Dilek Tepesi

24 1 0
                                    

-O zaman seni Dilek Tepesi'ne götüreyim.

-Dilek Tepesi mi orası da neresi?

- Adını ben koydum küçükken üzüldüğüm ve kendimi kötü hissettiğim zamanlar bu tepeye gelirdim ve her şeyin çok güzel olması ve yolunda gitmesi için dua ederim bazenleri de gün batımını seyrederdim.

- Peki o zaman hadi gidelim.

Uzun bir yürüyüşten sonra sonunda vardık Dilek Tepesi'ne. Çok güzel bir gün batımı ve manzara vardı.Hadi gel otur dedi ve elimden tutup oturttu beni.

-Anlat bakalım.

-Nereden başlasam ki?

- Fark etmez

-Ailemin bana ismini koyduğu kızla aynı kaderi paylaşıyorum.Akciğer kanseri bir kız.Bir kaç gün önce Akciğer Kanseri olduğumu öğrendim.

-Gerçekten mi?

-Şaka yapar gibi bir halim mi var?

- Yok hayır özür dilerim.

-Kader bana çok garip ve yorucu bir oyun oynuyor.

-Kaderini kendin belirlemelisin.

-Ya kader seçim yapmama izin vermezse ya ölürsem

Elini dudağıma götürdü ve şşş hayır böyle bir şey olmayacak dedi.

Ayağa kalktı,elimden tutup beni de kaldırdı ve hadi haykır bütün üzüntü ve öfkeni dedi. Gözlerinin içine baktım ve ciddi misin?dedim.Gayet ciddi görünüyordu.Gözlerimi kapattım ve acılarımın,öfkemin,üzüntülerimin hepsine bulut ol dedim. Sanki o bana iyi gelmişti. Peki ya bu normal miydi? Uff kafam çok karışmıştı.Ya gerçekten ilk görüşte aşk denen bir şey varsa ve ben o aşka tutulduysam acaba onun da kalbinde bir hareketlenme olmuş mudur?

Tekrar oturdum ve şarkı söylemeye başladım.Çok sevdiğimden değil zor sevdiğimden, iyi günde buradasın, dar günde yoksun neden? Sonra Mert'e döndüm ve zor günlerim de de yanımda olur musun dedim. Önce şaşırmış bir biçimde baktı ve sonra tabiki de dedi. Dilim duygularımı tercüman ediyordu ve engel olamıyordum kendime, bir türlü susamıyordum.

Sus diyordum iç sesime.Bir günde bu kadar yakınlaşmamız doğru muydu ki? Sanırım aşık olmuştum ama kabul etmek istemiyordum.İlk defa böyle duygular vardı içimde ve ilk defa bu kadar heyecan duyuyordum birine karşı.Hiç bir zaman inanmadım ilk görüşte başlayan aşklara belki de bu yüzden kabullenemiyorumdur. O gün kafam çok karışmıştı.Bir an için düşünceleri bir kenara bırakıp gün batımını izlemeyi tercih ettim.

Bana döndü ve bir daha şarkı söyler misin dedi.Aklıma gelen ilk şarkıyı söylemeye başladım hangisi mi? Sezen Aksu-Unutamam 

Unutmadım unutamam kara sevdam merak etme yaşamaksa yaşadım lakin canımın çoğu kaldı sende. Pişman mıyım asla güzelleştik yasla sevmedim mi sevdim evet senden sonra ihtirasla ama benim ciğerim yanar ten oyalanır can kanar iki gözüm iki çeşme haberin yok içerime içerime akar.Ne kadar anlamlı öyle değil mi sözleri o gün belki ilk defa bu kadar hissederek söylemiştim bu şarkıyı.

Ağlıyordu bir an ne yapacağımı şaşırdım çenesinden tutup kendime çevirdim ve ne olduğunu sordum. Aldatıldım dedi bana aldatıldım onun gibi birisi nasıl aldatılabilirdi hala aklım almıyordu bir erkekte olması gereken her şeye sahipti o. Güzel bir gülüş,derin bakışlar, yakışıklılık hatta tam olarak tanımasamda karakter. Nasıl olduğunu sordum ve anlatmaya başladı.

-Bir gece yine bu tepede onunla otururken o yani Ezgi ile otururken bana ayrılmak istediğini söyledi.Nedenini sordum bir türlü söylemedi ısrarlarıma rağmen.Sonra telefonu çaldı gizlemeye çalışsa da görmüştüm yazılanı "Sevgilim" yazıyordu.Ben aramadığıma göre başkası vardı.Yıkılmıştım o gün burada bağırmıştım ona son kavgamızı burada etmiştik.O günden sonra kimseyi sevemez oldum.Kimseye güvenesim kalmadı. Dayanamayıp ağlama dedim ve sarıldım ve ekledim ben senin yanındayım merak etme bana güvenebilirsin.

O gün iyi ki o kavgayı ayırmışsın, yoksa seninle bu gün tanışmış olmazdık dedi.Bende iyi ki dedim.

-Peki ya sen hiç birine aşık olmadın mı?

-Hayır olmadım nedenini bende bilmiyorum pek gerçekçi gelmedi sanırım.

-Güzel konuşmamızın arasına annem girmişti.Telefondaydı bana nerede kaldığımı soruyordu.Maalesef güzel geceyi burada sonlandırmak zorunda kaldık.Gitmem gerektiğini söyledim ve benimle gelmek istediğini ekledi.Beraber eve kadar yürüdük.Eve geldiğimizde son kez sarıldık ve oradan ayrıldım.

Ölünce Sevemezsem SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin