KAI~KYUNGSOO
"Oraya geliyorum"
"HAYIR! Başka ülkeye giderim gelemeyeceksin!"
Kai, Kyungsoo'nun gelmemesinden sıkılmıştı artık tamam yaptığı doğru birşey değildi ama Kyungsoo çok uzatmıştı.
" Yalvarırım bir yere ayrılma bak şuan havaalanındayım geliyorum. "
" Sana gelme dedim Kai, Kai Alo Kai LANET OLSUN PISLIK GELME DEDİM SANA!!"
Kai telefonu kapatıp uçağa binmişti. Kyungsoo kapattığını bildiği halde Kai'ye kufrediyordu.
" Soo, ne oluyor bebeğim"
Kyungsoo gidip Baekhyun'a sarılmıştı.
" O geliyor Baek beni yine incitmez değil mi"
Kyungsoo kırmızı burnunu çekip Baekhyun'a baktı umut dolu gözlerle...
" Hmm... geldiğine göre artık sensizlige dayanamamış sanırım... Merak etme Soo seni incitemez incitirse Baekhyun burda tamam mı? Şimdi yapmamız gereken seni seksi bir şekilde giydirip onun karşına çıkarmam lazım..."
Kyungsoo neden seksi bir şekilde giyinmesini düşünüyordu.
" Neden? Neden seksi giyiniyorum?
Baekhyun kıkırdamıştı.
" Ona onsuz da iyi olabileceğini göstermelisin hadi alışverişe gidiyoruz."
Kyungsoo ve Baekhyun üzerine birer palto giyip dışarı adımlarını atmışlardı.
" Nereye gidiyoruz? "
" Alışveriş merkezine!"
CHANYEOL~KRIS
" Ona kötü davranmadın mı sence?"
Baekhyun gittikten sonra Kris ve Chanyeol dışarı çıkmıştı. Kris Chanyeol'e Baekhyun'a kötü davrandığına dair birşeyler söylüyordu.
" Fazla üzüldüğünü düşünmüyorum..."
Kris gerçekten mi dermişcesine baktı Chanyeol'e...
" Kris öyle bakmayı kes, istersen gidip Baekhyun ile konuşayım daha da yapışsın ne dersin?"
Kris Chanyeol'e sarılmıştı.
" Sadece ona bağırmadan önce empati kurman gerektiğini söylüyorum."
Chanyeol derin bir nefes alıp verdi. Kris konuşmaya devam etti.
"Ona nerdeyse hergün sevmediğini söylüyorsun ne kadar kalbi acıyordur. Biraz nazik olup ona sevmediğini söylemeyi dene senden vazgeçmez belki *Chanyeol'den ayrılıp onun gözlerine Baktı* ama senin beni sevdiğini tam olarak öğrendiği zaman sevgilisi olan biri ile neden çıkmaya çalışsın ki..."
Chanyeol başını sallayarak Kris'i onayladı.
" Aferin şimdi gidip onu bulalım ve nazik bir şekilde konuşalım ne dersin..."
" Peki ama önce sen konuş onunla"
Kris gülümseyerek Chanyeol'ü onayladı. Geriye kalan sadece Baekhyun'u bulmak kalmıştı.
BAEKHYUN~SOO
" Baek bu biraz... fazla açık değil mi? "
Baekhyun hayran hayran Kyungsoo'ya bakıyordu. Bu...bu çok fazla seksi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kutu Şekerleme {Baekyeol} |#Wattys2015|
FanficOnlar Bir Rüya Ile Birleşti. Ama Bu Rüya Onları Nereye Kadar Götürecekti... Onlar Bir Kutu Şekerleme Ile Birleşti. Ama Hayatları Bir Kutu Şekerleme Kadar Tatlı Olacak Mıydı?