~6~

335 17 5
                                    

Amíg vártam hogy elolvassák felvettem az animágusi formám és mászkáltam a szobájukban. Megent bennem volt az a furcsa érzés mint múltkor de nem foglalkoztam vele. Mivel nem volt sok olvasni való ezért viszonylag gyorsan elolvasták és várakozóan néztek rám. Vissza változtam és mosolyogva vártam a kérdéseiket.

-Szóval lehetséges hogy egy olyan "törzs" tagja vagy amire nincs semmi bizonyíték?-kérdezte szkeptikusan a bátyám.

-Igen ezt.-bólintottam.

-Ez nem azt jelenti hogy az egyik szülőtök ilyen idomár?-kérdezte Holdsáp.

-Fogalmam sincs. Az a baj hogy nincs semmi más forrás és nem tér ki arra hogy hogyan és honnan ered ez a képesség.-mondtam neki tanácstalanul.

-Majd próbálok keresni meg kérdezősködni.-mondta mosolyogva Holdsáp.

-Valószínűleg én is. Bár szünetben nem biztos hogy lesz sok időm de amint lesz megpróbálok többet kideríteni.-mondtam mosolyogva. Miután válaszoltam az összes kérdésükre elkezdtünk másról beszélgetni majd olyan éjfél-egy óra körül elindultam vissza a Hollóhát toronyba.

A beszélgetésünk óta eltelt egy hét és hiába kutakodtunk Holdsáppal nem találtunk semmit, viszont rengeteg házit kaptunk a szünetre így majd utána folytatjuk a kutatást.Ma van a téli szünet előtti utolsó nap. Sajnos a temérdek házi mellett amit kaptunk nem tudtam kutakodni az Idomítók után. Jelenleg a Griffendél asztalánál reggelizek és Lilyvel beszélgetek. Ma már nincs tanítás ugyanis kaja után aki megy haza a szünetre megy a vonathoz, amin még nem utaztam. Miután végeztem elköszöntem Lilytől és megbeszéltük hogy a vonaton egy kabinba ülünk. Elindultam a Hollóhát tornya felé hogy össze szedjem a holmimat. 

A szünet gyorsan eltelt örültem hogy kicsit otthon lehetek, de amikor nem anyának segítettem akkor a temérdek házit írtam amit feladtak a szünetre. Karácsonyra kaptam sok csokit a szüleimtől. Jamestől kaptam egy nyakláncot ami a egy keazle-t ábrázolt egy kis kék kristállyal a szeme helyén. Remustól a legendás állatok és megfigyelésük első kiadását. Siriustól egy jegyzet füzetet mivel említettem neki, hogy szeretnék egyet. Így mégis könnyebb lesz az Idomítók után való kutatásom, hogy mindent egy helyre le tudok írni. A legnagyobb meglepetés viszont anya nővérétől volt. Ugyan úgy eljött karácsonyozni mint ahogy eddig minden évben. Tőle egy furkászt kaptam. Bizony egy élő furkászt. Eddig nem volt állatom a Roxfortban, de mostmár lesz. Bár meg kell neki tanítanom hogy ne lopjon el minden fényes vagy csillogó dolgot. A vonaton a Tekergőkkel ültem egy fülkében.  Remus megköszönte az ajándékát, ami egy SVK-ról szóló könyv. James még akkor megköszönte amikor megkapta, neki a kviddics évszázadai-t adtam.  Bemutattam a srácoknak Hermes-t aki Hermészről a görög istenről kapta a nevét, ugyanis ő a tolvajok védelmezője. A szünet alatt sikerült nagyjából leszoktatnom a csillogó dolgok ellopásáról, de még van mit neki magyaráznom. Sokkal könnyebb úgy tanítani, hogy értem amit mond. Mivel lassan megérkezünk felvettük a talárokat. Hermest bele raktam ez zsebembe hogy tudjak rá figyelni majd elindultam Lily keresésére. Meg is találtam a vonat elejében pár Griffendéles barátnőjével. Beültem hozzájuk beszélgetni amíg oda nem értünk. Lily is megköszönte az ajándékot ami egy általam tele írt kis füzet, ritkább bűbájokkal és bájital receptekkel. Egész szünetben azon gondolkoztam, hogy hogy tuthatnék meg többet az Idomítókról, míg végül arra az elhatározásra jutottam, beszélek Dumbledore-al.

A vacsora gyorsan eltelt és finom volt mint mindig. Most kivételesen nem a Griffendél asztalánál ültem hanem a sajátomnál. Vacsora után mindenki elindult a saját hálókörletébe kivéve engem. Egyenesen Dumbledore irodája felé vettem az irányt. A kőszörny előtt tanácstalanul megálltam mivel nem tudom a jelszót. Várakoztam egy kicsit majd elgondolkoztam és elindultam Mcgalagony irodája felé. Mikor oda értem az említett hely elé pár pillanatig csak figyeltem majd halkan bekopogtam. Miután meghallottam a professzor hangját lassan benyitottam és elindultam az asztala felé.

-Elnézést professzor a késői zavarásért reméltem hogy tud nekem segíteni.-Mcgalagony az asztala előtti székre mutatott.

-Miben segíthetek Potter kisasszony?

-A könyvtárban találtam egy régi könyvet amiben írtak egy varázslókból álló csoportról a nevük az Idomítók. Nagyon kevés anyagot találtam róluk viszont eléggé felkeltette az érdeklődésemet. Esetleg tud róluk valamit?

-Hallottam már róluk viszont én se tudok többet mint ami a könyvben van leírva. Sajnálom hogy nem tudok segíteni kisasszony. Viszont az érdekel hogy miért pont hozzám jött.-mondta a professzor.

-Eredetileg Dumbledore professzorhoz akartam menni, de elgondolkoztam és eszembe jutott hogy ön animágus és gondoltam van valami kapcsolat a kettő között.

-Értem. Maga okos lány Miss.Potter viszont sajnos nem tudok segíteni.Annyit szeretnék még kérdezni hogy mi az animágusi formája Miss.Potter?-kérdezte Mcgalagony a mindenttudó nézésével.

-Kneazle.-mondtam mosolyogva majd elindultam az ajtó felé.-Azért köszönöm a segítséget professzor.

-Miss.Potter talán van egy ember aki segíthet.-szólt utánnam Mcgalagony. A mondat hallatán kíváncsian vissza fordultam, és vártam.

-Ki lenne az?-kérdeztem érdeklődve.

Bocsánat hogy ilyen sokáig kellett várnotok erre a részre, de azért remélem tetszett.

Another PotterWhere stories live. Discover now