Bir süre onun hem araba sürüp hemde Ben Fero söylemesini izliyordum.Daha sonra bana doğru bakıp "Benim bir kız kardeşim var biliyormusun ? Ona senden bahsettim ve resmini gösterince ne kadar güzel bir dedi , keşke bende büyüyünce Aycan ablaya benzesem dedi"" sende bana kafede gösterirsin kardeşinin fotoğrafını bakalım nasıl bir kız senin kardeşin olduğuna göre çirkin olma ihtimali %0 ama olsun.""Benim kardeşim olduğundan değildir kesin ama gerçekten güzel ve büyüyünce sana biraz olsun benzeyecek gibime geliyor". "Bakalım artık "dedim ve ona o an öyle bir baktım ki sanki ruhumdaki herşeyi gözlerime, bakışlarıma aktarıyordum.O'da bana benim ona baktığım gibi bakıyordu". Ve on kendimi o kadar huzurlu ve mutlu hissettim ki sanki başıma onun yanındayken hiçbir şey gelmeyecekmiş gibi, gibi değil onla beni ölüm dışında hiçbir şey ayıramazdı."Sana söylemeyi unutmuşum gideceğimiz kafe'nin sahibi benim çok yakın arkadaşım ve Bir tane de kız kardeşi var onunla iyi anlaşacağını umuyorum" . " iyi kızsa anlaşırım neden olmasın dedim""Bizden 1 yaş küçük ve Doğa Kolejine gidiyor .""İyi "dedim.
Bana birdenbire şöyle dedi"sen benim için çok özelsin biliyorsun dimi" .O an baktım ona onu çok sevdiğimi söyler gibi baktım ve "Evet ben senin için çok özelim ama sen benim için çok çok özelsin". Daha sonra "geldik " dedi ve kapımı açıp" gel bakalım prenses" dedi. "Geldim bakalım prens'im dedim ona ve o an tekrardan beklemediğim bir şey oldu ve koluma girip beni arabada bahsettiği arkadaşlarının yanına götürdü. Arkadaşı şöyle söyledi "Barış bize bahsettiğin yenge şu an karşımda gördüğüm prenses mi?" Barış o an ona sert bir bakış attı ve sanki ben onu görmüyormuşum gibi elini sus işareti yapıp ona doğru baktı.İçimden o kadar gülüyordum ki bir şey daha olsa patlayacaktım gülmekten . Sonra tekrardan Barış'ın kolunda olarak bir masaya doğru ilerledik ve oturduk. Sonra yanımıza Barış'ın arkadaşı geldi ve "Yenge tanışmayı unuttum adım Meriç " "Bende A- " dediğim anda Aycan dedi ben senin ismini biliyorum saolsun Barış bir gece boyunca hiç durmadan senden bahsetti " .O anda Barış'ın Meriç'i dürtmesiyle birlikte meriç kalkıp "ne istersiniz ben garsona söyleyeyim " dedi . Barış şöyle söyledi; Ben bir Hamburger, Biraz patates kızartması ve büyük boy kola istiyorum" dedi.Ardından Meriç bana dönüp "Sen yenge ?" dedi . " Bende aynısını alayım "dedim . Ve gelmesini beklerken Barış şöyle dedi" ya sen ona bakma senden biraz bahsettim ona o kadar yani yoksa " derken ben sözünü kestim "tamam tamam ben sana inanıyorum "dedim o anda bana tam olarak şu yüz ifadesini yaptı🤨, "süper o zaman " dedi. O anda yemekler geldi ve tam teşekkürler diyecekken her yandan üzerinde bizim çekinmiş olduğumuz resimler vardı .
Tam anlamıyla DONAKALMIŞTIM başımdan aşağı güller dökülmeye başladı ve o sırada Barış dizlerinin üzerine çöküp "SEVGİLİM OLUR MUSUN " dedi ve ben o an sadece ona kitlendim ve ölüm sessizliği olduğu anda "EVET , EVET OLURUM " dediğim anda bir alkış seli koptu cafe'de ve başımızdan aşağı konfetiler patlatıldı . Tam anlamıyla sevinçten ölüyordum Barış ayağa kalkıp bana sarıldı ve bana bir kolye taktı kolyenin üzerinde A&B yazıyordu. Masaya oturduk ve yemeklerimizi yedik yerken şöyle dedim " Sana uzun zamandır AŞIKTIM ama bir türlü nasıl söyleyeceğimi bir türlü düşünemiyordum senin itirafın iyi oldu" " Evet aşkım deyip ağzıma bir tane patates kızartması verdi bende yedim . "Ya hayallerim gerçek oldu resmen ya hala inanamıyorum" dedim."Nasıl bu kadar doğal olmayı başarıyorsun , Sen benim hayatımda ilk ve son aşık olduğum kızsın , senden önce bir kız arkadaşım bile olmadı". "biliyormusun benimde" dedim. Yemeklerimizi yedikten sonra Barış'ın arabasına bindik ve evime geldikten sonra Barış şöyle söyledi "Görüşürüz sevgilim " "görüşürüz sevgilim" diye cevap verdikten sonra eve doğru ilerledim .
Üst kata çıkmadan annemlerin yanına uğrayıp ikisininde yanağına birer öpücük kondurdum "Nasılsınız" dedim sevinçle "o kızımız da bu kadar mutlu olduğuna göre güzel haber tam şimdi verilmeli" dedi babam. " Ne o güzel haber " dedim gülerek . "Sana o çok istediğin IPAD 'i aldık " dedi ve bana üzerinde İPHONE logosu olan bir kutu uzattı içini açtım ve içinden çok istediğim son model iphone tablet çıktı. Hemen annem ve babama sarılıp onları defalarca öptüm " Siz Dünya'nın en mükemmel anne ve babasısınız " Babam şöyle söyledi "Ne demek kızım sen bize saygılı davrandın geçen sene sana bir karne hediyesi almaya fırsatım bile olmadı . "Yinede çok teşekkür ederim annecim , babacım dedim ve onlara birer kez daha sarıldım ve şöyle söyledim " Şey o zaman ben ben odama çıkıyorum" dedim.Başlarını sallayıp "Çık güzel kızım" dediler ." O dama çıktığım gibi Barış' tan gelen bildirimle telefonumu açtım
DEĞERLİM kişisinden 1 yeni mesaj
DEĞERLİM: Nasılsın prenses ?❤
BEN : İyiyim prens'im sen?
DEĞERLİM : İyiyim işte Deniz'le uğraşıyorum bugün arabada bahsettiğim kız kardeşim Deniz
BEN: hmm Yarın bana fotoğrafını gösterirsin o zaman DEĞERLİM onu gerçekten merak ettim.
DEĞERLİM : Bana uyar da ya ben şey dicem ya
BEN: Söyle bakalım Prens'im
DEĞERLİM: Yarın birkaç fotoğraf çekilsek mi ki?
BEN : Olur ama arka plan 'ın önemi var mı?
DEĞERLİM: Ön planda sen varken arka paln 'ın sence önemi var mı?
BEN: Ya ama sen çok güzel sözler söylüyorsun ben seninleyken aklım çalışmıyor ki kendimi kaybediyorum resmen❤
DEĞERLİM: Senden ayrılalı çok az saat oldu ama seni şimdiden çok özledim.
BEN:Bende seni çok özledim dünyalar yakışıklısı prens'im❤❤
DEĞERLİM: Sen de benim için dünyalar güzeli bir prensessin ve bu prenses benim sevgilim olduğuna göree ben sanırım Dünya'nın en şanlı erkeğiyim. SENİ ÇOK SEVİYORUM😘
BEN: Bende seni çok seviyorum sevgilim...😘🖤
DEĞERLİM: Şey o zaman yarın görüşürüz . SEVGİLİM😘🖤💖💕🌹
BEN : Görüşürüz sevgilim💕💖❤
ONU ÇOK SEVİYORDUM VE ONU ASLA BIRAKMAYACAKTIM...
5. BÖLÜM SONU DEVAMI GELECEK❤
HERHANGİ BİR YAZIM YANLIŞIM VAR İSE KUSURA BAKMAYIN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM .YORUM VE LİKE ATARSANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ...❤🤞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HEP YANIMDA KAL...
Teen FictionAycan ve Barış 'ın Masalı başlarda sıkı bir dostlukla başlar. Onlar her ne olursa olsun birbirlerini hiç bırakmazlar .Onlar her türlü olaya rağmen birbirlerini hiç bırakmazlar.Onlar birbirlerini Kusurlarıyla , Güzellikleriyle, Eksikleriyle, Fazl...