8.W potrzasku

1.4K 48 70
                                    


No więc to jest ten rozdział z seksualnymi rzeczami. Na wstępie informuje, że to pierwszy raz kiedy o takich rzeczach piszę więc może nie wyjść idealne. 

Życze miłego czytania.

================================================================================

- No już my dear uspokój się zabawa dopiero się zaczyna.

Odwróciłaś się przerażona i zobaczyłaś uśmiechniętego Ala. Zamknął on drzwi, abyś nie wyszła.

- Czego ty ode mnie chcesz?!

- Jednej rzeczy.

- Czego?!

Wtem nachylił się do twojego ucha i szepnął:

- seksu z tobą

Zaniemówiłaś. Już chciałaś coś odpowiedzieć kiedy on pociągnął cie za twój top i pocałował. Nie wiedziałaś co masz zrobić. Z jednej strony chciałaś go odepchnąć, ale z drugiej strony bardzo Ci się podobał i nie chciałaś przegapić okazji na zbliżenie się do niego. Odwzajemniłaś więc pocałunek kładąc ręce na jego klatce piersiowej. Alastor czując, że mu się oddałaś, zaczął lizać cię po szyi,przy okazji zniżając się do twojego topu. Zdjął go a następnie popatrzył na twój stanik. Uśmiechnął się jak dziecko kiedy zaczął rozpinać go następnie rzucając go byle gdzie. Zaczął od początku swoje lizanie. Tym razem zaczął od klatki piersiowej, potem lizał pierś i zrobił małe kółeczka na twoim sutku. Jęknęłaś cicho. Nagle poczułaś, że zaczyna rozpinać Ci spodnie. Kiedy już uporał się ze spodniami, zajął się majtkami. Zdjął je również. Rozpiął swoje spodnie i zdjął bokserki. W tedy zobaczyłaś jego męskość. Potem poczułaś coś w sobie. To było bolące, ale przyjemne. Zaczął Cię pieprzyć z niewiarygodną siłą. Myślałaś, że doprowadzi Cię ostatecznie do orgazmu, ale wasze figlowanie przerwało dźwięk kroków w kierunku drzwi. Alastor i ty szybko się ubraliście. Nagle drzwi się otworzyły i do schowka weszła zdziwiona Nifty. 

- O witam was! Co wy tu robicie?

Spojrzeliście na siebie zakłopotani.

- My przez przypadek tu utknęliśmy.

- I nie wołaliśmy nikogo bo nie wiedzieliśmy czy ktoś to usłyszy. A teraz może już sobie pójdziemy.

Wyszliście z Alastorem mając nadzieję, że nikt prócz Nifty was nie zobaczy. Szliście do swoich pokoi w zupełnej ciszy. Cisze przerwał Alastor:

- [T/I]?

- Tak?

- Wiesz to co robiliśmy w schowku podobało Ci się?

- Możliwe......

- A chciałabyś jeszcze raz?

- Jeszcze nie wiem....

- Okej, ale pamiętaj oferta jest aktualna tylko do dzisiejszego wieczora. Na razie!

Al wszedł do swojego pokoju, a ty do swojego. Zamknęłaś drzwi na klucz i wskoczyłaś na łóżko. Usiadłaś na nim i pomyślałaś o tym co robiłaś z Alastorem. Miałaś buraka na twarzy. W twojej głowie cały czas było jego pytanie: ,, A chciałabyś jeszcze raz?'' Pomyślałaś, że na pewno Alastor nie może czuć nic do ciebie skoro był nazywany ,,aseksualnym'' oraz ,,nieczułym''. Na pewno to jest jego chory plan aby cie uwieść a następnie upokorzyć.  Pomyślałaś, że poczytasz książkę, aby odciągnąć myśli od Alastora. Bo wiedziałaś co może cie czekać wieczorem 

alastor x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz