Eve girdiğimde burnuma buram buram ev yemekleri kokusu geliyordu,henüz yemek yememişler annem ve babam beni beklemişlerdi. Pamuğun mama kabına mamasını koyduktan sonra pamuğa verdim ve kabın yan tarafına biraz su koydum. Daha sonra yemeğimi yeyip üst kata odama çıktım,biyoloji ödevim vardı. İsteyerek olmasa bile daha okulun başlarından hocalara tembel kız profili vermek istemiyorum.Zar zor bitirdiğim biyoloji ödevinden sonra siyah nike kalemliğime iki pastel stabilo ,silgi,uçve bir tanede rotring koydum.Daha sonra yarının programını çantaya koydum.Okulla ilgili tüm işlerimi bitirdiğimde artık ışığı kaptım ve yatağımın başlığındaki sarı led ışıkları açtım ve telefonumu kaptığım gibi Aleyna'dan gelen bildirime baktım. "Kankaa sana sürprizim varrr" Aycan dururmu :noooo hemen cevap verdim " noldu kanka çabuk söyle bak valla merak ettim" "Hazır mısın aycoo" "Evettt" "Kanka bugün sizin okula babam beni kaydettirdi,zorla ikna ettim pahalı olduğu için ama verdiler işte yanii AYRILMADIKK KANKA seninle yine birlikte olucağız."lan çok sevindim benimde birtane arkadaşım oldu adı Barış ,onunlada ilk günden baya samimi olduk". "SÜPER knk dedi ve görüşürüz falan bizim normaldede konuştuğumuz şeylerden konuştuk . Gece uyumadan barış aklıma geldi yarım saat falan da çıkmadı zaten anlamdığım bir şekilde .
Uyanmıştım ,hemen banyoya gidip yüzümü yıkadım,odama geçip kombin yapıp giyicektim.Bugün serbest giyinicektim .Zaten istediğimizi giyebiliyorduk okulda , siyah ADİDAS taytımı giyip , üstümede LEVİS beyaz kazağımı giyip, beyaz airforcelarımı giyip akşamdan hazırladığım VANS çantamı alıp alt kata indim . Bir bardak süt ve çikolatalı bisküvi yeyip, annemin yanağına bir öpücük bırakıp arabaya doğru ilerledim.
Okula geldiğimizde, babam arabadan inip bana sarıldı ve arbaya binip gitti.O sırada Barış'ı gördüm o'da beni gördü, yanına gittim o'da bana doğru ilerledi.Günaydın dedim,günaydın dedi, "sana bir haberim var Burak,çocukluk arkadaşım bizim okula kayıt oluyor.Ona senden 'de bahsettim . O okulda beni ve artık Aycanı'da tanıyorsun dedim". "Barış sanki önceden anlaşmışız gibi , bugün benimde yıllardır arkadaşım olan Aleyna geliyor okula.Barış güldü ve sınıfımıza gittik ve sıralarımıza oturduk,ilk tenefüs bittiğinde 12-B ye düşen Aleyna ve Burak bize doğru gelmeye başlıyorlardı.Ama bir acayiplik vardı ki onlar birbirlerini nereden tanıyorlardı? . Yanımıza geldiklerinde ben Burak'la, Aleyna'da Barışla tanıştı.Dahasında Barışla ben onların nereden tanıştıklarını sorduk, yanıt gecikmedi ve Burak'tan geldi;8. sınıfta liseye gidiceğimiz için sınava iyi hazırlanmak amacıyla gidip , çok farklı yerlere sapan dershanede de aynı sınıftaydık.Şaşırmış bir şekilde Barışla aynı anda "NE TESADÜF" dedik. daha sonra birbirimize bakıp güldük. Ama Barış bana herkesin bana baktığı gibi değil o bana , bir farklı bakıyordu sanki. Bilmiyorum belkide ben öyle hissetmişimdir. Her neyse bu konuyu daha fazla karıştırmayalım.
Okulda dörtlü bir grup halinde dolaşıyor,her ne yaparsak birlikteydik,artık tam anlamıyla birer yakın arkadaş grubu olmuştuk . Herşeyimiz birlikte geçiyor derken, tuvalet dışında (aohfdgjdj) Barış'ın yeri bende farklıydı ,Aleynadan'da farklıydı.Ona kanım fazla ısındı, sanki biz sanki bizz birbirimi bütünlüyorduk.Biz herdaim, birbirimizin yanındaydık.Her ne olursa olsun bütün fazlamızla , bütün eksiğimizle , bütün kusurlarımızla biz en gerçekçi dostlardık.Barış gerçek anlamda bana çok iyi geliyordu, o tek kelimeyle benim için MÜKEMMEL bir insandı.Burak ise gerçekten çok komik bir insan.Dış görünüşüne gelirsek mavi gözlü, kalın kaşlı , sıfır sakal, dağınık kumral saç. Burakta bizim tayfanın kusursuzluğunu bozmuyor, aksine neşe veriyordu. Size birazda Barışın dış görünüşünden bahsedeyim.Biliyorum bayıcak ama o'da mavi gözlü sarı karışık dik saçları var ve kusursuz bir cildi.O kadar güzelki bazen ona bakmaya bile kıyamıyorum...Bir bebek gibi yanii benim için .Bana neler oluyor bilmiyorum ama Barışı gördüğüm anda bir değişik oluyorum buna her ne denirse artık . Bu dörtlü baya iyi ya. Hiçbiri benden ayrılmasın özelliklede Barış ,SEN BENDEN HİÇ GİTME BARIŞ MURAT HİÇ GİTME...
SEN BENDEN HİÇ GİTME BARIŞ...
2. BÖLÜM SONU DEVAMI GELECEK...
YAZIM YANLIŞLIKLARIM VAR İSE ŞİMDİDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM . SİZLERİ SEVİYORUM . YORUM VE LİKE ATMAYI UNUTMAYIN❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HEP YANIMDA KAL...
Fiksi RemajaAycan ve Barış 'ın Masalı başlarda sıkı bir dostlukla başlar. Onlar her ne olursa olsun birbirlerini hiç bırakmazlar .Onlar her türlü olaya rağmen birbirlerini hiç bırakmazlar.Onlar birbirlerini Kusurlarıyla , Güzellikleriyle, Eksikleriyle, Fazl...