B💖A🔐 25.01 2020🔐 BÖLÜM 6

24 14 23
                                    

Ona iyi geceler dedikten sonra durup o şekilde halıyı seyrettim .O an gözümün önünden geçti bugün yaşadıklarımız o sırada instagram'a girdim ve Barış'ın sayfasına girince instagramının biogrifisinde şu şekilde yazıyordu;

 🔐B💖A🔓 25.01 .2020 🌙

İşte hep hayal ettiğim gibi o sırada bende biografinin aynısını yaptım . Hala daha inanamıyordum yaşanılanlara, Buraya nasıl geldim bilmiyorum ama onu çok seviyorum.Şimdi ise yarın fotoğraf çekeceğimiz için ne giyeceğimi ayarlamaya çalışıyorum. Çok abartmayacağım yine spor takılmayı düşünüyorum çünkü okulda da aynılarını giyicektim . Neyseki okulumuz serbest giyime izin vardı, ama bu izni fırsat bilip abartmakta istemiyordum. Dolabımı açtım ve kot boyfriend  pantolonumu aldım dizlerinde yırtıkları vardı çok azdılar ama üzerine Üstünde NASA baskısı olan   sweatimi aldım. Üzerine ceket almayacaktım . Zaten araba ile gidip geliyordum okula , Ayakkabı olarakta vanslarımı giyecektim. Bence iyiydi zaten altı üstü fotoğraflar çekinicektik.Zaten yanımda o vardı ben çirkin bile olsam çekinirken o kendi yakışıklılığıyla örtücektir üstünü. AMA birşeyi unutmuştum Burak ve Aleyna 'nın bundan haberi yoktu. Ben Aleyna'ya yazıcaktım güzel haberi.

BEN: kanka çok güzel bir haberim var sana 

ALEYNA: Söyle be kanka  hep heyecanla giriyon yazışmaya

BEN : kanka sevdiğim çocuk vardı ya , o bana bu gün SEVGİLİM OLUR MUSUN ? dedi.

ALEYNA: kanka sana yemin ederim bir insanın hayatına hiç mi bela bulaşmaz hep mi iyi gider insanın hayatı ya ben buna inanmam ama sende inandım.

BEN: bilemem artık kanka 

ALEYNA: Eee anlat bakalım nasıl etti sana teklifi 

BEN: Kanka biz bugün onla kafeye gidecektik ya hani kafede siparişleri verdik işte ondan sonra bi anda her yerden  pankartlar asılmaya başladı ne oluyor dedim içimden sonra Barış dizlerinin üzerine çöktü ve sevgilim olur musun dedi ve  konfetiler patladı , sarıldı bana o an işte o an dünyalar benim oldu.

ALEYNA: kanka ben hiç aşık olmadımki bileyim o duyguyu bana bu duyguyu hissettirdiğin için sana minnettarım .😂😂

BEN : ne demek kenks😂😂🐥

ALEYNA : öyle işte siz romantik anlar yaşarsınız bizde Burak'la iki sap kanka kütüphanede ders çalıştık , malum önümüz ünüversite sınavı

BEN : Kanka benim dersler  zaten iyi  tutturamazsam da zaten babam gene özele vercek Barış'ın babasıda aynı düşünüyor.

ALEYNA: iyi daha kanka 

BEN : kanka az bekle ben sana sonra yazcam

Kapıya polisler gelmişti .Hemen alt kata indim ve ne olduğunu sordum babama ," önemli birşey yok kızım eski komşumuz ,hani şu geçen yıl hayatını kaybeden Makbule  teyze onun otopsi raporunda bir yanlışlık olmuşta bizden ölüm sırasında sesler duydunuzmu diye sormaya gelmişler" dedi babam ve sonra polislere geri dönüp " Valla polis Bey , Makbule teyze kendi halinde , tek başına yaşayan bir teyzemizdi . Kalp krizinden hayatını kaybetti diye biliyoruz" polisler şöyle söyledi; Tamam Emre Bey biz birazda diğer evlerdeki insanlara soralım " "peki ,polis bey iyi akşamlar " daha sonra annemlere dönüp "çok korktum bir şey oldu falan diye ve onlara sarılıp öptüm onları ve üst kata çıkıp yeni aldıkları tableti açtım.Tabletin Google oturumunu açtım ve birkaç uygulama yükledim ; instagram, whatsapp , twitter , snapchat gibi bilindik medya uygulamaları. Daha sonra yatağıma yattım ve o gün yaşadıklarımı tekrar düşünüp bir anda uykuya daldım ...

DEVAMI KISA SÜREDE  GELECEK...❤💖🌙

                                                                                                      NO.1 - DÜNYA GÜL BANA 

            SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM . HERHANGİ BİR YAZIM YANLIŞIM VAR İSE ŞİMDİDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM ... OY VERİP YORUM ATARSANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ💖🤞

                                                                                                                                                                 NURDAN DAL

SEN HEP YANIMDA KAL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin