dokyngs:Oh Sehun,güzelliğiyle seni büyüleyen adamın adı.
dokyngs:Ayrılmamızın bir ay öncesinde yabancı ülkeden Kore'ye gelmiş.
dokyngs:O Kore'de değilken bile konuşuyormuşsunuz anladığım kadarıyla,onun buraya gelmesinin sebebinin sen olduğunu iddia eden kişiler bile var.
dokyngs:Çoğu kişi onun yüzünden ayrıldığımızı düşünüyor.
dokyngs:Biz birlikteyken o,senin gözünde "arkadaş"tan ibaret değildi Jongin.
dokyngs:Benden gizledin onu;onu sevdiğini,inkâr etme bunu gözler yalan söylemez.
dokyngs:Bundan bir hafta önce ona bakarken göz bebeklerinde oluşan ışıltılara tanıklık ettim.
dokyngs:Bana hiç böyle bakmadın biliyor musun?
dokyngs:Gözlerin ona bakarken içindeki galaksinin ışıklarını sunarken bana bir tek galaksindeki karadeliğin acımasız bakışlarını sundu.
dokyngs:Ve sen tek bakışınla benim her şeyimi aldın.
dokyngs:Sevgimi,huzurumu gülüşlerimi bile aldın benden.
dokyngs:Beni gözlerindeki sonsuz karadeliğe hapsettin.Ona milyonlarca yıldızı sunarken bana karanlığı uygun gördün.
dokyngs:Bir haftadır yazmadım sana yokluğumu hiç hissetin mi?
dokyngs:Bu tartışılır bir konu aslında...
dokyngs:Fakat,sen iyisin ya Jongin o gece yağmurun altında öpüşürken gayet iyi ve mutluydun.
dokyngs:Sana bunu da anlatacağım kalbimin kırılmasından zevk alıyorsundur muhtemelen.
dokyngs:Deli gibi yağmur yağıyorken elimde şemsiyeyle birlikte bir şeyler almak için evimin aşağısındaki markete inmiştim.Islak bir şekilde koşarak marketin önünden geçtin ve ne olup bittiğini anlamak için elimde şemsiye ile birlikte arkandan hızlıca yürüdüm.
dokyngs:Amacım seni rahatsız etmek değildi Jongin yanlış anlama beni.
dokyngs:Sadece soğuk aldığında hemen hasta oluyorsun bende daha fazla ıslanmaman için elimdeki şemsiyeyi verip gidecektim.
dokyngs:Giydiğin ince şeyleri görünce üzerimdeki montu bile vermeyi düşünmüştüm..
dokyngs:Ve verecektim fakat sokak lambasının altında bekleyen kişinin yanına koşarak gidip dudaklarına yapışınca ısınmak için monta değil bir öpücüğe ihtiyacın olduğunu anladım.
dokyngs:Elimde şemsiyem ile birlikte yağmura karışan gözyaşlarımla izledim sizi.
dokyngs:O seni daha güzel öpüyor.İncitmeden,acıtmadan...
dokyngs:Ben ki seni en çok inciten kişiyim Jongin;fakat sana karşı olan sevgimin kalbime bile sığmadığını yazdığım bu şeyleri solumdaki sızı ile yazdığımı bilmeni isterim.
dokyngs:Üzgünüm,fakat seni özlüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happier | •kaisoo'
Fanfictiondokyngs:Bebeğim,onunlayken daha mutlu görünüyorsun. "Kötü bir kabus gördüm Jongin." kaisoo✔ tamamlandı✔