Była to bardzo hałaśliwa noc. Siedziałaś właśnie w ulubionym barze i zamawiałaś drinka. Byłaś tam stałym gościem więc znałaś już tam wszystkich pracowników.
- Hejka (T/I) co tam u ciebie słychać? - zapytał się ciebie twój najlepszy przyjaciel Hex
- O cześć Hex u mnie jest dobrze poza tym, że nie długo będę musiała wynieść się z domu.
- Och współczuję Ci. Może znajdziesz jakąś pracę?
- Ja pracę?! A kto by chciał mnie przyjąć?
Uśmiechnął się do ciebie
- Wiesz co do tego baru przychodzi taki jeden Husk jest barmanem w,, happy hotelu '' i mówi że jego szefowa - księżniczka piekła - potrzebuje pomocy. Co ty na to?
- No wydaje się to całkiem kusząca oferta tylko kiedy mogłabym zacząć?
- Chyba mogłabyś nawet dziś.
- Co jak to?
- No bo właśnie idzie nasz Husk.
Odwróciłaś się i zobaczyłaś demona - kocura ze skrzydłami. Facet podszedł do baru i zamówił piwo.
- Hejka Husk. Czy charlie nadal poszukuje pracownika?
- Tak a co?
- Mam tu dziewczynę zainteresowaną ofertą.
Po tych słowach Hex wskazał na ciebie, a Husk na ciebie spojrzał.
- Naprawdę chcesz dołączyć do tego,, happy hotelu"?
Na znak potwierdzenia kiwnęłaś głową. On zaś pokręcił głową i powiedział : No to okej. Pójdziemy tam kiedy wypije piwo.( 20 minut później)
Szłaś z Huskiem przez krete uliczki kiedy dotarłaś do wielkiego Budynku.
- I oto jesteśmy.
CZYTASZ
alastor x Reader
RomanceZa życia byłaś morderczynią. Trafiłaś do piekła i poznałaś Hexa. Twoje [ nie ] życie zmieni się kiedy udasz się do hazbin hotel. Co się tam stanie?