A Nagyteremben nem voltak olyan sokan bár még csak negyed nyolc volt. Ma szombat van így a tanítás még nem kezdődik el és szerintem ezt sok diák ki is használja. Körbe néztem és megláttam a Griffendél asztalánál ahogy a bátyám integet, hogy menjek oda. Mosolyogva megráztam a fejem és elindultam feléjük. Leültem a bátyám mellé és végig néztem a társaságon. Ott volt a bátyám, Sirius, egy sápatt bőrű világos barna hajú vikony fiú meg egy ducibb srác. Nem messze a társaságtól ült egy vörös hajú lány aki csúnyán nézett a bátyámra. Mivel láttam hogy a bátyám nem fog bemutatni így a kezembe vettem az irányítást. Ránéztem a két ismeretlen fiúra és bemutatkoztam.
-Sziasztok a nevem Nicole Potter.-a nevem hallatán kérdőn ránéztek a bátyámra.
-Srácok ő az ikerhúgom akiről még nem meséltem. Drága egyetlen húgocskám ők a barátaim. Sirius, de vele már találkoztál Remus illetve Peter.-mondta vigyorogva a testvérem.
-Szia nem láttalak tegnap az asztalnál . Melyik ház tagja vagy?-kérdezte Remus kíváncsian. Ennyiből leesett, hogy ő az ész a csapatba.
- Hollóhátas vagyok és egy nappal hamarabb érkeztem, hogy ne az elsősökkel legyek beosztva.-mondtam mosolyogva miközben elvettem egy pirítóst a bátyám tányérjáról.
-Drága Nicole ha éhes vagy ne az én kajámat lopkodd hanem szerezz magadnak.-mondta morcosan James.
-Végül is azt csináltam. Szereztem magamnak.-rávigyorogtam és megettem a szerzett ételt, majd megint megszólaltam.- Te James ki az a vörös lány? Mióta itt vagyok úgy néz rám mint egy őrültre.
-Ő Lily a drága bátyád fülig szerelmes belé, de a lány mindig lepattintja.-mondta vigyorogva Sirius.
-Nagyon kedves lány és okos is vele szoktam általában tanulni, már amikor nem ezeket a barmokat korrepetálom.-mondta Remus. Mosolyogva felkeltem a bátyám mellől és oda mentem a lányhoz.
-Szia Nicole Potter vagyok annak a barom Jamesnek az ikerhúga és őszintén bocsánat érte.-mondtam mosolyogva a lánynak és leültem mellé.
-Lily Evans vagyok örülök a találkozásnak.-mondta kedvesen. Elkezdtünk beszélgetni minden féléről. Reggeli után kimentünk Lilyvel a tóhoz és ott folytattuk a beszélgetést. Meséltem neki az Amerikában töltött éveimről míg ő a Roxfortos éveiről. Ebédre vissza mentünk a Nagyterembe utána viszont elváltak az útjaink mivel még volt egy házi dolgozata amit nyárra kapott és nem tudott befejezni. Én úgy döntöttem vissza megyek a tóhoz viszont út közben meggondoltam magam és a Tiltott Rengeteg felé vettem az irányt. Tudom hogy oda tilos a bejárás viszont biztos tele van különleges lényekkel amik mindig is vonzottak. Már egy ideje sétáltam az erdőben és hallgattam az állatokat amikor paták dobogását hallottam. A hang irányába fordultam és megpillantottam néhány hippogriffet. Mielőtt a középső nekem támadt volna a szemébe néztem és mélyen meghajoltam. Pár pillanatig méregetett majd ő is meghajolt. Az ő példáját követve a többi hippogriff is így tett. Tudtam hogy már nem fognak bántani így lassan oda menetem hozzájuk és megsimogattam a középsőt. Vacsoráig az erdőben maradtam. Megismerkedtem több állattal is, így mosolyogva indultam vissza az iskolába. Vacsora közben a bátyám kifaggatott hogy hol voltam amire csak annyit válaszoltam, hogy barátkoztam. Kaja után elvonultam a szobába és ma kivételesen időben lefeküdtem aludni.A vasárnap gyorsan eltel aminek örültem is meg nem is. Boldog voltam hisz már nagyon érdekel, hogy milyenek a tanárok és nem örültem mert nem lehetek egész nap az erdőben. Ugyanis a vasárnapomat az erdőben és a tónál töltöttem. Hétfő reggel kivételesen a saját házam asztalánál ültem az órarendek miatt. Miután megkaptuk az órarendünket felmentem a szobába a szükséges könyvekért. Dupla bájitaltannal kezdtünk aztán egy átváltoztatástan egy SVK és egy legendás lények gondozása. Minden órán elmondták hogy ez az év fontos az RBF miatt. Alig bírtam nyugton ülni bájitaltanon ahol a mardekárosokkal voltunk. Párokban dolgoztunk én egy bizonyos Perselus Pitonnal voltam. Egész rendes srác bár furán nézett rám amikor megtudta hogy Potter vagyok. Óra végén megkérdezte hogy miért pörgök ennyire erre két válaszom volt.
-Átváltoztatástan és Legendás lények gondozása.
-Kitalálom a két kedven tantárgyad.-mondta enyhe mosollyal, mire hevesen bólogattam.
-Viszont én megyek nem akrarok elkésni.-mondtam neki majd integetve elfutottam. Amikor oda értem az átváltoztatástan teremhez még volt 5 percem így kifújtam magam. Az átváltoztatástant nagyon élveztem. Az animágiáról volt szó, McGalagony professzor bemutatta az átváltozást utána pedig elmondta az anyagot. Ez az óra a Griffendélesekkel volt így néha szemmel kinyírtam a bátyámat, mivel nem bírták befogni a szájukat. Az egyik ilyen alkalommal viszont már rá is szoltam.
-James Potter ha nem fogod be most a szádat esküszöm hogy úgy elátkozlak, hogy még anyánk se ismer fel.-néztem rá miközben kivillantottam hegyes kneazle fogaimat. Láttam az arcán átfutni egy pillanatra a félelmet majd csendben figyelt az órára és még egy értelmes kérdést is feltett.
-Professzor miért kell egy animágusnak bejelentettnek lennie?-kérdezte komolyan a bátyám. A professzor már válaszolt volna amikor megszólal az óra végét jelző harang.
-Következő órára egy két tekercses házidolgozatot kérek az animágiáról. Elmehetnek.-mondta a professzor majd kisétált a teremből. Össze pakoltam a cuccaimat és elindultam az SVK terem felé. Ez az óránk a Hugrabugosokkal volt és igazából csak ismételtünk. A tanár feladott egy csomó házit és ott hagyott minket amit kicsengettek. Utána én távoztam elsőnek a teremből és vigyorogva indultam meg az udvar irányába. Út közben összefutottam a bátyámmal és barátaival. Vagy ha úgy tetszik jobban a Tekergőkkel,Lily mesélt róluk egy két dolgot.
-Mit tehetek érted James?-kérdeztem tőle mert kezdett zavarni hogy vigyorogva bámul rám.
-Nicole arra gondoltam mivel te olyan okos vagy, talán meg tudod válaszolni a kérdésemet amit még átváltoztatástanon tettem fel.
-James.-néztem rá mosolyogva-Azért kell egy animágusnak bejelentettnek lennie mert ez a törvény.-az arcáról le bírtam olvasni, hogy nem tetszik neki a válaszom.
-Ezt értem, de esetleg nem tudod hogy miért törvény?-kérdezte.
-Nem, viszont azt igen hogy ha megszeged akkor mehetsz az Azkabanba.-mondtam neki vigyorogva miközben megérkeztünk az óra helyszínére.-Viszont drága bátyám ha bármiben tudok segíteni csak szólj, hisz elég sokat tudok ezzel a témával kapcsolatban.-mondtam egy kacsintás kíséretében majd a tanárra néztem.
-Jó napot! A mai órán egy különleges állatról fogunk beszélgetni. Bár nem látjátok ők most itt vannak közöttünk.-mondta a tanár de én csak szomorúan néztem a háta mögé.-Ezek az állatok pedig a...
-Thesztrálok.-mondtam ki hangosan, amit igazából nem nagyon akartam.
-Pontosan Miss....
-Potter.
-Miss Potter.-nézett rám és szánalmat láttam a szemében.-Szeretné ismertetni a jellemzőit?-kérdezte kedvesen mire bólintottam.
-A Thesztrálok a Szárnyas lovak közé tartoznak, viszont csak azok számára mutatkoznak meg akik már szembe néztek a halállal és képesek azt érzelmileg felfogni. Fekete csondvázszerű denevérszárnyú lovak. -mondtam, majd a tanárra néztem aki megdícsért és adott 20 pontot a Hollóhátnak. Ezek után még mondott pár általános jellemzőt róluk és adott fel házit, illetve aki akart oda mehetett hozzájuk. Természetesen senki nem akart kivéve én. Oda sétáltam ahhoz amelyik legközelebb volt hozzám és megsimogattam. Szomorúan lehajtotta a fejét és oda bújt hozzám. Ezen halványan elmosolyodtam majd csak annyit mondam neki.
-Nem a te hibád, ne sajnáld.
-"Nem a te hibád volt"-hallottam meg a hangját a fejembe mire halványan elmosolyodtam. Már megszoktam, hogy hallom amit az állatok gondolnak.
YOU ARE READING
Another Potter
FanfictionHad mutatkozzak be. A nevem Nicole Potter James Potter ikertestvére. Tudom nehéz elhinni hogy annak a baromnak van egy húga, de igaz hisz itt vagyok. Nem gondoltam volna hogy ilyen éveim lesznek amikor átjelentkeztem a Roxfortba. Mit ne mondjak szép...