#NARGED
Gediz
Herşeyimiz,hayatımız çok güzel bir düzene girmemişti.Ne geçmiş ne geçmiştekiler ne etraftakiler kimse artık konuşamıyordu.Ögrenmişlerdi gerçek aşkı ve açıkçası artık herkes olması gerektiği yerdeydi yani bizden uzakta.Şimdi mutluyduk elbet ama bu mutluluğa öyle zor erişmiştiki.Kafasını arabanın cama yaslamış huzur içinde uyuyan Nareme baktım. Tebessüm ederek yoluma döndüm.Onu böyle gördükçe ben huzurlu oluyordum.Ben şimdiye kadar aşıkın tanımını yapamazdım hiç kimseye acısını ıçimde hissedecek bu kadar tutulmamıştım çünkü. Ask öyle birşeymiş ki insanı en baştan varediyor yasayaşadığına şükür etiriyormuş hele doğru sevinece dünya bile engel olamıyormuş.
İmkansız diye düşünsen bile o imkansızlıkta imkan vardır dedirtiyormuş.Benim bu kadina olan aşkım sadece aşk diye basitleştirilmez onuda öğrendim çünkü bu aşktan fazlası.Anltamıycağım bir sevgi bu.Ben her zeremle tutulmusum bu kadına. Ama tutulmıyacak gibide değil ki o gözleri zaten direk feth etmişti kalbimi.Bu kadın benim en büyük mucizem ama kendiside aynısını bana söylüyor biz birbirimizin mucizesi olmuşuz o kesin.
Nareyle ben çok aynıymışız mesela ikimiz birlikte büyüdük yada çocukluğumuza döndük. Huzurala nefesimi verip sürüyordum arabayı.Bir kaç dakika sonra Nare açtı gözlerini açtı."Of boyunum" diye söylenerek boynunu oyanatı
"Günaydın uykucu " gözlerini kırpıştırarak bana döndü.Yüzü o kadar sevimli ki şimdi öpsem.
"Kaç saat oldu ki uyuyalı hem hala varmıdık mı?"
" Tam tamına 3 saattir uyuyor olabilirsin güzelim şehirde trafik vardi burda yol karla kaplı yani daha varmamiz normal gibi "
Yüzünü düşürüp bana baktı
"Inanmıyorum sana kaç saattir araba sürüyorsun sen neden beni uyandırmadın"Diyerek yanağımdan öptü.
Gözlerimi yoldan çekmeden
"Ben iyim iyim hem öyle güzel uyuyordun ki uyandırmaya kıyamadım ki" dedimYine yanağımdan öpüp omzuma yaslandı.Bende bir elimi yanağına koyup huzurla nefesimi verdip yoluma devam etim.
"Gediz " dedi başını omzumadan kaldırıp yan bir şekilde oturdu
"Efendim "
"Sen daha önce İstanbul 'a geldimi "
"Elbette geldim neden "
"Öylesine soruyorum canım galata kalesine gittin mi? "
"Evet gitik " Dediğimde kaşlarını çatıp baktı
"Kiminle gittin acaba galata kulesine çıkmadınız inşallah dimi ""Yani sordun için söylüyorum kızım hem galata kalesinde çıkamadık yanında cafe var orda oturduk "
Nefesini verdi huzurla
"Oh çok şükür " dediğinde gülerek ona bakıp önüme döndüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı :Umut 《Narged 》
Teen FictionSefirin kızı bir destanı anlatmaya çalışıyor yıpranmış,yıkık,zalim,acılarla dolu olan bi destan ne kadar iyi olabilir ki? Helede masaların karşısında destan ne ki Zümrüdü Anka gibi en baştan var olan bir kadın ve Gün Işığı olan bir adam varken mas...