Yaraların en gösterişli kanıtıdır yara bantları.

891 76 26
                                    

Ed Sheeran-Happier

dokyngs:Bu gün seni bir barda gördüm.

dokyngs:Herkesin dilinden düşüremediği;konularda ismi yerine "şu havalı çocuk"diye bahsettikleri kişi vardı yanında.

dokyngs:Arkadaş grubumdakiler bile bu kişi konuşuyorlar.Sanırım cidden benim bir türlü göremediğim bir cazibeye sahip.

dokyngs:Onun hakkında gittikçe daha fazla şey öğreniyorum.Bunu okuduktan sonra biraz şaşırabilirsin çünkü ben yabancı kişilerin hayatının veya geçmişinin değerlendirmesini yapmayı seven birisi değilim.

dokyngs:Fakat o çocuğun hayatında ve geçmişinde bir şey saklı ve bu beni değerlendirmeye değil daha çok öğrenmeye teşvik ediyor.

dokyngs:Arkadaşlarım onunla "eskiden" beri arkadaş olduğunuzu ve birlikteliğimizi sonlandırmamızın sizi "daha yakın" arkadaş yaptığını söyledi bana.

dokyngs:Sanırım içimdeki merak duygularını harekete geçiren şey bu oldu;onun geçmişinde ve ilerleyen hayatında senin yer alman.

dokyngs:Birlikte olduğumuz süreçte beni bir çok arkadaşınla tanıştırdın fakat umuyorum ki bu daha önce görmediğim arkadaşınla tanışmaya ya fırsatımız olmadı ya da tam tanıştıracakken yollarımızı ayırdık.

dokyngs:Başka açıklamaları da olabilir Jongin sen benden kolay kolay bir şey saklamazsın,ama bilirsin hep iyi düşünen pozitif yanım kısa bir süre sonra kötüye yöneliyor ve bu beraberinde zihnimde birbiriyle çelişen bir sürü düşünceyi getiriyor.

dokyngs:Diğerleri büyük ihtimalle beni sevgiliyken aldattığını artık ilişkini saklamak istemediğin için ayrıldığımızı düşünüyor ama ben ısrarla bunun saçma olduğunu dile getiriyorum.

dokyngs:Bana uyumam için şarkılar söyleyen sesini hiç duymadıkları gibi saçlarımı okşarken ki yüzündeki gülümsemenin sıcaklığını da hissetmediler,bu yüzden beni aldattığını kolayca söyleyebiliyorlar.

dokyngs:Fakat biliyor musun;onlar bunları kolaylıkla söylerken,ben bu algıyı zor bir şekilde reddediyorum her ne kadar bu konuda kendimden emin olsam da kalbimin sesi çoğu zaman yanıltıyor beni.

dokyngs:Her şeyi zamanın akışına bırakacağım diyorum kendime ancak hatırlıyorsundur ki seninle böyle dedikten bir süre sonra ayrılmıştık.

dokyngs:Şimdi ise gerçekleri tam anlamıyla öğrenebilmek için işi;zamana ya da arkadaşlarıma değil, kendime bırakacağım.

dokyngs:Gerçekler acıtır ve korkarım ki eski sevgilim yürüyeceğim bu uzun yolda kendime yetecek kadar yara bandım yok.

dokyngs:Gerçekler acıtır ve korkarım ki eski sevgilim yürüyeceğim bu uzun yolda kendime yetecek kadar yara bandım yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok aşığım demekten yoruldum..

Happier | •kaisoo'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin