Sellowww♡
Nasılsınız bakalım güzellikler?
İyisinizdir umarım ♡
Ben iyiyim hamd olsun♡
Neyse çok fazla istediniz 'bölüm bölüm' Diye bende yazdım yeni bölümü!!!!
[Alkış efekti]
Neyse bölüme gecelim♡
Sizden sadece ve sadece tek bir şey istiyorum..Satır arası yorum lütfen♡
Berfu'nun ağzından;
Burak beyin çok eski bir arkadaşı gelmişti. Beni ve elvanı da odama göndermişti. Salonda kalmak istediğimi söylediğim de ise izin vermemişti. Hayır neden izin vermiyorsun onu söyle bari..
Elvanla türlü türlü oyunlar oynamıştık. Oyuncakları nasıl getirdiğimi soruyorsanız elvanın odasına gittim ve aldım geldim. Hayır burak bey buna da kızamaz herhalde. E buna da kızarsa, vallah alacağım terliği kafasına yapıştıracağım.Elvan kucağıma doğru gelirken gülümseyerek kucağıma aldım ve sırtımı yatak başlığına yasladım.
Elvan gülümseyerek yanağımı okşarken, annesinin bu güzelliği nasıl bırakabileceğini düşünüyordum..Böyle bir güzellik bırakılabilir mi sizce? Hayır bebekler dünyanın en güzellerinden bir tanesi zaten. Şu kucağımda elleriyle oynayan bebekte dahil.
Gözleri kocaman,
Elleri minicik,
Ayakları işaret parmağım kadar,
Saçları yumuş yumuş...
Ama öyle güzel ki bu bebek,
O gülünce içiniz eriyor.Gülümseyerek elvanın saçlarının arasına öpücük kondurdum. O hâlâ elleriyle oynayıp gülerken ben ise onu izliyordum huzurla..
~♡~
Elvan uyuyunca, onu burak beyin odasına götürdüm ve beşiğine koymuştum. Şimdi ise mutfak masasında oturmuş boş boş düşünüyordum.
Düşüne düşüne bir hal oldum bende ya..
Acaba yarın gezmeye mi çıksak?
Yok ya olmaz, corona var..
Ya da film falan mı izlesek?
Oda olmaz film izlemez bizim patron beyimiz..
Oyun falan oynasak?
Ne oynayacağız evcilik falan herhalde..buda olmaz..
Birkan abileri falan mı çağırsak?
Bak buda olmaz çünkü kendileri evlerinden buraya geliyorlar, belki coronayı bize bulaştıracaklardır..nerden bilebiliriz yani?Ya ne yapacağız ki biz yarın?
Hiç bir şey yapmayıp öyle oturacak mıyız?
Yok ya, hayır! Yarın temizlik yapacağım. Zaten yapabileceğim şeylerden biri bu yani! Diğerleri de uyumak, yemek yemek ve yemek hazırlamak. Başka bir ise yaradığım yok yani..Tam masadan kalkacaktım ki, burak bey kapıda belirdi. Onu görünce korkudan ödüm bokuma karışmış olabilir, yani, birazcık.
"Ödüm koptu burak bey az yavaş ne olur?" Dedim korkuyla. Ben niye böyle bir insanım ki? Hayır yani içimden başka bir şey söylesem dışardan farklı bir şey diyorum. Yok, bu böyle gitmez. Corona bende kafa yaptı. En iyisi salgın bitene kadar saçmalık yapmamak.
Neyse..."Tamam sakin ol, sadece su içmeye geldim.."dedi ve tebessüm etti. Bu adam tebessüm edince bende niye şarteller kopuyor? Hayır yani adam çok yakışıklı, gülünce de baya bir şirin gözüküyor.
"Normalde bazı insanlar beni gülünce yakışıklı bulurlar, ama sen sadece şirin buluyorsun. Buda güzelmiş." Hadi be, dışımdan söylemiş olamam ya ben?
"Dışımdan söyledim dimi ben onu?" Dedim utançla.
Burak bey bardağı kafasına dikip gözlerini iki kez kırptı. Bu 'evet'demek oluyordu galiba."Neyse ya ben artık yatayım, size iyi geceler" deyip hızla burak beyin çarprazından geçtim.
Hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp hemen odama girdim.
Bugün rezil olma kotamı doldurmuş bulunmaktayım.
Neyse artık yatsam iyi olur, yoksa yine bir bokluk yapabilirim.~♡~
Burak bey'in ağzından;
Sabah uyandığımda, ilk prensesimi düzgün uyuyup uyumadığını kontrol ettim. Ardından balkona çıkıp etrafa bakmaya başladım. Şu corona yüzünden insanlar ise gidemez, dışarı çıkamaz oldular. Bende eve kapanmıştım, başka yapacak şeyim yoktu yani.Karşı binadan çağla nın çıkması ile göz devirdim. Bu kadın da altıma girmek için neler yapıyordu, bir ben birde allah biliyor valla.
Yok gömleğinin önlerini açık bırakmalar, yok eteği kıçının altına kadar çekmeler. Onu geçtim annesi bile orasını burasını açıyor. Yav tamam kızını anlarım ama sen? Sen teyzecim, oranı buranı açmak nedir? Gelmişsin 45 yaşına, hâlâ s**s peşindesin.
"Ah, merhaba burak bey günaydın."
'Günüm senin sayende aymaktan vazgeçti' Diye geçirsem de içimden dışımdan sadece göz devirip "günaydın size de" dedim. Bunu dememle arkasını dönüp gömleğinin bir iki düğmesini açtığını gördüm. Gördüm çünkü aynadan yansıyordu.
Şunu söylemeliyim ki size bu gömlek olmasa var ya, bu kaşarlar orasını burasını açamaz.
Ya gider küçük bir tişört alırlar, ya da giderler yarım bir tişört alırlar.Gömleğinin bir kaç düğmesini açan çağla kaşarı önüne döndü ve "bugün boş musunuz?" Dedi dudaklarını yalayıp. Bu diğer erkeklere göre seksi falan gelirken bana nedense boktan geliyor. Onu geçtim kaşar hâlâ altıma girme peşinde. Corona var kaşar çağla! Cordona!
"Yo-" sözümü elvanın ağlaması bozmuştu. Hele şükür bir kaç saniyeliğine bu kızın maymun götüne benzeyen yüzünü görmeyecektim.
Hemen elvanı kucağıma aldım ve alnına bir öpücük kondurdum. Bir öpücüğü hak ettin kızım benim! Aferin sana! Tam arkamı dönecekken berfu bodoslama içeri daldı ve hemen elvanı kucağımdan aldı.
Tam berfu ya 'birşeyi yok' diyecekken çağla götü bana seslendi.
Sinirle oflayıp balkona tekrar çıktım.
"Buyurun çağla hanım?"
"Ay bu kadın elvana ne yapıyor öyle?! Neden elinizden almasına izin verdiniz?! Hem bu ucuz kadının sizin gibi zengin bir adamın evinde ne işi var?" Diye cırladı.
"Hop! Ağzını topla! Önce kendine bir bak sonra gel bana laf at! Burda ucuz biri varsa oda sensin" dedi berfu çağla ya. Helal lan! Fena laf soktu.
"Ay sen kimsin be! Çağla şensoy ile konuşuyorsun sen şuan! Sözünü geri al hemen!"
"Ha şu zengin iş adamlarının altına girmek isteyen çağla şensoy mu? Yok canım ben sözümü geri almayacağım" dedi ve elvanın alnına bir öpücük kondurdu.
"Sen kime iftira atıyorsun tipsiz sürtük? Dün gecen güzel geçtiği için mi bana hava atıyorsun? Alırım o havayı bir taraflarına monta ederim" dediğinde kaşlarımı çattım. Berfu ise kahkaha atıp ardından "Ne olur şu göte benzeyen tipine abartılı abartılı makyaj yapıp durma, çünkü bu makyajları yapınca aynı boka benziyorsun."
[Kapak burdan bile duyuldu]
Dedi ve ardından içeri geçti. Çağla ya "kız haklı, tıpkı maymun götüne benziyorsun" deyip göz kırptım ve içeri geçtim. Berfu elvanı beşiğine koyduğunda bana döndü.
"Sizce ben güzel miyim? Bence güzelim, tamam biraz mal olabilirim ama güzelim yani. Hem o kadar abartılı makyaj da yapmıyorum,oramı buramı da açmıyorum. Bence yılın güzellik ödülü bana verilmeli, çünkü bu güz-"
"Sen her halinle güzelsin.."
~♡~
Bölüm sonuu♡Bir dahaki bölüm nasıl olsun bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICIM
Teen FictionKapak "gereksizvesselam"a aittir ♥️ çok teşekür ederim 🌼 daha 8 aylık bir masum bebeğin yaşamı ve ona bakan güzeller güzeli bir bakıcı...