Chapter 20 - Bayangan Yuju

301 20 6
                                    

Author POV
Sekarang Yuju dan SinB baru sahaja sampai di apartment milik SinB. Mereka keluar dari kereta dan terus pergi ke tingkat 34 iaitu dimana apartment SinB berada.

"Wah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wah... Besar jugak eh apartment kau SinB" puji Yuju apabila melihat ruang apartment SinB. "Besar memang besar tapi aku sorang je yang duduk sini. So that's way aku suruh kau duduk sini" kata SinB lalu meletakkan begnya di sofa.

"SinB ya, tolong jangan bagitau sapa sapa kat orang yang aku tinggal kat sini terutama Jungkook dan Jaehyun" kata Yuju berharap pada SinB. "Tak pa. Hanya member kita je yang tau apartment ni. Keluarga aku lagilah tak tau" kata SinB lembut.

"Tapi macam mana Jhope? Dia tahu tak?" tanya Yuju. SinB menggeleng. "Dia tak tau langsung. Aish tak pe lah. Tak payah risau. Sekarang ni rumah ni jugak rumah kau ne? Tolong lah...tak mampu aku jaga rumah ni" kata SinB.

"Baiklah" kata Yuju mengangguk. SinB pun menarik tangan Yuju. "Jom aku bawak kau pergi bilik kau" kata SinB membawa Yuju.

 "Jom aku bawak kau pergi bilik kau" kata SinB membawa Yuju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wah gomawo SinB ya. Macam susahkan awak je" kata Yuju tersenyum. "Dah awak rehat lah dulu. Saya ada banyak kerja nak buat lagi. Nanti ingat kita ada jumpa eonnie yang lain" kata SinB lalu keluar dari apartment.

Yuju pun mengambil phone nya dari beg tangannya dan terus memesej abangnya bahawa dia akan bermalam dengan SinB hari ini.
_________________

"Jungkook!"

Jungkook menoleh ke depan. "Ada apa noona? " tanya Jungkook menatap lemah pada Yerin. "Apa yang dah jadi pada Yuju?" tanya Yerin sedikit membesarkan suara.

"Yuju sudah dipecat noona. Dia yang minta. So aku buatlah" kata Jungkook. "Tapi kenapa dia nangis? Kau sakitkan dia hah? " tanya Yerin.

Jungkook tertawa kecil. "Hahaha. Noona tengok ni" kata Jungkook lalu menyerahkan beberapa keping gambar tadi.

Yerin terkejut bukan main. Bagaimana Jungkook dapat benda ini. "Jungkook, aku pasti Jaehyun sabotage kat Yuju ni. Tak patut Yuju buat benda ini" kata Yerin.

My Lovely Boss ✔ Where stories live. Discover now