Prázdniny

290 11 0
                                    

Ahooj, pokud jste nečetli první díl měly by jste si ho přečíst aby vám dával smysl.

Blíží se poslední týden prázdnin a já se jdu balit k Dracovy.

"Mami..?,, Šla jsem tázavě za mámou

"Ano,co potřebuješ?,, Zeptala se co potřebuju

"No.. domluvila jsem se s kamarádem ze školy že by jsem u něho byla poslední týden před školou a tak se chci zeptat jestli můžu,, dorěkla jsem celý příběh.

"Můžeš ale řekneš mi kdo to je a kam jedeš,, přikázala mi mamka

"Draco Malfoy myslím že říkal nějak Malfoy Mramor,, dorěkla jsem se smíchem.

Máma se začala smát. "Fajn můžeš ale pošleš mi sovu až dojedeš a v pátek budeš tady aby jsme o víkendu mohly do Příčné ulice ,, znovu diktovala máma

"Super mami jasně všechno splněno Díkyyyyy!!,, Začala jsem křičet na celý barák a okamžitě obejmula. "Jdu si začít balit že upečeš ty tvoje výborné šátečky?? Prosím prosím,, prosila jsem

"No dobře a ty už utíkej ať to nebalíš ráno,, přikývla máma a já šla. Napsala jsem si seznam který chci sebou ale psát jo tady nechci protože je moooc dlouhý. No prostě chápete jsem holka a navíc ta jizva...

Zbalila jsem si všechny věci a přidala "krabičku" se šátečky. Samozřejmě jsem nemohla vynechat i svůj blok a penál. Zabalila jsem si a sebehla na večeři.

"Ségra jedu pryč takže si užiješ klidu,, snažila jsem se pochlubit Nymf.

"Jo já vím křičela si to přes celý dům,, odpověděla Nymf a všichni jsme se začaly smát. K večeři byla Nymfino nejoblíbenější jídlo protože si ho sama uvařila. Za což na ní rodiče byly moc pyšní ikdyž ono uvařit těstoviny není moc těžké. Po té dobré večeře jsem si šla udělat večerní hygienu a šla jsem si šla kreslit. Přemýšlela jsem nad tím že bych chtěla vidět i Maiu ještě před školou a tak jsem doufala že stále bydlí u Draca. Přes ty dva minulé roky jsme se moc nebavili já se učila a ona no vlastně co jsem slyšela bavila se asi s půlkou školy né-li celou. No bylo už fakt pozdě a tak jsem šla spát.

Are you my family 2 Pozastaveno Kde žijí příběhy. Začni objevovat