Ben Aycan Yanaç,Aras kolejinde lise 4. sınıf öğrencisi olucağım . Bu sabah okulda ilk günüm için tekrardan,o sıcacık yatağımdan kalkıp okula gideceğim. Geçen seneki okulum devlet okuluydu ve kimse öyle yapmacık falan değildi.Biliyorum belki, kolejler kolejler hakkında fazla önyargılıyım, ama çok iyi oldukları söylenemez .Zaten gidincede kendime uygun bir arkadaş bulursam benim için iyi olur.Bugün ilk gün olduğu için abartıya gerek yok[sanki ilk gün olmasa çok abartı yapıcam xd].Üstüme okul üniformasını geçirdim,saçlarımı hafif salaş bir at kuyruğu yapıp ,dudaklarıma nemlendirici sürüp ,parfüm sıkıp alt kata annemlerin yanına indim.İnerkende allaha dua ettim güzel geçsin, kimseyle atışmiyim diye . Ne kadar işe yarar tartışılır . Aşağıya indiğimde burnuma tost ve portakal suyu kokuları geliyordu .Ama canım nedense bişey istemiyordu.Ama annem bunu dinlemedi ,ağzıma karışık tosttan zorla bir ısırık aldırdı, portakal suyundanda bir yudum içirdi. Bahçeye çıkıncada köpeğim pamuğu sevip ,az ilerde arabanın içinde beni bekleyen babama doğru ilerledim ve arabaya bindim,ve çokta gitmek istemediğim okuluma doğru ilerledik.
Okul biraz uzaktı eve ama yol eğlenceli geçti,çünküüü arabada mero-baller los dinledim ve modum baya yerine geldi. Okulun kapısına geldiğimde yanii biraz fazla büyüktü ve fazla gösterişli görünüyordu . Bana fazla uygun değildi ama olsun, zaman geçtikçe görücem neler olucağını babamla birlikte arbadan indim .Babam bana şans öpücüğü verip okuluma dğru gidişimi izledi. Sınıfım 12"-C idi. Orta sıralardan bir çantanın yanına koydum çantamı .Zaten yaz tatilinden yeni çıkmıştık .Belki başka yeni kayıtlarda vardır deyip oturdum işte.İlk ders başlamadan kantine doğru ilerlerken, öküzün biri ile çarpıştım ve bana "etrafa bakmak yerine önüne bakmalısın bence yeni kız " dedi. Aycandururmu ? aslaa asıl sen kime ne öküzlük yapsam diye düşünmek yerine ,biraz olsun kibarlık öğren dedim ve omuzuna çarpıp kantine doğru indim .İnerken arkamdan bakakaldıklarını hissedebiliyordum,Allahım sana o kadar dua ettim Dakika=1 , Gol=1 ya .Kantinden bir su alıp sınıfa doğru gittim.
Ve sırama oturdum ,aman allahım gözlerim mi yanlış görüyordu, bu sırama doğru gelen bana çarpan ÖKÜZ ... of ya of geldi işte yanıma oturdu aynı sınıfta hatta aynı sırada oturuyoruz. ŞAKA OLMALI.Yine mi sen dedim ,sırıttı ya gevşek şey.Merhaba dedi,tanışmayı unuttum "adın ne yeni kız" ? "aklına sonunda insanca bir davranış geldi .Aycan ,"senin adın ne " Barış murat , memnun oldum. "bende dedim hafifçe gülümseyerek ". Aycan bişey söyleyebilirmiyim? dedi, tabii dedim. "Aslında şeyy özür dilerim dedim. O an bir halime geldi . Ooo dedim öküzlükten - kibarlığa yaşam devri dedim ve göz kırptım. "Kabulleniyorum içimde hafif bir öküzlük var" , HAFİF."Senle anlaştım ya baya zaten ilk gün olduğu için kimle konuşucağım diye dert ediyordum. "Seninle arkadaş olmak beni mutlu etti dedi, ve bana gülümseyerek bir başka baktı ,sanırım sadece baktı BAKTI... Gün boyu Barış 'la dolaştık yanii tenefüslerde . Çıkışta bana telefon numaramı sordu bende söyledim, sonra beni aradı ve bende onu kaydettim . Tam o sırada babam mercedesiyle birlikte göründü."Görüşürüz dedim", "Görüşürüz dedi" .Ve el salladıktan sonra arabaya bindim.
Babam hemen soru sormaya başladı ; "Günün nasıl geçti , hocalara ısındınmı, arkadaşın oldumu? gibi klas sorular işte.Gün normaldi , hocalar iyiydi, sadece bir tane arkadaşım oldu şimdilik adı ;Barış dedim . Aferin dedi babam , ilk günden kavga etmemişsin en azından, (baba aslında Barışla'da kavgayla tanıştım ya ) .Evey baba kimseyle kavga etmedim, Güzelll kızım , dedi. Eve gittim annemi öptüm, ve üst kata odama çıktım.Üniformalarımı çıkardım, nike markalı hafif göbek üstü kazak giydim , altına da siyah tayt giyip siyah , beyaz çizgili uzun çoraplarımı giydim ve ödevlerimi çalışma masasının üstüne koydum . Ve köpeğim pamuğu alıp gezdirmek için annemlerden izin aldım , evet dediler zaten. Köpeğim pamuk , büyümeyen cinsten bol tüylu minnak süs köpeklerindedi. Tasmasını takıp telefonumu alıp , ayağıma da vans ayakkabılarımı da geçirdikten sonra hafif bir rimel, şeftali tonlarında da bir ruj sürüp ufak çaplı makyajımı sonlandırdım. Size biraz dış görünüşümden bahsedeyim mavi gözlü, beyaz tenli , kumral ve sarı karışık saçlara sahip uzun boylu , kilosu tam yerinde ,normal bir kızım.
Dışarı çıkıp köpeğimi gezdirirken Barış aradı, nasılsın dedi ilk önce iyiyim dedim, nerdesin dedi,"dışarda köpeğimi gezdiriyorum dedim". hmm iyiymiş dedi. Biz baya kanka olduk ya dedim ."Aynen, ama madem kankayız kafeye oturmaya gidelimmi? Olur bana uyar dedim ."Tam olarak neredesin dedi, tarif ettim ve yaklaşık 10 dk sonra ordaydı. Nereye gitsekki dedi starbucks olur aslında dedim ,"Tamam dedi. Oturduk Barış biraz pamuğu sevdi . Daha sonra dediki"ya biz nasıl kankayız birbirimiz hakkında doğru düzgün birşey bilmiyoruz dedi. Eee ben başlayayım o zaman dedim . "Sor bakamm dedi, herneyse sordum sordum, Peki diğer kızları neden sürekli tersliyorsun dedim , düşündü ." Ben hayatıma her insanı almam, çünkü ben 6 yaşımda annemi kaybettim ve 3 saat boyunca ölüsünün yanında belki beni duyar diye ona birsürü şey söyledim, dedi,ve yutkundu."Ben keşke sor- " derken lafımı kesti,ve devam etti , ona anne düştüm diye yalvardım belki inanır ve beni iyileştirmek için kalkar ve hayatına devam eder diye derken gözleri dolmaya başladı , o yeşil gözlerinin içindeki damarlar kıpkırmızı olmuştu ağlamak üzereydi ve ben baya kötü oldum.En sonunda inandım kalkmayacağına ve geçtim ve ağlamaya başladım dedi ve sonra babam geldi ve olacaklar oldu zaten gerisine gerek yok.Ee fazla duygusala bağladık birazda sen bahset bakalım dedi olur dedim. "Annem babam normal insanlar bir köpeğim var ve tek kardeşim , yeterlimi ? "Şimdilik evet dedi. " biraz dolaşalımmı dedim ?olur dedim , sokak boyu dolaştık ve istersen seni evine bırakabilirim dedi ve olur dedim saat 18:00 ' a doğru geliyordu ve barışla birlikte eve doğru ilerliyoruz, giderken havadan sudan bahsettik işte. Eve geldiğimizde burası dedim , yarın görüşme üzere o zaman dedi, görüşürüz dedim, pamuğun başını okşadıktan sonra el sallayarak o gözden kaybolunca bende kapıyı çaldım. Bugün böyle güzel bir arkadaş edindiğim gündü.
1. BÖLÜM SONU - DEVAMI GELECEK...
YAZIM YANLIŞLIKLARI VARSA ŞİMDİDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM. YAZMAYA DAHA ÇOK YENİ BAŞLADIM . SİZLERİ SEVİYORUM . YORUM VE LİKE ATARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HEP YANIMDA KAL...
Novela JuvenilAycan ve Barış 'ın Masalı başlarda sıkı bir dostlukla başlar. Onlar her ne olursa olsun birbirlerini hiç bırakmazlar .Onlar her türlü olaya rağmen birbirlerini hiç bırakmazlar.Onlar birbirlerini Kusurlarıyla , Güzellikleriyle, Eksikleriyle, Fazl...