8. BÖLÜM : PARALEL BİR EVRENDE

105 19 4
                                    

Real_Chn : Uzaklarda bir yerlerde paralel bir evrende, çok önceden tanışmış olabilir miyiz?

Baek_hyunie : Bilmem ama senin dediklerine göre tanışıyoruz sanırım.

Real_Chn : Ay çen benim dediklerine dikkat mi ediyon? :D

Baek_hyunie : Cıvıtmasan ve onu atmasan olmuyor değil mi?

Real_Chn : Konuyu değiştirmeye çalışıyordum.

Baek_hyunie : Değiştiremezsin ve sen bana yetimhanedeyken çilek getiren kişisin dimi?

Real_Chn : Biri sana çilek mi getirdi? Kim lan o yürek yiyen?! Benim karşıma çıksın,yüreksiz.

Baek_hyunie : Sensin. Kendin dediğin gibi yüreksizsin de.

Real_Chn : Ayb ediyon ama.

Baek_hyunie : Yediremiyorsan çık lan karşıma! Zaten uykumu zehir ettiğin günü unutamıyorum. Döveceğim seni!

Real_Chn : 1.85 boyundaki beni 1.76 boyunda tatlı ama sinirli halleri seksi olan sen mi döveceksin? Hiç sanmıyorum. :D

Baek_hyunie : Her erkeğin zayıf noktası vardır Yoda. :D

Real_Chn : Beni tanımıyorken nasıl zayıf noktamı bileceksin?

Baek_hyunie : O da ben de kalsın. Karşıma çıktığında seni dövdüğüm de öğrenirsin. :D

Real_Chn : Gerçekten de hoş değilmiş o emoji ama yine de ben kullanacağım neyse.
Sen bana kıyamazsın kiii~

Baek_hyunie : Sen bana az önce aegyo mu yaptın? Cidden mi?

Real_Chn : Sana yapmicam da kime yapcam be Baek?

Baek_hyunie : Sen çift kişilikli falan mısın? Çok tuhafsın.

Real_Chn : Sadece sana tuhafım. Özel olduğunun kanıtı işte. Belki bi' gün benim için çok özel olduğunu gerçekten anlarsın.

Real_Chn Çevrimdışı.

Baek_hyunie : Benden önce çıkman, anlamlı anlamlı laflar ettikten sonra çıkman beni sinir ediyor. Dövmek için bir sebep daha.

Baek_hyunie : Ve eğer anlamamı istiyorsan karşıma çık. Ah pardon senin gibi korkak asla öyle bir şey yapmaz doğru.

Baek_hyunie Çevrimdışı.

🍂•••••••••••••••••🍂

Merhaba.👋 Nasılsınız?

Kendi kendine konuşan atarlanan Baekhyun fark etmesin diye şekilden şekile giren bir Chanyeol göreceksiniz burada. :D

Lit dinlemeyi unutmayınnn ve Baekhyun'un ChanBaek deyişini de duydum ya artık rahatça ölebilirim.
😭😷

Kendinize dikkat etmeyi unutmayın.💫

Mavili günler dilerim.💙

KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin