Sudelifalgan ın isteği üzerine kurgulandı.
* Theo ve Gabrielle'nin tanışması.
Umarım beğenirsiniz ❤
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Theodore elindeki şaka kolilerini sandığa yerleştirip kilitledi. Bunlara düğününün ilerleyen zamanlarında ihtiyacı olacaktı. Tabi, Hermione onu topukluyla kovalamazsa... Eğer bu ihtimal gerçekleşirse ilk aşamada takılıp kalırdı - ki o da yeterliydi ona göre.
" O patlayan fişekleri tek seferde ondan fazla salma, düğün yerini havaya uçurmak bizce eğlenceli olabilir ama annem için pek de öyle değil." dedi George sırıtarak elindeki poşetleri de Theodore'a verirken.
" Peki, mrs. Weasley'in gazabına uğramak istemem. " dedi Theo da. " Bizimkiler ne yapıyor?"
George omuz silkti, " Hermione'nin zümrütü tacı kaybolmuş onu tartışıyorlar. Damat çadırında da Draco terör estiriyor." George bir an duraksadıktan sonra dehşetle sordu, " Yoksa tacı sen mi kaçırdın?"
" İyi fikirmiş ama hayır." dedi Theodore, " Ben daha çok yapacağım drarry kaosu için uğraşıyorum. İlk aşamayı kazasız belasız atlatırsam da bu şakacıkları tetiklemem gerek."
" Sana kolay gelsin o halde." dedi George ve çadıra yardım için Bill ve Charlie'nin yanına gitti.
O gittikten sonra Theodore da elindeki patlayıcı fişekleri gizleyerek etrafa döşemeye başladı. Bir yandan da yakalanmamak adına etrafı kolaçan ediyordu. Ama herkes öyle bir koşuşturmacadaydı ki kimse onu fark etmiyordu.
İlk kutuyu tamamen döşedikten sonra diğer kutu ile karşı tarafa koşturmaya başladı. Bunları da döşeyip diğer maytaplarla ilgilenmeliydi ve vakti kısalıyordu. Tam döşeyeceği yere ulaşıp kutuyu bırakacağı sırada biri omzuna feci halde çarptı ve Theo'yu yere kapakladı. Burnuna dolan çiçekli parfüm ve yüzünü gıdıklayan sarı saçlara yüzünü buruşturdu Theodore.
Kız her kimse feci halde kızarmıştı. Hemen yerinden doğruldu ve bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırdı. " Ben, öjür dilerim birazğcık ajelem vardı. "
Theodore homurdanarak kalktı ve üzerindeki tozları silkeledi. " Önüne bakmayı öğrenmelisin o halde!" dedi ters ters. Bütün fişekler yerlere saçılmıştı ve Theo emindi ki içlerindeki barut çoktan dört bir yana dağılmıştı. Kız, onun bu kabalığına kaşlarını çattı ve kollarını göğsünde birleştirdi.
" O halde sen de önüne bakmayı öğrenmelisin! Aklın elindeki kutudaydı sanırım!"
Theodore kıza dehşetle baktı. İlk başta fark etmediği Fransız aksağanı sinirlenince daha da kuvvetli olmuştu. Ayrıca o kadar sinirliydi ki kelimeleri doğru telaffuz etmişti.
" Önce bir sakin ol tamam mı?" dedi Theodore. Kızların sinirlenince tehlikeli olduğunu felaket bir şekilde öğrenmişti.
" Ben sakiniğm. " dedi kız gözlerini devirerek.
" Evet tabi, burnundan ateş püsküren de benim yengem Ginny zaten!" dedi Theodore.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Whatsapp
FantasíaHarry Potter karakterlerinin Whatsapp konuşmaları.. DİKKAT ! #harmione #ronsy #drinny kullanılacaktır. Rahatsız olacakların okumaması önerilir.