dokyngs:Yanındaki seni güldüren şeyler söylerken dikkatlice yüzündeki ifadeyi,dudaklarının yana kıvrılışını izledim bir süre.
dokyngs:Yanımda olduğun zamanlar ile kıyaslanınca iki kat daha geniş olan gülümsemeni gördüm.
dokyngs:Bebeğim,onunlayken daha mutlu görünüyorsun.
dokyngs:"Sorun bende mi" diye düşünürken elimi uyuşturan soğuk içkime bakıyorum.
dokyngs:Siz ise birbirinizin gözlerinden başka bir yere bakmıyorsunuz.
dokyngs:Öyle bir şey varsa eğer bunu kabullenmem gerek sanırım,ayrılalı bir ay oldu ve yeni kişilerle tanışman oldukça normal.
dokyngs:Bana da sürekli baskı yapıyorlar yeni birisiyle tanışıp yeni bir ilişkiye başlamam için.
dokyngs:Fakat içimde bir yerlerde bulduğum aşkın hepsini uğruna harcadım,bu yüzden bu bir süreliğine mümkün olmayacak.
dokyngs:Sen benim aksime birisiyle yeni bir ilişkiye başlamak istiyor gibisin.
dokyngs:İlişkimizi hafife almışsın gibi ve bu canımı çok yanıyor.
dokyngs:Abartılacak kadar kıskanç bir kişiliğe sahip değilim fakat bu durumu ne kadar kabullenmeliyim desem de bir türlü kabullenemiyorum.
dokyngs:Bedenini benden başkasıyla resmedemiyorum Jongin.Kalbim onun yanında olmanı kaldıramıyor ve çok güçsüz hissediyorum.
dokyngs:Aşkın varlığına hiçbir zaman inanmadım fakat bana aşkı sevdiren ve bunun güzel bir duygu olduğunu kanıtlayan sendin.
dokyngs:Şimdi bana hissettirdiğin duygularla başkalarını sevmen...
dokyngs:Zor Jongin.
dokyngs:Yolun başındayım fakat çoktan yaralandım.
ARKADAŞLAR ÇOK GÜZELLER BEN KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM DAHA FAZLA AŞIK OLUYORUM YETEEER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happier | •kaisoo'
Fanfictiondokyngs:Bebeğim,onunlayken daha mutlu görünüyorsun. "Kötü bir kabus gördüm Jongin." kaisoo✔ tamamlandı✔