Sziasztok a nevem Nicole Potter és James Potter ikertesvére vagyok. Bár vele ellentétben én nem jártam eddig a Roxfortba különböző okok miatt. Ugyanis eddig Amerikában tanultam az Ilvermorny-ban ahol a Szarvas kígyó volt a házam. Sokan azt mondják hogy a bátyámban meg bennem sok a közös. Igazából van bennünk közös de van egy csomó külömbség. Viszont kinézetben olyan vagyok mint ő csak lányban. Vállig érő enyhén hullámos fekete hajam van és barna szemem. Mint már említettem eddig az Ilvermorny-ba jártam mivel a nénikémnél éltem kint. Bár nyaranta haza jártam James ígyis folyton panaszkodott hogy hiányzom neki. Mivel ezzel már az őrületbe kergetett anya beszélt Dumbledore-al és ettől az évtől én is a Roxfort diákja leszek. A bátyám nem tudja hogy átjelentkeztem. A vonat indulása előtt egy nappal korán reggel értem jött Dumbledore és elmetünk az Abszol útra megvenni a szükséges dolgokat utána pedig az iskolába mentünk. Azért egy nappal hamarabb mint ahogy a többi diák, hogy ne az első évesekkel kelljen engem is beosztani. Most kezdem majd az ötödik évemet. Miután beszereztünk minden szökséges dolgot az iskola elé hopponáltunk. Ámulva néztem az iskolát már amennyit ilyen távolságból látni lehet belőle.(a kapu elé hopponáltak.-író) Besétáltunk a nagy kapun és elindultunk a folyosók százain. Dumbledore közben elmondott pár szabályt és tudni valót az iskoláról. Már egy ideje mentünk amikor az igazgató megállt egy kőszörny előtt. Amint kimondta a jelszót ami citrompor volt a szörny félre ugrott és feltárult egy csigalépcső. A lépcsőn felmenve egy tölgyfa ajtó fogadott amit nem tudtam nagyon megfigyelni mert Dumbledre már nyitotta is ki. Bent egy kör alakú terem fogadott tele ablakokkal. Körbe néztem, az ablakokból látni lehettet a hegyeket és a kviddics pályát. Velem szemben helyet foglalt az igazgató íróasztala ami előtt két fotel foglalt helyet. Az asztal mögött a a polcon volt a Teszleg süveg legalábbis szerintem az, mellette egy üveg tárolóban egy kard volt. A falon a volt igazgatók és igazgatónők portréit vettem észre, egy másik falon pedig egy kandallót. Dumbledore levette a süveget a polcról és mutatta hogy foglaljak helyet, így leültem az egyik foteba.
-Ez a Teszleg süveg, ő fog beosztani a házadba. Nem tudom mennyire ismered a négy házat.-nézett rám kíváncsi mosollyal az ajkain.
-Van a Griffendél ahova a bátrak és a vakmerőek kerülnek, akkor a Mardekár ahova a ravaszok és becsvágyóak, ott van még a Hollóhát ahova a bölcsek és tudás vágyók míg a Hugrabugba a tisztességesek és becsületesek kerülnek.- soroltam fel mosolyogva.
-Úgy tűnik nem kell elmondanom a házakat. Na akkor kezdjük is.-mondta majd a fejemre rakta a süveget. Hirtelen egy hangot hallottam megszólalni a fejemben. "Hmm még egy Potter. Lássuk csak mi van itt. Hmm bátorság van bőven, akad egy kis ravaszság is viszont hoho látom vág az eszed mint a penge. Érdekes egy képességed van, tudom már hová teszlek."
-Hollóhát.-szólalt meg hangosan a süveg. Mosolyogva levettem a fejemről és vissza adtam az igazgatónak, aki elrakta a helyére. Ezek után Dumbledore körbevezetett egy kicsit a Roxfortban és végül megmutatta hogy merre találom a klubbhelységet. Mint kiderült a Hollóhát az iskola egyik legmagasabb tornyában helyezkedik el. Nagy nehezen felértem a lépcsőn ahol egy kilincs nélküli ajtó fogadott, amin csak egy sas fejet ábrázoló kopogtató volt. Oda mentem és bekopogtam, mire a sasfej megszólalt.
-Szürke szárnyú nagy madár, szürke lesz a nagy határ, ha ősszel a földre száll.-mondta el a találós kérdést. Pár pillanatig gondolkodtam majd rávágtam a választ.
-Köd.-a sasfej csak annyit mondott hogy helyes majd kinyílt az ajtó. Lassan besétáltam rajta és körbe néztem. Egy tágas kör alakú terem fogadott ahol minden kék és bronz színekben pompázott. A falakat selyemkárpitok és boltíves ablakok gazdagították. A mennyezet kupolás volt és festett csillagok díszítették, míg a padlón elterült egy szép mélykék szőnyeg. A szobában voltak még asztalok és fotelek illetve nagyon magas könyvespolcok meg egy kandalló amiben kék tűz lobogott. Felmentem a lányok hálókörletébe és megkerestem a szobám amin osztozok három lánnyal. Mondjuk inkább ők osztoznak rajta velem de ez most részlet kérdés. Ránéztem az órámra és rá kellett jönnöm hogy vacsora idő van úgy hogy szépen lementem a Nagyterembe. Vacsora után még kicsit felfedeztem az iskolát és megjegyeztem hogy nagyjából mi merre van. Ez eltartott egy jó darabig úgy hogy olyan éjfél után értem vissza a klubbhelységbe. Nagy nehezen elszenvedtem magam a szobámig, ahol nagy nehezen átöltöztem és lefeküdtem aludni. Másnap már fél hétkor fennt voltam, így gyorsan felöltöztem és lementem reggelizni. Mivel még nem kell egyenruhában lennem mert nem kezdődött még a tanítás, így egy egyszerű farmert és egy fekete pólót vettem fel. Reggeli után az egész napomat az iskola felfedezésével töltöttem. Voltam a tónál, találkoztam Hagriddal aki megígérte hogy mutat majd pár érdekes állatot illetve voltam a könyvtárban is. Mivel lecsúsztam az ebédről elindultam megkeresni a konyhát. Mit ne mondjak nem volt a legegyszerűbb egyedül, de sikerült. Belépve a helységbe ami amúgy a Nagyterem alatt helyezkedett el, négy hosszú asztal fogadott ugyan úgy mint az előbb említett helységben. Volt egy hatalmas kandalló, illetve mindenhol rézedények, kannák és serpenyők lógtak. Nagyon sok házimanó sürgött forgott, ha meg kellene tippelnem akkor azt mondanám százan biztos vannak. Pár manónak feltűnt a jelenlétem és oda jött hozzám.
-Mit óhajt a kisasszony?-kérdezte az egyik miközben meghajolt.
-Lemaradtam az ebédről, tudnátok nekem csinálni egy szendvicset légyszíves?- kérdeztem mosolyogva.
-Azonnal kisasszony.-válaszolták majd elmentek. Pár perc múlva megjelentek előttem egy szendviccsel. Megköszöntem és távoztam. Kimentem a tóhoz és figyeltem a tájat miközben az ebédemet eszegettem. Olyan jó volt ez a kis csönd. Miután megettem az ételem vissza mentem a klubbhelységbe és kerestem valami érdekes könyvet. Végül a Legilimencia és Okklumencia című könyvre esett a választásom. Csendben olvastam a sorokat amíg Flitwick professzor be nem jött közölni hogy vegyem fel az egyenruhát és menjek a Nagyterembe mert mindjárt megérkeznek a diákok. Vissza raktam a könyvet a helyére és felmentem a szobába. Gyorsan átöltöztem és lerohantam a klubbhelységbe onnan pedig a Nagyteremig meg sem álltam. Már páran ideértek és a házuk asztalánál ültek. Csendben leültem a Hollóhát asztalához és vártam hogy megérkezzen mindenki. Figyeltem a Nagyterem ajtaját, hogy lássam mikor ér be a bátyám. Már szerintem majdnem mindenki itt volt amikor kinyílt az ajtó és besétált rajta a bátyám akit követett még három fiú. Figyeltem ahogy leülnek a Griffendél asztalához és folytatják az eddig elkezdett beszélgetést.
YOU ARE READING
Another Potter
FanfictionHad mutatkozzak be. A nevem Nicole Potter James Potter ikertestvére. Tudom nehéz elhinni hogy annak a baromnak van egy húga, de igaz hisz itt vagyok. Nem gondoltam volna hogy ilyen éveim lesznek amikor átjelentkeztem a Roxfortba. Mit ne mondjak szép...