Tento název nesouvisí s příběhem jen mě nenapadl žádný vhodný název🤣😅 a taky máme právě chemii. 😂
Týden uběhl velice rychle a je zase pátek. Dnes se naposledy učíme a zítra jedeme na vánoce domu. Ještě si musíme předat dárky mezi sebou. Seděly jsme ve Velké síňi a snídali jsme. Maia si zase nandavala velké porce jídla a my s Lynn a Emmou se jí smály.
"Kam to všechno dáváš?,, Zeptala jsem se s úsměvem
"J-á vla-st-ně n-ev-ím,, vykoktala ze sebe se snahou nevyplyvnou vše co měla v puse.
"Tak jo radši nemluv myslím že Emma by nechtěla být popraskaná,, smála se Lynn.
"T-o ne-ní vtipný!,, Křikla po nás když konečně snědla to co měla v puse.
"Tak promiň ale ty tady jíš jako kdyby si byla druhý Ron,, řekla jsem se záchvatem smíchu.
"Tohle má být urážka?!?,, Křikl Ron z vedlejšího stolu kde se taky cpal vším možným.
"Mám si to brát osobně?!?,, Vyhrkla ze sebe Maia.
"Neurážejte se ani jeden. To byl vtip,, řekla jsme omluvným tónem.
"Co máme vlastně za první hodinu?,, Zeptala se Emma
"My s Maiou máme studium mudlů a ty máš myslím Jasnovidectví a Lynn taky,, řekla jsem a sáhla na stůl pro 2 jablka a hodila je do brašny.
"Stejně nechápu jak si mohla jít na studium mudlů! Si Mal-ve Zmijozelu, pohrdáme mudly!,, Řekl Draco Který se právě objevil za mnou.
"To jste mě nemohly varovat že je za mnou?,, Řekla jsme naštvaně. "Očividně ne všichni Dráčku,, naštvaně jsem se otočila na Draca. On se na mě jen ušklíbl a odešel. "Mohly jste mě varovat,, řekla jsem.
"Pardon my si jo nevšimly,, řekla Lynn a Emma. Maia stále jen mlčela ale po chvilce se vzpamatovala a zase si nandala nějaké jídlo na talíř. Já jsme se jen dlaní praštila o čelo.
"Holky já už půjdu musím si pro něco ještě dojít na pokoj, tak zatím Ahoj,, řekla jsem a zvedla se. Holky taky řekly Ahoj a já odešla. Šla jsme na pokoj pro učebnici lektvarů které jsme měly hned potom a ještě jsem si vzala pergamen s úkoly do obou předmětů který mě v následujících dvou hodinách čekaly. Došla jsem do třídy a čekala než začne hodina o mudlech. Četla jsem si mezitím znovu svůj úkol. Měli jsme napsat esej na jeden pergamen. Bylo to o vánocích u mudlovských rodin, jak se od nás liší a jeslí se vůbec liší a tak. Tenhle úkol mě docela bavil protože jsem vyrůstala mezi mudly takže jsem toho nemusela ani tolik hledat. Později se přiřítila Maia a posadila se vedle mě.
"Myslíš že bude mít někdo jako Naofumi úkol?,, Když to dořekla vyndala si potřebné věci.
"Ne, bude ho chtít rychle opsat nebo bude chtít aby si mu celý úkol napsala znova. Teda pokud si vůbec vzpomene že jsme nějaký měli,,
"To je pravda. Nebudeme mu nic říkat,, usmála se Maia. Chvíli potom se do třídy nahrnuli další spolužáci. Naofumi i Ann s Lisou byly mezi nimi.
Hodina začala a profesorka Burbageová chtěla vybrat naše hotové úkoly. Naofumi se přihlásil."Ano pane Stáre,, řekla profesorka aby vyvolala Naofumiho.
"Promiňte paní profesorko ale já zapoměl úkol,,
"Dobře, za to že jste se přiznal strhnul Zmijozelu jen 10 bodů. Ale do večera chci ten úkol u sebe v kabitenu na stole,, Naofumi kývl. I když nám sebrala 10 bodů přišlo mi to vtipné. A Maie taktéž. Zbytek hodiny byl docela nudný. Učili jsme se o mudlovských kouzelnících. Znala jsem je stejně jako Lis a Ann. Chodili jsme na ně ve školce. Celý den uběhl dost rychle a byl večer. Šly jsme si teda dát dárky k Vánocům. Byly jsme v Nebelvírské společence. Dala jsem všem dárky. Mája dostala knížku Školy dobra a zla a čokoládu, Ann jsem dala náušnice. Lis jsem koupila čelenku, Aby jsem dala prstýnek. Hermioně jsem taky koupila nějakou knížku a Lynn dostala polštářek se sovou. Měly z toho velkou radost. Já dostala náramky, knížky a kytku. Líbili se mi dárky které jsem dostala a byla jsem za ně ráda. Do půlnoci jsme si povídali a pak už jsme museli jít aby jsme se alespoň trošku vyspali. Potichu a opatrně jsme procházeli Bradavickými chodbami. Dávaly jsme si pozor aby jsme nepotkali prefekty. Došly jsme do našeho pokoje na Zmijozelské kolejí. Maia všechny dárky položila na komodu a já na noční stolek. Obě jsme padly do postele a usnuly.
ČTEŠ
Are you my family 2 Pozastaveno
FantasyLyra se moc těší na svůj třetí školní rok. Konečně oběví kdo je její rodina. Snad si nový školní rok užije. . . . Příběh navazuje na Are you me family. Pokud si ho nepřečtete asi nepochopíte děj. Všechna práva patří J. K. Rowlingové. . . . #avadake...