10. BÖLÜM : ZAMANIN DIŞINDA, BOŞLUĞUN İÇİNDE

107 18 6
                                    

Baek_hyunie : Nasıl hissedeceğimi şaşırmış bir vaziyetteyim. Duygular, düşünceler arap saçına dönmüş.

Real_Chn : Bana ilk mesajı attığına sevineyim mi yoksa dün söylediklerine karşı sana tavır mı almalıyım bilmiyorum.

Real_Chn : Sanırım sevineceğim.

Real_Chn : Aman Tanrım! Baekhyun! Bunu hiç beklemiyordum. Elim ayağım titriyor gerçekten. Bana nasıl bir etki bırakıyorsun böyle?! Seni yavru köpek!

Baek_hyunie : Hey! Dur orada! Sen kim köpek de bana köpek diyebiliyorsun??

Real_Chn : Şu an istediğini diyebilirsin. O kadar mutluyum ki ay bayılacağım sanırım. Bir de benim gibi şarkı sözüyle mesaj atmış tutmayın beni bayılacağım.

Baek_hyunie : Senin yazdıkların şarkı sözü müydü? İnanmam. Ne biçim şarkılar öyle?

Real_Chn : Renkler,zevkler ve şarkılar tartışılmaz Baek.

Baek_hyunie : Şarkılar çok güzel tartışılır. Nasıl beğenilebiliyor bazıları anlamıyorum.

Real_Chn : Öyle söylememelisin. Mesela bir şarkıyı neye göre beğeniyorsun?

Baek_hyunie : Sana ne?

Görüldü.️✔️✔️

Real_Chn : Seni cidden anlamıyorum. Hem ilk mesajı atan sensin hem de seninle konuşma çabamı engelliyorsun. Benim de kalbim var Baekhyun. Haberin olsun.

Real_Chn Çevrimdışı.

Baek_hyunie : Özür dilerim.

Real_Chn Çevrimiçi.

Real_Chn : Benden özür dileme. Sadece neden seni sevmeme, daha çok tanımama izin vermiyorsun?

Baek_hyunie : Açık olmak gerekirse...

Real_Chn : Evet?

Baek_hyunie : Sanırım şey yüzünden.

Real_Chn : Ne yüzünden?

Baek_hyunie : Şey ya...

Real_Chn : Ne yüzünden ne?! Beni çıldırtmak mı istiyorsun sen? Ne yüzünden?!

Baek_hyunie : Nasıl oluyormuş Yoda bey? Hoş muymuş?

Real_Chn : Değilmiş. Neyse gerçekten neden Baekhyun?

Baek_hyunie : Korkuyorum.

Real_Chn : Kimden,neyden?

Baek_hyunie : Her şeyden.

Real_Chn : Nasıl yani?

Baek_hyunie : Kalbim parçalara ayrıldı. Hani derler ya kedilerin dokuz canı var. Beni de öyle düşün. Kaç canım kalmış bilmiyorum.

Baek_hyunie : Eğer kalan canlarım da var ise onları da kaybetmek istemiyorum.

Real_Chn : Kim kırdı senin o güzel kalbini? Kim kırabildi? Ben de onun ağzını yüzünü bi' kırayım.

Baek_hyunie : Daha önce söylediğim bana çilek getiren çocuk. Daha 13 yaşındayken parçalar havada uçuştu bildiğin.

Real_Chn : Hadi canım. Eee? Parçalar havada uçuştuktan sonra ne oldu?

Baek_hyunie : Gitti tanımadığım bir insanın vücuduna saplandılar.

Real_Chn : Bak heyecanlandım. Sonraaa?

Baek_hyunie : 12 yıldır yanımda kalan parçalar kimseye saplanmamışken bir de düşünebiliyor musun?

Real_Chn : Oha Baek, senin hayatında bilmediklerim de varmış. Şaşırtıcı. Neyse devam et sonu ne olacak merak ettim.

Baek_hyunie : Sonra vücuduna girmiş bir parça kanıyla kırışmış çocuğun herhalde.

Real_Chn : Şunu kesik kesik yazmasana aaa.

Baek_hyunie : O parça tam kalbe gitmiş hemen. Benim kalbimle bütün olması gerekir iken gitti başka birinin kalbi ile bütün oldu.

Real_Chn : Tüh yazık olmuş o parçaya ama diğer parçaların hepsi benim olacak.

Baek_hyunie : Çoktan hepsi oldu Yoda.

Baek_hyunie Çevrimdışı.

Real_Chn : nE?! Bir dakika ben bayılıp geliyorum.

Real_Chn Çevrimdışı.

🍂••••••••••••••••••••••🍂

Merhabalar.👋 Nasılsınız?

Çok güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Baekhyun fark etmiş bir şeyler.

Chanbaek fotoğrafı çok güzel değil miii?

Kendinize dikkat etmeyi unutmayın.💫

Mavili günler dilerim.💙

KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin