Kiedy zaczęłaś się całować z Alastorem poczułaś ciepło rozchodzące się po całym twoim ciele. W pewnej chwili alastor wziął cię w ramiona i zaniósł do swojej sypialni. Spędziliście razem noc💕💋. [seksualnie]
[Następnego ranka]
Obudziłaś się w nieznanym Ci pokoju, ale po chwili przypomniałaś sobie o wczorajszej nocy. Spojrzałaś bok i ujrzałaś śpiącego tam alastora. Jego włosy były rozczochrane, a on sam nie miał ubrań. Tak samo jak ty. Wstałaś cicho i poszłaś pod prysznic. Biorąc prysznic, nagle poczułaś ręce owijające się wokół twojej talii. Odwróciłaś się i zobaczyłaś Alastora:
- O cześć kochanie. Obudziłam Cię?
- Nie. Po prostu sam się obudziłem i zobaczyłem, że Cię nie ma.
- I?
- I pomyślałem, że jesteś pod prysznicem skoro twoje rzeczy wciąż tu są.
W tym momencie Alastor wziął butelkę szamponu i wylał Ci trochę na głowę.
- Alastor?! Co ty robisz?!
- Pomyślałem, że Ci umyję włoski kochanie.
Zarumieniłaś się kiedy to powiedział. Zaczął myć twoje włosy. Po 5 minutach wyszłaś z pod prysznica, a Alastor zrobił to samo. Następnie postanowiłaś, że przebierzesz się w swoje ubrania, ale Al pokręcił głową i pstryknął palcami na twoim i jego ciele pojawiły się ubrania.
Miałaś na sobie biały t-shirt, czerwone spodnie i pasujące do nich szpilki. Dostałaś również piękny naszyjnik i bransoletkę.
- Wow Al dziękuje, ale na prawdę nie musiałeś.
- Ha! Nonsens mój słodki diabełku. Jako twój chłopak chciałem Ci sprawić przyjemność.
- Och..... Jesteś taki wspaniały. Kocham Cię.
- Ja Ciebie mocniej.
Pocałowaliście się. Całowaliście się przez 5 minut. Aż w końcu oboje postanowiliście, że pójdziecie do kuchni na śniadanie. Kiedy już tam byliście zobaczyliście, że inni już wrócili. Wszyscy oprócz Nifty mieli ostrego kaca.
- Witam wszystkich. - powiedziałaś z uśmiechem
- Witam was moi drodzy widzę, że impreza się udała.
- Och zamknij się demonie - odpowiedziała Vaggie
- No wieź Vaggie nie bądź taka ostra - powiedziała Charlie
- No dobrze słonko, ale to tylko dla Ciebie.
- A tak w ogóle to co robiliście kiedy nas nie było? - zapytał się Angel Dust
Wymieniliście spojrzenia z Alastorem.
- No więc.......
- No więc mieliśmy bardzo ciekawą noc - dokończył twój ukochany
Wszyscy mieli zdziwioną minę. A Alastor wtulił się w ciebie od tyłu. To sprawiło, że Vaggie zrobiła się czerwona na twarzy, a Charlie i Nifty zachichotały. Nawet Husk wyjrzał zza baru. Kiedy odpowiedzieliście na wszystkie pytania - niekoniecznie odpowiadając na nie zgodnie z prawdą - Alastor zaczął przygotowywać śniadanie - gofry z bitą śmietaną. Po tym jak Alastor przygotował śniadanie i je zjadłaś poczułaś jakbyś miała zaraz zwymiotować. Przeprosiłaś wszystkich i pobiegłaś do swojego pokoju.
CZYTASZ
alastor x Reader
RomanceZa życia byłaś morderczynią. Trafiłaś do piekła i poznałaś Hexa. Twoje [ nie ] życie zmieni się kiedy udasz się do hazbin hotel. Co się tam stanie?