Tam tamına 1 haftadır yazmamıştı Yoda, Baekhyun'a. Baekhyun ister istemez merak etmekten kendini alamıyordu. Bir anda ne olmuştu da yazmayı bırakmıştı?
En başından beridir onunla konuşmak istemeyen kendisiydi fakat şimdi mesaj atmasını gönülden istiyordu. Aklını dağıtmasına yardımcı oluyordu. Yorgun olmasına rağmen bazen sinirlendirse de onu bir o kadar da gülüyordu aslında gizliden gizliye.
Aniden telefonundan bildirim sesinin gelmesiyle eline aldı telefonu Baekhyun. Bildirim paneline baktığında ise sadece saçma sapan indirim mesajı görünce sinirle bıraktı.
Ardından tekrar bildirim gelince onun olmadığını kendine inandırmış bir şekilde eline aldı tekrar ama gördüğü mesajla gülmüştü. Yoda'dan gelmişti mesaj.Real_Chn : Özledim seni, özledim seni bir nefes gibi özledim seni.
Real_Chn : Sen benim canımsın. Sen benim balımsın. Bi' tanecik Baekhyun'umsun. Hayatımda neşemsin.
Baekhyun mesajları okuduğunda gülüyordu. Gerçekten ondan küçük birinin kendisiyle alay ettiğini düşünmeye başlamıştı. Gülen yüzü soldu. Ya öyleyse? diye düşünmeye başladı.
Baek_hyunie : Cidden çocuk şarkısı mı? Kaç yaşındasın sen?
Real_Chn : Çocuk şarkısı deyip geçmemelisin. Her şeyin anlamına bakmalısın böcüğüm.
Baek_hyunie : Açık olmak gerekirse benden küçük birinin benimle kafa bulduğunu düşünüyorum.
Real_Chn : Ben burada başka bir şeyden bahsediyorum sen gelmiş bana çocuk muamelesi yapıyorsun!
Baek_hyunie : Bir bana ünlem atamazsın! İki istediğim şeyden bahsederim! Üç çocuk olduğun düşüncesini sen kafama soktun yazdığınla!
Real_Chn : Tamam, ünlem atmak yok ve yaşıma gelirsek korkma senden büyüğüm. :D
Baek_hyunie : Benden büyük olman neyi değiştirir? Seni tanımıyorum. Öyle saygı sözcükleri kullanmam.
Baek_hyunie : O attığın şeyden de nefret etmeye başladım. Çok mu kullanıyorsun sen onu?
Real_Chn : Kendimi tanıtmamı mı istiyorsun dolaylı yoldan Baekhyun? Bana açık ol sonuçta müstakbel sevgilinim. :D
Baek_hyunie : Müstakbel ne? Sevgili olmak ve ben? Ve senle? Puff, saçma hayaller kuruyorsun yine.
Real_Chn : Senin hakkında her şeyi biliyorum Baekhyun ve sevgiye muhtaçsın içten içe. Ben de sana bunu sağlamak istiyorum.
Baekhyun okuduğu mesajla bir süre uzağa baktı. Gerçekten sevgiye ihtiyacı olup olmadığını düşündü. Yalnız büyümüştü,kendi ayaklarının üzerindeydi hep ve hiç yaşamadığı bir duyguya muhtaç olup olmadığını bilmiyordu.
Baek_hyunie : Seni tanımıyorum ve hiç yaşamadığım bir duyguya muhtaç olup olmadığını ben bile bilmezken sen hiç bilemezsin.
Baek_hyunie Çevrimdışı.
Real_Chn : Yaşadın ama hatırlamıyorsun Baekhyun. Uzun zaman oldu çileğim...
Real_Chn Çevrimdışı.
🍂•••••••••••••••••🍂
Merhabalar.👋 Nasılsınız?
Komik yapmaya çalışıyorum ama sanki olmuyor. :'(
Kötü mü?Candy 'i dinlemeyi de kendinize iyi bakmayı da unutmayın.💫
Mavili günler dilerim.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEK
Fanfiction"Şarkıların anlamlarında saklı trilyonlarca duygu, milyonlarca anlam vardır Baekhyun. Bu kadar duyguyu ve anlamı senden saklayamazdım daha fazla değil mi?" •••••••••••••••••••••••• "Kalbim parçalara ayrıldı. Hani derler ya kedilerin dokuz canı var...