1 HAFTA SONRA
XİUCHEN-SULAY
"Chen sakin ol tamam mı bak ben burdayım birşey olmayacak... riskli falan değil bu ameliyat tamam mı?"
Xiumin Chen hastaneye yattığından beri her gün bunları söylüyordu. Bugün o gündü ama Chen değil Xiumin daha heycanlıydı.
"Xiu... bebeğim ben o lanet odadan çıkacağım ve sonra evlenmeye gideceğiz tamam mı? O yüzden biraz sakin ol... DOKTOR! Nerdesin? Şu lanet şeyi yapta gidelim..."
Doktor içeri hemşireler ile birlikte girmişti. Chen'in yattığı yatağı itekleyerek dışarı çıkardıkları zaman Xiumin tek başına kalmıştı oda da Chen'in ona giziliden aldığı yüzüğü sıkı sıkı tutarak o lanet yerden çıkması için dua etmeye başlamıştı.
3 SAAT SONRA
Doktor yüzündeki beyaz maskeyi çıkarırken Suho ve Lay Xiumin'i uyandırmadan doktorun yanına gitmişlerdi.
"Chen o nasıl?"
Doktor yüzündeki gülümseme ile sevinçli haberi vermişti.
"Tahmin ettiğimizden daha çabuk bitti. Aslında bakarsanız çok güçlü bir kalbe sahip bir genç... normal odaya aldık... fakat yanına bir kişi girebilir şuan uyuyor ama kısa sürede uyanacağını düşünüyoruz..."
Suho beynini kemiren soruyu sormuştu.
"Ya uyanmazsa..."
Doktorun yüzü düşmüştü.
"Tekrar alacağız fakat aklınıza böyle şeyler getirmeyin tamam mı? Ve o genci uyandırın çünkü genç adam bayıltılmadan önce bile onun ismini sayıklıyordu..."
Doktorun cebindeki garip alet ötünce acile doğru koşturmaya başlamıştı. Lay Xiumin'in yanına gidip onu yavaş bir şekilde dürtmüştü.
" Xiu uyan Chen çıktı."
Chen'in adını duyduğunda aniden gözlerini açmıştı Xiumin...
" Nerde yanına gitmeliyim uyandığında beni görmeli..."
Suho Xiumin ile beraber Chen'in kaldığı odanın önüne gelmişti. İçeri girdiğinde Chen'in yatan bedenini ne kadar solduğunu görmek en son isteyeceği şeydi...
" Chen ben geldim..."
Xiumin Chen'in elini tutmuştu. Diğer eli ile dikişli olan yeri okşayamaya başlamıştı.
" Canın acıdı mı? Hissetmedin değil mi? Canın acısaydı ben hissederdim... Hadi uyan gideli... Özledim seni..."
Xiumin Chen'in elini daha çok sıkarken konuşmuştu.
"Bence Norveç'te evlenelim... ama orası soğuk olmaz sen sevmesin... Türkiye desem Ah orda da olmaz... Bence sen kız kılığına gir burda evlenelim... düşündüm de çok güzel kız olur senden... duyuyorsan kızma şaka yapıyorum... keşke çocuğumuz olabilse... ama evlat ediniriz... değil mi?"
Xiumin düşünmeye çalışırken elindeki hareketlilik onu düşüncelerinden sıyırmıştı.
" Chen..."
Fısıldamıştı Xiumin Chen tek gözünü açabilmişti. Diğer eli ile maskeyi çıkarıp Xiumin ile konuşmaya çalışmıştı.
" K-kız O-o-olmayacağım *derin bir nefes almaya çalıştı.* ve b-bende s-seni özledim..."
Xiumin ağlarken Chen konuşmaya çalışıyordu. Chen konuşmayı bitirince Xiumin doktoru çağırmak için çoktan dışarı çıkmıştı. Doktor içeri girdiğinde Chen yüzünü buruşturmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kutu Şekerleme {Baekyeol} |#Wattys2015|
FanficOnlar Bir Rüya Ile Birleşti. Ama Bu Rüya Onları Nereye Kadar Götürecekti... Onlar Bir Kutu Şekerleme Ile Birleşti. Ama Hayatları Bir Kutu Şekerleme Kadar Tatlı Olacak Mıydı?