3🚨

47 2 1
                                    

Taehyung: Bu adam dün de burda yatıyordu ve başında kimse yoktu. Ne olmuş olabilir ?

Jungkook: Bi dakika. Ama bu...

Taehyung: Onu tanıyor musun ?

Jungkook: Evet, kendisi okuldan stajyer arkadaşım olur. Ö-ölmüş mü ?

Taehyung: Maalesef, dün keşke gelseydim yanına belki yaşarken denk gelebilirdim.

Jungkook: Yaşarken neden kendi isteğiyle sokakta yatarsın ki ?

Taehyung: Demek dün ölmüş...

Jungkook: Hatırlıyor musun ? Işığı açarken birinin elini hissetmiştin ama orda yoktu. Ya o Dalgeon sa. (Dalgeon: Jungkook'un stajyer arkadaşı)

Taehyung. Tamam , sakince halledelim şu işi. Merkezi aradım buraya ekip yollayacaklar ve Dalgeon'u otopsiye götürecekler.

Jungkook: Aklıma takılan bişi var. Kurbanlardan ikisi de komiser. En azından komiser stajyeri.

Taehyung: Güzel tespit ancak yeterli değil.

Jungkook: Ben olay yerine geri gidip biraz daha bakınmak istiyorum.

Taehyung: Geliyorum..

!!!!! ÖNEMLİ DİPNOT : OLAY YERİ LİLLY'NİN EVİ DEĞİLDİR. ANCAK HER MAKTUL NERDE BULUNURSA BULUNSUN ONUN EVİ DE İNCELEME ALTINA ALINIR. JUNGKOOK , ÖNCEKİ BÖLÜMLERDE O YÜZDEN DOLABINDA KEREVİZ OLMADIĞINI SÖYLEYEBİLİYOR. !!!!!

*Olay yeri

Jungkook ve Taehyung ikilisi olay yerini tekrar gözden geçirirken kapıdan bir kız girer. Endişeli görünüyordur , sanli bir şey arıyormuş gibi..

Taehyung: Kimsiniz acaba ?

?: Ah, ben Yeon Joo siz sanırım komiser Taehyung olmalısınız ?

Taehyung: Beni nerden tanıyorsunuz ?

Yeonjoo: Ben , Limy'in arkadaşıyım da olay yerine bakmak istemiştim belki bir şeyi gözden kaçırmışsınızdır diye.

Taehyung: Limy değil Lilly , ve ayrıca izin verirseniz biz de tekrar aramak istiyoruz burayı lütfen hiç bir şeye dokunmayınız.

*Yeonjoo, Taehyung ve Jungkook'a sahte gülümsemesini göstererek odadan çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love Sick (Yazılıyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin