Sıradan bir hayatım varken erkek arkadaşımın bir gece barda vurulup, ölmesiyle tüm hayatım değişti. Ben Crystal. henüz 18 yaşındayım ama büyük bir kayıp verdim. İlk aşkımı ve tek aşkımı. Hemde gözlerimin önünde.
Kolej okulun kapısında durdum. Derin bir nefes aldıktan sonra okula dım attım.Serüvenimiz başlamıştı. Artık Jackson'ın ölüm fermanı yazılmaya başlamıştı.Okula girince herkes bana baktı.Tabii kalabalığa karışmayan herkes.İlerideki kalabalık ilgimi çekmişti.Kalabalıktan sesler yükselince adımlarımı oraya yönlendirdim.
Masmavi gözleriyle beni Jackson karşıladı.O masmavi gözlerden resmen alev çıkıyordu.Eminim ki bu lisede ona hayran olan bir sürü zavallı kız vardır.Ama bilmiyorlar ki o eller kanlı,o bedenin altında bir ruh , bir kalp yok.
Gözlerimi dikmiş bir şekilde ona bakıyordum. Gözlerini benden zor ayırdı ama anında karşısında ki sendeleyen çocuğa yumruk attı. Tanımış mıydı acaba beni? Tahminen tanımamıştı çünkü boş bakmıştı. Aynı o gece baktığı gibi.Kendimi toparlayıp daha çok yaklaştım yanlarına.Etrafta öğretmenler koşuşturup buraya geliyordu ama öğrencilerin umursadığı yoktu. Okul müdürü ilk kalabalığı dağıttı.Sonra da kavga eden iki gerzeği kollarından tutup sirkeledi.'' Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Okul içerisinde ne bu tavırlar. Siz ikinizden beklemezdim. Gidin kendinize çeki düzen verin yoksa ben vericem.''diyince ikiside aynı tarafa ilerledi. Müdür kalın ve tok sesiyle '' Jackson, sen diğer tarafa.'' diyince Jackson göz deviri bana doğru yürüdü. Yanımdan geçerken omuz attı. Tabi bende ona attım.
Müdür dikkatini bana verince sıcak bir gülümse yerleştirdim yüzüme. Umarım gerçekçi olmuştur. Koridorda ilerlerken rutin bir konuşma gerçekleştirdik. Önceden nerede yaşadığımı, hangi okula gittiğimi , neden okuldan ayrıldığımı falan. Odası moderndi ve genellikle beyaz ve kahverengi hakimdi.Müdür odasındaki işlemleri hallettikten sonra odadan çıktım.
Kapıyı kapayınca derin bir nefes aldım. Bu ciddi işer beni sıkıyordu. Çıkış kapısına oğru ilerlerken çantama kağıtları koyuyordum ki. Birşeye çarptım. Aynı koku... "Demek okula gelmeden konuşulan yeni kızımız sensin." dediğine göz devirirken eğilip yanağımdan öptü. Kendimi geri çekip,omuzlarından ittirdim. '' Tanımadığın birini rahatça öpecek kadar gevşekmisin diye soracaktım ama 10 saniye önce cevabımı öğrendim zaten'' diyip kolundan yana itip yürümeye devam ettim. Yanımda yürüyordu.'' Sadece senin gibi güzel olanlara karşı'' diyip göz kırptı. Birden olduğum yerde durunca affalladı. ''Egona baktığımda bu okuldaki aptal kızların gözdesi olduğunu analamak zor değil. Ama dediğim gibi o kızlar 'Aptal' ve ben onlardan biri değilim. O yüzden bu etkileci olmaya çalışıp itici olduğun tavırlarını başka kızlarda dene derim.Şansın daha yüksek olur.''
Konuşmam bittiğinde dudaklarını büzüp alkışladı. Gülüp yanıma yaklaştı. '' Ne bu 'kaçan kovalanır 'taktiği falan mı? Kendini çekicileştirmeye çalışıyorsan zahmet etme zaten çok çekicisin.'' diyip iğrenç bir şekilde sırıttı. Gerçekten mi ? Anlattıklarımdan bunlarımı çıkardı. Cidden gerizekalı bu herif. '' Bahsettiğin bu taktikleri sende kulanacak kadar düşmedim tatlım. O yüzden umudunu kes.'' diyip omuzunu sıvazlayıp güldüm. Boş kolidorda topuklu ayakkabımı çıkardığı ses yankılanıyordu. Arabama binip kahkaha attım. Galiba bu oyunu uzatacaktım.
Merhabalar . Bu benim wattpad'teki ilk kitabım . Inşallah beğenirsiniz. Elimden geleni yapacağım biraz kısa oldu hatta baya kısa oldu ama denemek istedim . Multimedia 'da Crystal ve Jackson var .OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.SEVİLİYORSUNUZZZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM #Wattsy2016
Teen FictionSizce 'Büyük Aşklar Nefretle Başlar' sözü ne kadar doğru? İntikam ateşi , Aşk ateşine dönüp Crystal'ı kül edebilir mi? Aşk herşeyden üstündür. Herşeyi bir kenara atabilirler mi? Tüm yaşananları, geçmişlerini? Unutamayacaklarını mı düşünüyorsun? Hadi...