12. BÖLÜM : HALLEDEBİLİRDİK

99 19 4
                                    

Real_Chn : Sen bedenim oldun. Ruhum oldun. Karanlık gecemde güneş oldun. Ben önümü bile göremezken düştüğüm yerden doğrulttun.

Baek_hyunie : Chanyeol. Yeter. Gerçekten.

Real_Chn : Sana Chanyeol olmadığımı söylemiştim. Yoksa onu mu seviyorsun?

Baek_hyunie : Onu tanımıyorum bile. Bana kendini tanıtırsa neden sevmeyeyim?

Real_Chn : Tabii canımmm. O çok iyi birisidir. Kepçe kepçe kulakları onu tatlı yapıyor. Her zaman komşusu Min
Teyzeye yardım eder mesela.

Baek_hyunie : Yaa,öyle mi? Ne kadar da iyi birisine benziyor.

Real_Chn : Kesinlikle öyle. Sonraaa, en sevdiği renk sarı. Salatalığı sevmez. Kavga etmeyi de sevmez bak tam aradığından.

Baek_hyunie : Aynen aynen. En sevdiğin meyve ne?

Real_Chn : Çileğe bayılırım.

Görüldü.✔️✔️

Real_Chn : Yani o çok sever.

Baek_hyunie : Chanyeol, arka bahçe.

Görüldü.✔️✔️

Baek_hyunie Çevrimdışı.

Real_Chn : Ben dünyanın en büyük aptalıyım.

Baek_hyunie Çevrimiçi.

Baek_hyunie : Kendini bilmen ne hoş (!) Şimdi light'ın yanındayım ve bir açıklama bekliyoruz.

Real_Chn : Sen ilk öptüğüm, dokunduğum. Hakkında durmadan hayaller kurduğum. Ben aşk denen o ünlü kelimenin sözlük anlamını senin kollarında buldum.

Baek_hyunie : Hatırlattığın iyi oldu. Dövmek için bir sebep daha.

Real_Chn : Bana karşılık vermeye çalıştığını da unutma ama. :D

Baek_hyunie : Daha 12 yaşındaydım! Hem bakıyorum da inkâr etmiyorsun artık?

Real_Chn : Ne inkâr edecem be! Ben sevgimin arkasındayım!

Baek_hyunie : Dedi daha iki dakika önce bana kendini öven ve ben o değilim diyen kişi.

Real_Chn : Eh, o şeyden ya.

Baek_hyunie : Neyden? 🤨

Real_Chn : Oy senin emojine kurban!

Baek_hyunie : Chanyeol!

Real_Chn : Seni çok sevdiğimden be Baek. Bu sana deli kalp korkuyordu işte senden. Hâlâ korkuyor o ayrı. :D

Baek_hyunie : Korksun çünkü kırıp kendi parçamı alacağım.

Real_Chn : Bana ne bana ne bana neeeğ. Vermem benim o. Verilen mal geri alınmaz.

Baek_hyunie : Beni bekletmeye devam edecek misin?

Real_Chn :  Yoldayım.

Baek_hyunie : Hızlı ol. Daha fazla bekleyemem seni gerizekalı.

Baek_hyunie Çevrimdışı.

Real_Chn : Ben de seni seviyorum bebeğim muah. ( ˘ ³˘)♥

Baek_hyunie Çevrimiçi.

Görüldü.✔️✔️

Real_Chn Çevrimdışı.

Baek_hyunie : 😏

Baek_hyunie Çevrimdışı.

🍂••••••••••••••••••••••••••🍂

Merhabaaa. 👋

Bunlar çok tatlı oldu sanki. (◍•ᴗ•◍)

Diğer bölüm karşılacak ve konuşacaklar. Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. :)

Şarkı hüzünlü bir şarkı ama sadece sözlerini kullanıyorum başlıklara pek takılmayın.

Kendinize iyi bakın.💫

Mavili günler dilerim. 💙

KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin