~ İşsizlikten Doğan Dostluklar ~
Fred: evet sayın seyirciler
George: savaşa son birkaç saniye ve ne düşünüyorsun Fred?
Fred: temiz bir iş olmasını temenni ediyor, oyumu kızlara veriyorum.
George: iyi seçim 😏
Cho: Ben oyumu erkeklere veriyorum.
Lavender:+1
Astoria: 👏👌
Padma: ıyh uyuzlar..
Fred: evet aldığımız son duyumlara göre savaş başladı!
George: [ ses kaydı ]
Harry:" AAAAAAAAAA- Ron! Yardım et aptal!"
Ginny:" Beter olun hain köpekler!"
Theodore:" Benim bu savaşta ne işim var! AAAAAAAAAA"
Ron: " Savunmada kalmayın! İLERİ!"
Blaise:" BUNA KİM YÜREK YEDİRDİİİİİ?!"
Draco:"Kendisi tavuk yüreği ye - AAAAAA AŞKIM GİNNY YAPMA!"
Luna:"Beter Olun!"George: evet kızlar ileride götürüyor sanki. Erkeklere oy verenler de hüsrana uğramasın savaş yeni başladı.
Cho: Göster onlara Harry ❤
Colin: öğk! Ben Harmione shipliyorum!
Fred: adamsın Colin 😎
George: sana özel %50 indirim!
Astoria: hiiii Colin! Hemen bana aşk iksiri al!
Colin: nah
Fred: [ video ]
Harry ve Hermione feci bir düello içerisinde. Blaise göle düşerek diskalifiye olmuş durumda - Ama savaşı kahkahalarla izliyor kendisi. Neville diz çökmüş af dilerken Luna hunharca gülüyor. Pansy şuan için savunmada, Ron iyi gidiyor.
Ginny, Draco'nun başına yarasaları musallat etmiş. Theodore kaçıyor, Pansy kovalıyor. Theodore kaçıyor, Pansy kovalıyor ve Theodore yerde af dileniyor.
Hermione savunmaya geçmiş, Harry iyi gidiyor. Bu sırada Dean ve Semaus lânetlerin arasında kalmış. Hangi şahıs yaptı bilinmez - Theodore - Yasak ormanın kenarı ateş almış. Bu sırada Draco bir ağaca tırmanmış yarasalardan kurtulmaya çalışıyor.Theodore ise yerde tek gözü açık etrafı kollayarak ölü numarası yapıyor. Semaus, " Aptal Herif!" Diyerek Theodore'un kafasından su boşaltıyor. Theodore da ona asasından su atıyor. Attığı su Ginny'ye gelince Ginny de etrafa su atıyor.
Böylece bir savaşları da beklendiği gibi bitmeyerek su savaşı başlıyor. Hogwarts'ın camlarından gören sıkıntılı öğrenciler de savaşa hemen dahil oluyorlar. Böylece aynı yılda hem ikinci Hogwarts yemek savaşı, hem de ikinci Hogwarts su savaşı meydana geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Whatsapp
FantasíaHarry Potter karakterlerinin Whatsapp konuşmaları.. DİKKAT ! #harmione #ronsy #drinny kullanılacaktır. Rahatsız olacakların okumaması önerilir.