Real_Chn : Merhaba meleğim. Bir resim gibisin yalnızca gökyüzüne baktığımda görebildiğim...
Baek_hyunie : Yine ne diyorsun sen? Beni rahat bıraksana.
Real_Chn : Sana benden imkansızı isteme demiştim ama niye okumuyorsun doğru düzgün mesajlarımı?
Baek_hyunie : Sen kesin şimdi dudak da büzüyorsundur.
Real_Chn : Oha! Beni bu kadar çabuk nasıl mu tanıdın? Yoksa beni seviyor musun? :D
Baek_hyunie : Saçmalamaya devam ediyorsun ve cidden bu sinir bozucu.
Real_Chn : Tamam ciddi olabilirim. Aslında hep ciddiyimdir sana asıl benliğimi gösteriyorum sadece.
Baekhyun bu mesaja nasıl yanıt vermesi gerektiğini bilmiyordu ama hazır ciddi iken aklındaki soruyu sormaktan da alamadı kendini.
Baek_hyunie : Neden bana yazdın?
Real_Chn : Çünkü sen farklısın Baekhyun.
Baek_hyunie : Ben nasıl farklı olabilirim? Klâsik bir yaşamım var.
Real_Chn : Sen haberin olmadan benim kalbimi kazandın Baekhyun. Bu yüzden farklısın.
Baek_hyunie : Seni tanıyor muyum Yoda?
Real_Chn : Belki evet belki hayır. Waow Baekhyun! Sen bu kadar sakin olur muydun ya? O_o
İster istemez tebessüm etmişti.
Baek_hyunie : Döndük tekrar başa. İki dakika zor dayandın değil mi?
Real_Chn : Hem de nasıl. Zor tuttum kendimi.
Kendini tutamayıp gülmüştü bu sefer.
Real_Chn : Çok güzel gülüyorsun. Her zaman böyle gülsen öler misin?
Etrafına göz gezdirdi. Sınıfta hepi topu 5 kişi vardı ve hepsi farklı farklı şeylerle uğraşıyordu. Hiçbirinin elinde telefon yoktu.
Real_Chn : Sınıfta değilim. O gözler herkesin üzerinde dolaşmasın lütfen yoksa her an kendimi tutamayıp karşına geçebilirim.
Baek_hyunie : Yapsana.
Real_Chn : Ne?
Baek_hyunie : Karşıma çık.
Real_Chn : Şimdi değil ama bir gün kesinlikle karşına çıkıp sana sımsıkı sarılacağım.
Baek_hyunie : Ne güzel hayallerin varmış senin öyle.
Real_Chn : Sen de beğendiğine göre gerçekleştireceğim.
Baek_hyunie : Hayaller kötüdür Yoda. Kendini hayallere kaptırırsan ölürsün.
Real_Chn : Nereden biliyorsun?
Baek_hyunie : Biri bana hayallerinin peşinden git demişti ama sanırım her hayalin gerçekleşemeyeceğini bilmiyordu.
Real_Chn Çevrimdışı.
Baek_hyunie : Sen de bilmiyormuşsun.
Baek_hyunie Çevrimdışı.
Telefonu cebine koydu. Çantasını sırasından aldı ve omzuna yerleştirdi. Sakin adımlarla sınıftan çıktı.
Eve gitmeden önce her zaman yaptığı bir şeyi yapmak adına kampüsün arka bahçesine gitti. Kediyi, süt koyduğu kabın yanında görünce gülümsemeden edemedi.
"Merhaba light."
Kedinin kar kadar beyaz olan tüylerini okşadı. Ardından çantasından küçük bir kutu süt çıkardı ve kaba döktü. Light hemen yanındaki kaptan sütünü içmeye daldı.
Tekrar ellerini tüylere yerleştirip sevmeye başladı.
"Kaç canın kaldı light? Senin benden daha çok canın var değil mi? Öyle olmalı."
Light kafasını sütten kaldırıp Baekhyun'a baktı ve miyavladı. Baekhyun ona gülümsedi. Onu anlamış gibi bir de miyavlaması komiğine gitmişti.
Ellerini tüylerden çekti ve ayaklandı. Arkasını döndüğünde ona bakan birini beklemiyordu.
Kaşları çatık bir şekilde bakıyordu Baekhyun'a
"Ben de bu kediyi kimin beslediğini öğrenmek istiyordum."
Baekhyun ilk önce süt içen kediye ardından karşısındaki adama baktı.
"Ben besliyorum. Bir sorun mu var?"
"O kadar beslemek istiyorsan neden evine götürmüyorsun?"
Kafasını eğdi. Bir şey diyemedi. Ona bakacak zamanı olmadığı için evine götüremiyordu. Burada ufak bir kulübesi ve mama verecek insanlar vardı.
"Seni ilgilendirmez."
Kafasını kaldırıp konuştu. Tam kenardan geçip gidecek iken onu omzundan durdurdu.
"Adın ne?"
"Bu da seni ilgilendirmez."
Omzunu hafifçe sıktı. Baekhyun'un az da olsa canı yanmıştı.
"Adın ne?"
"Baekhyun." Omzunu bırakıp gülümsedi karşısındaki adam.
"Ben de Chanyeol." Elini uzattı el sıkışmak adına. Baekhyun da elini tutup sıktı. Sinirle gülümsemişti Baekhyun. O kadar sert sıkmıştı ki Chanyeol o zarif ellerin nasıl bu kadar acı verdiğini anlamamıştı.
Baekhyun sıktığı eli bırakıp arkasını döndü ve yürümeye başladı.
"Canım acıdı!" Diye bağırdı arkasından Chanyeol.
Baekhyun hâlâ yürüyorken arkasını döndü.
"Benim de!" Deyip devam etti yoluna...
|'|'|'|'|'|'|'|'|'|
Real_Chn : Nedense her gece sebepsizce gülüyorum. Gözlerimi kapatsam bile uyuyamıyorum. Bütün gecemi seni düşünerek geçiriyorum. (05.11)
Real_Chn Çevrimdışı.
🍂•••••••••••••••••🍂
Merhabaa.👋 Nasılsınız?
Sonunda bir nevi tanıştılar. Güzel olacağına inanıyorum. İnşallah yapabilirim.
Kendinize iyi bakın bu zor zamanda.💫
Mavili günler dilerim.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEK
Fiksi Penggemar"Şarkıların anlamlarında saklı trilyonlarca duygu, milyonlarca anlam vardır Baekhyun. Bu kadar duyguyu ve anlamı senden saklayamazdım daha fazla değil mi?" •••••••••••••••••••••••• "Kalbim parçalara ayrıldı. Hani derler ya kedilerin dokuz canı var...