Bölüm 1

36 1 0
                                    

  Ben Sevda annem ve abimle yaşıyorum.  Babam 23 sene önce vefat etti. Annem benim doğumum için hastaneye kaldırılmış. Babam hastaneye gelirken trafik kazası sonucu hastaneye kaldırılmış. Fakat tüm çabalara rağmen hayata tutunamamış. Benim Dünya'ya geldiğim hastanede vefat etmiş.

Annem babamı çok sevmiş. Bu haberi duyduğunda adeta yıkılmış. Tek başına hayatta kalmaya çalışmış. Çok zor durmuş ayakta, ama yılmamış. Annem beni doğurmak istememiş hatta ama sonra babam gelmiş aklına o çok severmiş çocukları ve doğurmaya karar vermiş.Hatta annemle babam bir çocuk esirgeme kurumunda tanışmışlar. Annem de çocukları çok severmiş. Sevda adında bir kızı sürekli ziyarete gidermiş. Babam da öyle. Sevda akciğer kanseri hastasıymış. Babam bir gün Sevda'yı ziyarete gitmiş ve annem de o sırada oradaymış. Sevda annemle babamı tanıştırmış. O günden sonra sürekli görüşmüşler. Birbirleriyle zaman geçirmekten çok zevk alırlarmış. Babam çok naif bir insanmış yani annem öyle der.

Babam birbirlerinden emin olduklarından bir 3 ay sonra  anneme evlilik teklifi eder ve aileleri tanıştırırlar. Tabi tuzlu kahveyi unutmaz annem karabiber tuz kırmızı biber karışımının olduğu bir kahve hazırlamış. Burasını her dinlediğimde gülerim.Sonra nişan, kına derken düğün günü gelmiş ve güzel bir düğünden sonra evlenmişler. Evliliklerinden 6 ay sonra Sevda'nın akciğerleri iflas eder ve yaşamını yitirir. O gün eğer bir kızları olursa adını Sevda koyacaklarına söz verirler. 1 sene sonra annem mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle hastaneye gider ve abime hamile olduğunu öğrenirler.


Abim Yiğit, onun doğumundan 5 sene sonra ben doğmuşum. Annem babama verdiği sözü tutar ve adımı Sevda koyar. Nasıl bir doğumum olduğunu biliyorsunuz.Bu güne gelelim 23 yaşındayım. Beyaz tenli,siyah saçlı koyu kahverengi gözleri olan, 1.73 boylarında biriyim. Bu son 2 aydır nefes darlığı, aşırı öksürük, yutkunma güçlüğü sorunları çekiyordum. En son öksürüğümden çıkan kanla hastanenin yolunu tuttum. Bir kaç test ve akciğer filminden sonra doktor  2. evre akciğer kanseri olduğumu söyledi. Adeta kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Anneme nasıl söyleyecektim?

Eve geldim cesaretimi topladım ve annemi çağırdım. Anneme olanları anlattım dizlerinin üzerine çöktü ve ağlamaya başladı. Abim Yiğit de duymuş. Annem kaderimin küçük Sevda gibi olmasından korkuyordu. Annemin ağlayışlarına dayanamayan ben evden çıkıp,  İzmir sahilinde yürümeye başladım. Yürürken birden bağırış sesleri duydum ve arkamı döndüm kavga eden 4 erkek vardı. Kimse onları ayırmıyordu. Dayanamadım ve onları ayırmak için aralarına girdim ve kesin kavgayı! diye bağırdım. Sen karışma! diye bir ses duyunca arkamı döndüm ve aniden kalbimde bir hızlanma oldu. Kendime engel olamadım ve boynundaki künyeyi farkettim. Mert Aktaş yazıyordu. İnsanlar sizi dinlemek zorunda değil dedim.  Önümde duran çocuk dinlemesinler dedi ve sinirlenip yeter diye bağırdım. Mert tamam sakin ol bağırma dedi. Sana mı soracağım? dedim ve gözlerinin içine derince  baktım. Benden gözlerini alamayınca gözlerimi kaçırdım.

Utandım ve son bir kez baktıktan sonra oradan uzaklaştım. Eve döndüğümde sosyal medya hesaplarını araştırmaya başladım. Sonunda Mertaktas_06 adlı bir hesap buldum. Evet Bu oydu istek gönderdikten sonra fotoğrafları arasında gezinmeye başladım.

Bir an takip isteğimin onaylandığını ve geri takip isteğinin geldiğini gördüm. Isteği kabul edince dm kutumdan mesaj gelmişti ve şöyle yazıyordu;

Mertaktas_06: Selam sanırım sana biraz kaba davrandım kendimi affettirmek için bir kahveye ne dersin?

Kalbim git gide hızlanıyordu derin nefes aldım ve yazmaya başladım.

Sevda_007: Evet kaba davrandın bir kızla nasıl konuşman gerektiğini bilmiyorsun.

  Mertaktas_06: Ama sen de normal konuşmadın

Sevda_007: Ya öyle mi ben sadece sizi ayırmaya çalıştım bunun neresi anormal?

Mertaktas_06: Bir kız olarak normalce ayırmaya çalışsaydın ayrılırdık zaten

Sevda_007: Suç bende neden ayırdıysam?

Mertaktas_06: Aynen suç sende neyse senden özür dileyende kabahat sadece bana bir şans ver.

Sevda_007: Ne gibi bir şans ?

Mertaktas_06: Yarın buluşalım ve kendimi sana tanıtayım olur mu? Yarın sahildeki kafede buluşalım saat 17.00 'da

Sevda_007: İyi peki öyle olsun Görüşürüz.

Mertaktas_06: Görüşürüz

                                                                     

Ölünce Sevemezsem SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin