Baekhyun, dersi olmadığından ve iş saatine daha çok olduğundan kendini müzik odasına atmıştı.
Müzik hayatıydı onun. Çok çalışıp en iyi fakülteyi kazanmıştı. Her zaman çalışkan biri olmuştu.Yetimhanede büyümüştü. Annesini veya babasını tanımadan yetimhane müdürünü babası hizmetlisini annesi olarak görüyordu. Ne kadar yetimhaneden ayrılmış olsa da onları ziyaret etmeden durmuyordu.
Piyanonun başına geçti. Ellerini tuşlarda gezdirdi. Bir gün en iyi piyanistlerden olmak istiyordu. Ortaokulda bir geziden sonra bunu düşünmeye başlamıştı. Babasına,yetimhane müdürü, söylediğinde babası onu piyano kursuna yazdırmıştı. Ona o kadar çok şey borçluydu ki...
Oturup pozisyonunu aldı ve çalmaya başladı.
Çalması bittiğinde alkış sesi duyduğunda yerinde zıplamış sesin olduğu yere dönmüştü.
Geçen seferki adamın onu alkışladığını gördü. Baekhyun bir süre adamın adını düşündü ve hatırladı. Omzunu sıkarak acıtan Chanyeol...
"Çok güzel çalıyorsun."
Baekhyun tuhaf hissetmişti. Daha önce tanımadığı biri karşısında çalmamıştı ve daha önce kimse ona böyle bakmamıştı.
Bir şey demeden ayaklandı ve odadan çıkmak için Chanyeol'un önünde durduğu kapıya yöneldi.
Baekhyun,kapı kulpuna elini yerleştirdiğinde bir anda sırtı kapıya sertçe çarptı ve Chanyeol'a bakar halde bulmuştu kendini.
"Nereye gidiyorsun?"
Baekhyun ona çatık kaşlarıyla baktı bir süre ve sonra yine cevap vermeden var gücüyle onu itti. Güçlüydü. Bunun nasıl olduğunu bilmiyordu ama ne kadar küçük gibi göründüğünü kabul etse de güçlü olmadığını kabul etmezdi.
Kapıyı açıp çıktı hemen. Kısaca omzunun üzerinden arkaya baktığında peşinden gelmediğini görünce derin nefes alıp verdi.
Kendisiyle ne derdi olduğunu ve kendisinin bu fakültede ne aradığını bilmiyordu.
Binadan çıkmış telefonunu kulaklığı ile beraber çıkartırken telefonuna her zamanki kişiden mesaj geldiğini görmüştü.
Real_Chn : Çırptım çırptım karıştırdım. Kendimi onunla yarıştırdım. Kimse kimseye benzemez kendimi Baekle yatıştırdım.
•́ ‿ ,•̀Baek_hyunie : Yoda ile saçmalamalarda bugün.
Real_Chn : Hey iyi fikir. Böyle bir video falan çekilir ha.
Baek_hyunie : Evet, aynen, kesinlikle.
Baek_hyunie Çevrimdışı.
Real_Chn : Müzik odasında senin yanına gelen kimdi?
Baek_hyunie Çevrimiçi.
Baek_hyunie : Seni neden ilgilendirir?
Real_Chn : Acaba neden olabilir?
Hmm bi' düşüneyim. Seni merak ettiğimden olabilir mi ? Sana, kimse yapamaz ama yine de birinin kötü bir şey yapmasından korktuğum için olabilir mi? Seni kıskandığımdan?
(Kendinden kıskanıyor... >.< )Real_Chn : Ya da daha önemlisi seni sevdiğimden ilgilendiriyor olabilir mi Baekhyun?
Baek_hyunie : Sana beni sevmemeni söylemiştim. Kimse beni sevmez.
Real_Chn : Üzülüyorum bazen sana. Hadi beni anladım da Minhyuk baba ve Seolhyun anne için nasıl böyle düşünürsün? Seni sevenler var ama sanırım sen görmek istemediğin için kör olmuşsun.
Baek_hyunie : Onlar benim gerçek annem ve babam değil!
Real_Chn : Yazık, gerçekten senin için o kadar şey yapan insanları hâlâ biyolojik olmasa da anne ve baban görmemen çok yazık. Bunu görselerdi çok üzülürlerdi.
Görüldü.✔️✔️
Real_Chn : Benim sevdiğim adam bunu yazmaz,yazamaz. Biraz kendine zaman ver ve düzgün düşün.
Görüldü.✔️✔️
Baek_hyunie Çevrimdışı.
Real_Chn Çevrimdışı.
•••••••••••••••••••🍂Merhabalar.👋 Nasılsınız diye sormayacağım iyi olduğunuza inanıyorum.
Neden böyle bir şey yazdığım hakkında hiçbir fikrim yok. Komik yazacağım diyorum ama olmuyor. Bozuyorum her şeyi. Özür dilerim. :(
Kendinize dikkat etmeyi unutmayın.💫
Mavili günler dilerim.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇ CANIM KALMIŞ || CHANBAEK
Fanfiction"Şarkıların anlamlarında saklı trilyonlarca duygu, milyonlarca anlam vardır Baekhyun. Bu kadar duyguyu ve anlamı senden saklayamazdım daha fazla değil mi?" •••••••••••••••••••••••• "Kalbim parçalara ayrıldı. Hani derler ya kedilerin dokuz canı var...