15. Niespodziewany zwrot wydarzeń

1K 36 58
                                    

Kiedy już wbiegłaś do swojego pokoju od razu udałaś się do toalety. Zwymiotowałaś. Nie wiedziała dlaczego, ale potem pomyślałaś o jednej rzeczy :,,o fuck, fuck przecież ja i Al się nie zabezpieczyliśmy''. Postanowiłaś, że pójdziesz do apteki po test ciążowy. Szybko zeszłaś po schodach i pobiegłaś w stronę drzwi wyjściowych. Kiedy Alastor zobaczył Ciebie wychodzącą od razu się ciebie zapytał co się stało, ale ty mu tylko odpowiedziałaś, że musisz coś załatwić.

[ Skip time bo autorce się nie chce ]

Byłaś w swojej łazience. Robiłaś test ciążowy. Poczekałaś 15 minut i........ wyszło pozytywnie. Nie mogłaś w to uwierzyć. Nie wiedziałaś co na to powie Al . Najbardziej bałaś się jego reakcji. Usiadłaś, więc na podłodze zakryłaś twarz rękoma i zaczęłaś płakać. Nagle usłyszałaś odgłos otwieranych drzwi, a do łazienki wszedł Alastor.

- Kochanie co Ci się stało?!

- N-nic

- Och diabełku przecież mi możesz powiedzieć wszystko.

- Ja..... jestem w ciązy.

Myślałaś, że Alastor ucieknie od Ciebie, ale on zrobił coś czego nigdy byś się nie spodziewała. Otóż wziął Cię na ręce w stylu panny młodej i delikatnie położył na łóżku. Następnie położył się obok ciebie i zaczął cie całować równie delikatnie. Byłaś w szoku. W końcu kiedy przestał Cię całować powiedział :

- To cudownie.

- Naprawdę?!

- Tak bo zawsze marzyłem o dzieciach.

- Och jesteś wspaniały.

Nagle wstał i poprosił, abyś również wstała. Ukląkł na jedno kolano i wyjął małe pudełeczko.

- [T/I] wiem, że to może trochę za wcześnie, ale ja cię kocham i chce, abyśmy byli ze sobą na wieczność, więc..... [T/I] czy uczynisz mnie najszczęśliwszym demonem w piekle i za mnie wyjdziesz?

Łzy napłynęły Ci do oczu i odpowiedziałaś:

- Tak, tak wyjdę za Ciebie.

Alastor włożył pierścień na twój palec, a następnie wstał i Cię pocałował.

alastor x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz