》4《

25 6 23
                                    

İdil~zor12 : lan sen niye Burcu'ya ' bıyıklı maymun' diyorsun!

İdil~zor12 : sabahtan beri ağlıyor tuvalete kilitledi kendini! Salak şey !

İdil~zor12 : çabuk gel ben bıktım abi sizin çelişkili aşkınızdan!

Akıllı1berk : ne aşkı kızım! Ben aşık falan değilim.

İdil~zor12 : sen onu külahıma anlat :)

Akıllı1berk : üfff tamam be geliyorum hemen.

🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍

                            İdil ~ zor12 :  Sen Ve Yarınlar 🌙                           YORUMLAR :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                            İdil ~ zor12 :  Sen Ve Yarınlar 🌙
                          
YORUMLAR :

        Telgrafçitosman : Abi bu kız birisine aşık diyorum dinlemiyorsunuz!
                                             1 yanıt ) sudecik14: olm kız asosyal lan!
          Akıllı1berk : yarım kalmış........
                                                  YORUMLAR KISITLANMIŞTIR

🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍

Tekin_Bora12 :  Cansu ben artık senin sevgilin gibi davranmaktan bıktım!

Tekin_Bora12 :  bana geldin ve dedinki 'okulda ünüm artsın biraz şimdilik sevgili gibi davranalım ' ama önüme çıkan Cansu sana aşık diyor bu ne!?

BukleliCansu : role fazla kaptırmışım kendimi hem kim diyor Cansu sana aşık diye?

Tekin_Bora12 :  önüme gelen herkez! Bu iş fazla uzadı oyun bu kadardı bitti!

BukleliCansu : Cansu sana aşık diye kim diyorsa çok doğru diyor.

Tekin_Bora12 :  ne!? Kendine gel oyundu bu sadece!

BukleliCansu : evet ama hayal gerçek olamaz mı?

Tekin_Bora12 :  imkansız!

BukleliCansu : seni bir şekilde elde edeceğim bak gör!

Tekin_Bora12 :  çok hayal görüyorsun!

Tekin_Bora12 :  Ve senin yüzünden beni seven ve beni güldüren kişinin kalbini kırdığıma inanamıyorum!

🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍 🍍

   

        

         Tekin_Bora12 :  vazgeçilen bir insan geri sevilemez mi?🍁

  YORUMLAR

   BukleliCansu :  vaz geçtin mi ,bir daha zooor :)
         1 yanıt )   Akıllı1berk :  işin içinde aşk oldun mu zor diye bir şey  yoktur :)

     Kuzeyingizemi23 : ooo kardeşim Cansu'ya trip mi atıyorsun ama ben      ayrıldınız diye duydum .
    1 yanıt )  Tekin_Bora12 :  evet kardeşim ayrıldık ve ona trip atmıyorum.

                         YORUMLAR KISITLANMIŞTIR

🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍

Akıllı1berk :  e ne oldu senin anonim işi?

İdil ~ zor12 :  battı Karadeniz'de gemilerim.

İdil~zor12 : bana Cansu'nun içi çok güzel dedi.

Akıllı1berk : eee

İdil~zor12 :  ben de uzatma gereği duymadım bu kadar basit!

Akıllı1berk : üzülme kız sen o bir metrelik boyunla bunun üstesinden nasıl geliceksin bilmiyorum ama geliceksin sjsjs

İdil~zor12 : 1 metre değil tamam mı benim boyun 1.60 . Hem boş versene yaaa    sen Burcu'nun gönlünü aldın mı Bari?

Akıllı1berk : aldım baya zor oldu .

Akıllı1berk : kız acayip inat çıktı ama inat konusunda kimse senin eline su  dökemez biliyorsun :)

İdil~zor12 : Tabi olum yaa ben sana bir şey diyeceğim.

Akıllı1berk : ne Diyeceksin ?

İdil~zor12 :  ben Bora'sız yapamıyorum!  Kendisi benim yaşayıp yaşamadığımı dahi bilmiyor ama ben sadece onun fotoğrafları ile geçinemiyorum . Ben onu düşünmekten uyuyamıyorum.

İdil~zor12:  uyku hapı verdi doktor. Sanki uyuyunca onu unutacağım da !

Akıllı1berk :  kızım senin aşkın zor bulunur ha bunu unutma!  O gö*ü bo*lu Cansu da kim sadece heves!

İdil ~ zor12 :  Berk sana bir şey diyeceğim.

Akıllı1berk : ne ?

İdil~zor12 :  sanırım Bora Cansu'ya gerçekten aşık, heves değil. Ve bu benim canımı çok acıtıyor!

Akıllı1berk :  ee sende çık karşısına deki  'ben sana deliler gibi aşığım , sen beni 4 yıldır fark edemesende ben kulağımda kulaklık, elimde şiir defteri sana bakarak şiir yazıyorum ' de işte!

İdil~zor12 :  hııı  aynen bir daha karşıma çıkma desin beni orda rezil etsin, koluna yılan Cansu'yu taksın gitsin muhteşem plan yaa (!)

Akıllı1berk : böyle deyince bir farklı geldi şimdi gözüme. Vaz geçtim sen sabahlara kadar ağlamaya devam et .

İdil~zor12 :  salak yaa sjsjsj

Akıllı1berk :  bence sen git başka bir hesaptan yine yaz.

İdil~zor12 :  ne diyim 'ben  psikopat gibi seni izleyip not tutuyorum senin hayatını öğrendim senin hakkında o kadar çok şiir yazdım ki yakinda edebiyat hocamız benim şair olacağımı söylüyor! ' mü deyim?

Akıllı1berk :  böyle deyince yine bir farklı geldi sanki. Olm iki ucu b*klu deynek lan!

İdil~zor12 :  off Berk offf.

Akıllı1berk :  sen Bora 'yı ne kadar seviyorsun?

İdil~zor12 : hani deniz gökyüzüne imkansız olduğunu bile bile umut edip severmiş ya aynı öyle

İdil~zor12 :  ama o minicik umudum beni bırakmak üzere yani demem o ki eğer o minicik umut beni bırakırsa ben vazgeçerim ve ben bundan çok korkuyorum Berk,  ben ondan vazgeçmek zorunda kalmaktan  çok korkuyorum!
 

Veeee yine ben arkadaşlar niye bu kadar az okunma var yaa?

:(  bu beni baya üzdü gidip üzülüp gelirim yeni bölüme

Neyse hadi  az okuyucularım sizi acayip pis seviyorum yaa

YouTube : filozof Andrew

Seviyorum sizi minik Ananascıklarım 🍍🍍

ELLER VOTE VE YORUM KISMINA ŞÖYLE BIR UZANSIN 🍍🍍🍍

🍍ANANAS PLATONİĞİ🍍(Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin