Acı verici doğrular yalan olduğuna inandığımız bir hikayeden ibarettir.

493 67 21
                                    

dokyngs:Bu gece senin aksine her şeyi yavaş yavaş fark etmemin acısına kaldırdım içki bardağımı.

dokyngs:Ah çok özür dilerim sen demişim siz*.

dokyngs:Arkadaşlarım Jongin,onunla 5 günden beri sevgili olduğunu benden sakladılar.

dokyngs:Chanyeol'u bilirsin fark etmeden bazı şeyleri ağzından kaçırabiliyor.

dokyngs:Sevgili olduğumuzu öğrendiklerinden bir süre sonra birlikte olduğumuzu Chanyeol tarafından öğrenmişti herkes.

dokyngs:Ah şu şapşal çocuk;ondan sonra ona bir daha sır vermeyeceğini,bir ukenin özel hayatının nasıl olduğu konusunda kendini örnek göstererek anlatmayacağını söylemiştin.

dokyngs:Her neyse güzel günlerdi,hatırlamıyorsundur muhtemelen.

dokyngs:3 yıllık ilişkimizi 1 ayda unutan kişinin böylesine güzel detayları hatırlamasını beklemek aptallık olur zaten.

dokyngs:Arkadaşlarıma sinirli bir şekilde neden bana ilk günden söylemediklerini sorduğumda daha fazla üzülmemi istemediklerini en kısa sürede senin gibi mutlu olacağımı söylediler.

dokyngs:Canımın yandığını hissettim Jongin,sinirim onlara değildi beni hiç düşünmeyen kişiyeydi.

dokyngs:İlgi meraklısı olduğumu düşünüyorsundur ama kendime dürüst olamıyorum bütün bu acılarla yüzleşmek istemiyorum.

dokyngs:Belki de onun gibi olmalıyım.

dokyngs:Fakat benim 3 yıldan beri sevgili olan ve birbirlerini deli gibi seven iki kişiden herhangi birini yoldan çıkarıp kendi sevgilim yapma gibi bir cazibem yok.

dokyngs:Bakma bu sözlerime sen,biraz sarhoşum kafam dağınık ve beni toparlayacak kişi şu an başka kişinin kollarında.

dokyngs:Ben rüyalarımda sana sarıldığımı hissetmek için yastığıma asılırken,o ise hayatını rüyaya çeviren kişinin bedenine dolanacak Jongin.

dokyngs:Sen o adamın geceni güzelleştirdiğine inan ben ise eski anılarımızın.Her neyse güzelim,umarım gecen güzel geçer.

Her neyse güzelim,umarım gecen güzel geçer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Happier | •kaisoo'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin