Chapter 7 : Impulse

24 2 0
                                    

WARNING! Read with caution.
Sebenarnya saya teragak-agak mau post chapter ni tp kalau saya tak post, cerita ni takkan tamat. Dont worry, tiada mature scene cuma beberapa part yang tidak sesuai untuk bacaan umum. Hopefully, reader seorang yg open minded. Tolong kongsi pendapat anda dengan saya, saya akan cuba perbaiki mana yang kurang. Enjoy reading dan vote anda dihargai :)

 Enjoy reading dan vote anda dihargai :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Raf

"Raf, kau tak nak balikkah?"

Soalan itu menyapa di telinganya. Dia dapat mengesan ketaran dalam nada suara Lia sama seperti didalam kereta tadi. Gadis itu serta merta menjadi timid dan seakan mengunci dirinya bila dia tidak berhenti bertanya tentang rumah itu.

Sekarang, dia tiba-tiba ingin tahu apa yang sudah terjadi sejak dua tahun lalu.

Lia yang dia kenal dulu sudah berbeza dengan Lia yang ada di depannya. What happended to you, Lia?
Pertanyaan itu dia simpan dalam hatinya.

Seperti kejutan budaya, mindanya masih belum dapat menghadam apa yang baru saja dia pelajari hari ini dan dia yakin Lia juga belum bersedia untuk memceritakan situasinya kepada siapa-siapa.

Perlahan-lahan dia berpaling. Dia memandang Lia yang masih berdiri di pintu. Entah kenapa dia mengesan kesedihan dan pada masa yang sama dia dapat melihat ketenangan diwajah gadis itu. Dia semakin tertanya-tanya.

Dia menatap mata gadis itu, mereka bertatapan buat sesaat sebelum Lia melarikan matanya. Suasana canggung mula memenuhi ruang.

"Can i have a glass of water before i go back?" pintanya pula seakan cuba melarikan suasana janggal itu.

Lia mengangguk sebelum berlalu ke dapur. Raf mengekorinya dan berdiri dibelakang kaunter. Stool yang hanya satu yang terletak ditepi kaunter itu ditarik ke tengah lalu melabuh punggung.

Dia meneliti lagi dapur Lia. Kebanyakan barang dapur adalah tunggal. Gelas hanya 1, piring mangkuk juga satu. Bangku juga satu. Jangan cakap yang sudu dan garfu juga hanya satu.

"Lia," Raf memanggilnya.

Prang!

Gelas putih yang sedang dipegangnya itu serentak jatuh ke lantai. Lia terkejut dengan kelalaianya lantas memandang gelas yang sudah pecah dan air yang membasahi lantai dapur.

"Are you okey?" Raf terkejut. Dia bingkas bangun dan berjalan ke sebelah kaunter. Lia tidak menjawab pertanyaannya malah duduk dan mula memungut kaca yang pecah dengan panik.

"Lia, stop!"

Raf segera menangkap kedua-dua pergelangan tangan gadis itu sebelum dia mencederakan dirinya sendiri.

Lia mengangkat muka. Wajahnya kelihatan terkejut. Dia dapat rasakan wajahnya panas dan bulu roma di belakang lehernya sudah merinding. Lia menelan liur.
Gengaman tangan Raf di pergelangan tangannya seakan menghantar impuls ke otaknya yang sukar untuk ditafsirkan.

Raf melepaskan tangannya lalu memaut kedua-dua bahu Lia dan membawanya berdiri.

"Sorry, aku dah lama tak da tetamu jadi aku agak gementar," katanya sebelum menjarakan diri ke belakang. Kedua-dua tangan sudah melingkari tubuhnya sendiri.

Sentuhan Raf masih meninggalkan kesan keatas dirinya membuatkan dia jadi buntu dan tidak tahu apa yang harus dia  lakukan. Lia menggigit bibir bawah sambil memandang ke sisi berharap apa saja riak di mukanya ketika itu tidak terlihat dimata Raf.

Raf memerhati tingkah laku Lia yang seakan cuba melindungi dirinya daripada bahaya. Adakah Lia menganggapnya sebagai orang yang berbahaya sehinggakan dia menjadi resah seperi itu?

Dahi Raf berkerut. Dia tidak mungkin akan mencederakan gadis itu bahkan dia mahu melindungi Lia. Dia masih menganggap Lia sebagai adiknya. Or is it?

Raf mengusap dahinya sambil mencekak sebelah pinggang. Mungkin kehadirannya disitu membuatkan Lia tidak selesa dan itu membuatkan dia sedikit tersinggung.

Raf memalingkan wajah kearah sofa. Tiga gadis itu sudah lena diulit mimpi. Mungkin dia harus pergi dan membiarkan Lia berehat.

"Aku minta maaf. Kau mungkin tak selesa dengan kau. Aku balik dulu," ucap Raf lalu memalingkan tubuh dan melangkah ke pintu.

Timbul rasa bersalah dihati Lia bila terdengar kata-kata Raf. Raf sudah salah faham dengannya. Dia bukan tidak selesa tapi dia tidak tahu apa yabg sedang berlaku kepadanya.
Perasaan itu bukan tidak selesa tapi satu perasaan yang sangat asing baginya. Perkara itu tidak pernah lagi berlaku kepadanya selama 25 tahun dia hidup. Atau mungkin juga dia sudah lupa akan perasaan itu.

Lia cuba memanggil Raf tapi mulutnya sudah terkunci rapat. Raf suda membuka pintu.

"Lock the door," ucapnya sebelum melangkah keluar.

Sebaik saja pintu itu tertutup, Raf terus menyandarkan tubuhnya ke pintu. Dia menyelak rambutnya ke belakang. Dia menghembus nafas berat.

Dia mengeluarkan telefonnya untuk melihat jam. Dahinya berkerut saat melihat skrin telefon yang sudah retak. Dia tiba-tiba tersenyum. Dia dan Lia baru saja beejumpa hari ini tapi sudah dua kecelakaan yang berlaku.

Kali pertama dia bersua muka dengan Lia selepas dua tahun tidak berjumpa. Tessa juga tidak banyak bercerita tentang Lia dan dia juga selalu sibuk di bengkel keretanya lagi pula, dia sudah lama tinggal sendiri sejak empat tahun yang lalu.

Dia sebenarnya terkejut saat melihat Lia yang sudah menjadi dewasa. Selama ini, imej Lia yang ada dimindanya ialah seorang gadias remaja belasan tahun yang suci, baik tingkah laku dan menghormati orang tua.

Dia cumalah seorang budak perempuan yang dia anggap adik tapi saat matanya mendarat diwajah Lia hari ini. imej innocent itu terus terhapus diingatannya dan digantikan dengan wanita yang matang, collected tapi masih baik tingkah lakunya.
Susuk tubuhnya pula berubah 180 darjah.

Lia lebih slim berbanding dulu. Pinggangnya langsing dan punggungnya montok dengan dada yang boleh dikatakan cocok dengan ideal tubuh yang disukainya. Walaupun dalam imaginasinya, dia dapat membayangkan  bagaimana lembutnya payudara Lia. 

Raf tersentak saat tersedar fikirannya sudah melayang kearah yang tidak elok.

Dia menekup mulutnya dengan tangan sebelum dia merasakan ada sesuatu yang tegang disebalik seluar jeansnya.

Raf memandang ke  bawah dan melihat bahagian tengahnya sudah mengeras. Dia seakan tidak percaya.

Walaupun dia seorang lelaki sejati, tidak mungkin dengan hanya membayangkan tubuh perempuan boleh membuatkan dia bernafsu lebih-lebih lagi apabila ianya melibatkan perempuan yang dia sudah anggap sebagai adik.

Dia akui, situasi itu belum pernah terjadi kepadanya. Dia belum pernah menemui perempuan yang boleh membangkitkan nafsu sexnya dengan  imaginasi.

Raf menutup rapat kedua-dua matanya dengan perasaan kesal. Bagaimana dia boleh mempunyai keinginan seksual terhadap Lia yang sudah dia anggap sebagai adik lebih-lebih lagi apabila dia masih berada didepan rumah gadis itu.

Raf menarik nafas panjang cuba membawa dirinya bertenang dan berharap agar bahagian tengahnya juga bertenang. Dia cuba berfikir bahawa dia cuma mengalami sexual frustration dimana dia tidak dapat memenuhi kehendak seksualnya.

Namun apabila 'member'nya semakin benar dan membesar, pada saat itulah Raf tahu yang dia harus melakukan sesuatu keatasnya.







Love Makes UsWhere stories live. Discover now