsem jak se Ann nahrnuly slzi do očí. Smutným hlasem řekla "Ridikulus!,, Najednou se před námi objevila její rodina objímající samotnou Ann.

Are you my family 2 Pozastaveno Kde žijí příběhy. Začni objevovat