Ananas : beni engelleyeli tamı tamına tam 15 gün oldu...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : 15 gündür uyuyamıyorum, yemek yiyemiyorum sensiz pubg bile oynayamıyorum!
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : okullar desen kapandı karne aldık seni karne alırken gördüm gayet mutluydun!
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : düşünmeye başladım da sanırım ben senin hayatında fazla yer kaplamıyorum...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : ailem harabeye dönmüş halimi görmesinler diye büyük uğraş verdiğim söylenemez, takdiri ve karnemi ellerine verdim sadece neden bir dersimin ortalamasını 92 olduğunu sorup bir kaç azar işittim.
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : neden görmediğini bile bile mesaj atıyorum bilmiyorum ama bunu da yapmasam psikolojik tedavim daha da kötüleşecek mış. Içimdekileri bir şekilde ifade etmem gerekiyormuş.
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : Turan abi dedi.
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : seninle pubg atmayı deli gibi özledim be gülüm...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : Ne oldu da bana engel attın acaba ?
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : sana kötü bir şey mi dedim ? Seni kırdım mı? Bunu bilmiyorum ama bildiğim tek şey ,seninle mesajlaşmayı deli gibi özledim...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : seni seviyorum :)
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : senin burda 'kendimi seviyorum :) ' demen gerekmez miydi?
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : Berk 'le de konuşmuyormuşsun fazla.
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : Cansu ile yeniden mi sevgili oldunuz acaba? Çünkü sen Cansu ile sevgiliyken arkadaşlarından uzaklaşıyordun ve Kalpsiz biri gibi davranıyordun,okuldakileri yargılıyordun ,bunu ne kadar fark etmesen de...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : ahh sana başka yerlerden ulaşmaya çalışmayı düşünmüyordum, ama şimdi düşünüyorum!
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍
+0543**: özledim...
Bora : Ananas?
+0543**: benim gülüm :)
Bora :Telefon numaramı Berk den mi aldın?
+0543**: evet...
Bora : seni Ananas diye kaydedeceğim .
(" +0543**" Ananas diye kaydedildi )
Ananas : sen bende ' Gülüm :) ' diye kaydedildin.
Ananas : Beni neden engelledin?
Bora: kafam karışıktı bu yüzden düşünmem gerekti ve düşündüm...
Ananas : heyecanla bekliyorum bebeğim :) (15.08)
Bora : Artık bana yazma , çünkü bir sevgilim var ve ben ona saygı duyuyorum seninle de mesajlaşmak istemiyorum, hem sadece can sıkıntısına mesajlaşıyordum sana değer verdiğimi mi sandın? (15.19)
Bora :Aptal!
Ananas : gülüm... ne oldu sana ? Sen ne ara bu kadar Kalpsizleştin!
Bora :Bana yazma diyorum anlasana!
Ananas : Sevgilin Cansu mu?
Bora : Evet ve onu çok seviyorum.
Ananas : peki...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : burdan da mı engel yedim?
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Ananas : peki ,buna da peki...
( Bu kişiye mesaj atamazsınız )Haydaaaa ne oldu şimdi değil mi?
Bunları sizce Bora mı yazdı?
Neyse yeni bölüm yine beennn, sizi seviyorum 🍍 🍍 🍍
Dram sız olmuyor dostlarım ,olmuyor!
Kısa bölüm yazmak hoşuma gidiyor sjsjsj
#MinikAnanascıklar🍍 🍍 🍍
Ailevi sorunlara devam sjsjs
Sevdim seni bir kere başkasını sevemem baklava! Sjsjsjsj
Bayram Baklava mood : ON shsjsjsjh
😙😙😙
ANANAS PLATONİĞİ ( TEXTİNG )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍍ANANAS PLATONİĞİ🍍(Texting)
HumorAnanas:Bu gün bir farklı sanki. Ananas: Kaç yıl sonra yazmak gibi. Ananas: Hep güzel olmadığım için beni sevmediğini sandım. Ananas: Ama şimdi gerçekten o yüzden sevmediğini anladım. Tekin_Bora12:Bak seninle hiç uğraşamayacağım senin gibileri çok fa...