7. Bölüm "Kahramanım Şimdi Çocuklarımızın Kahramanı Olacaksın"

1K 66 61
                                    

BİR MUCİZE TANIRIM BİZE HAYAT BİRAZ GÜLSÜN DİYE...

#NARGED

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#NARGED

(Aile gibi aile )

Herkes anne baba olabilir. Ama doğru anne baba olmak için insan olmak gerekir  ve ila kan bağına ihtiyaç yoktur. Sevgi insanın içinde varsa koşulsuz sever ...
Harika babada olur!

Gediz
Annemleri eve bıraktım. Melek arkada uyuyordu. Bizde çok hafif müzik açmış kendi evimize doğru ilerliyorduk. O günden sonra bu düğün iyi gelmişti. Melek mutlu olmuştu. Nare ' nin gözlerinin içi gülüyordu. Ama bu mutluluğun çok uzun sürmeyeceğini malesef ikimizde biliyorduk. Benim gerçekten artık buna engel olmam gerekiyordu . Biz böyle devam edemeyiz. Her an birşey olacakmış gibi tedirgin. Hayat böyle yaşanmaz ki.

"Bugün çok güzeldi ya " diyerek beni düşüncelerimden ayırdı Nare

" Evet ya iyi eğlendik "

" Ayaklarım çok ağrıyor " diyerk ayakkabılarını çıkardı.

" Normal hayatım halay bilmediğin halde halaya kalkarsan bu olur "

Kaşlarını çatıp baktı
" Bikere ben biliyorum. Yanımdaki kadın ayaklarını çok dibime dibime sokuyordu ben ne yapayım yani"

Kahkahama engel olamadım
" Kadının ayaklarını morartın suçlu kadınmı. "

Güldü
" Yani birazcık ayaklarım çarpmış olabilir ya gülme ya "

" Sende gülüyorsun "

" Sen gülüyorsun diye gülüyorum bikere pislik "

Kahkaha atığımda yalan bir sinirle omzuma vurdu.

" Bence kadının yüzü akılına geliyor ondan gülüyorsun ayrıca "

Gözlerini bana dikti. Tek kaşını kaldırıp bana baktı. Gülmemek için dudaklarımı birbine bastırıyordum.

" Ben pislik değilm. Gerçekler hayatım kusura bakma"

" Senin kocam olarak harikaydın Nare bir oyunu bilmesen bile müthişsin demen gerekirdi. Ama nerde anca pisliklik yap "

" Bu pisliği çok seviyorsun kabül et "

" Bak ya " diyip gülümsedi

" Ne yalan mı? "

" Evet çok seviyor olabilirim ama bu karınla alay edebileceğiniz anlamına gelmiyor beyfendi "

" Tamam tamam sen bozulma sen harikaydın tüm suçlu o kadın "

" Ha işte böyle - " diyorduki yüzümdeki sırıtmayı görünce

Sefirin Kızı :Umut 《Narged 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin