"La la la laa~~"
Beomgyu garip şeyler mırıldanırken aynı anda dolabımı karıştırıyordu. Evet, kelimenin tam anlamıyla dolabımı karıştırıyordu.
"Bulduum!" diyerek mavi bir gömlek çıkarmıştı. Diğer elinde ise kazak vardı.
"Hayır bu beni resmen "KORELİYİM BITCH" olarak gösteriyor. Hayır."
"Mal Korelisin zaten." diyerek bana karşı çıkmıştı Beomgyu.
"Koreli olabilirim ama bu tarz şeyleri sevmiyorum, tamam mı?" deyince Beomgyu kazağı kavrayıp bacağıma vurmuştu.
Yataktan doğruldum. "LAN BU NE İÇİNDİ! ACITTIN İT!"
"Kapa lan çeneni. Senin için uğraşıyorum şurada. Git o zaman ortaokuldan kalma takım elbiseni giyin salak."
"Tamam ya, özür dilerim. Sen uğraşırken saçma konuştum. Pardon."
"Özrün kabul oldu köle." diyerek sırıtmıştı.
"'Köle' mi? Ben için uğraşıyorsun lan sen burada." deyip yastıkla vurmaya başlamıştım Beomgyu'a.
"Tamam! DuR! YA DURSANA!" durmamı söylerken de bir yandan gülüyordu Beomgyu.
Beom gülerken çok güzelsin bee.
"Lan dur artık! Bak küpelerimden birisi kaybolursa sıçarım ağzına."
"Pekii." diyerek durdum. Ondan korktuğum falan yoktu ama yine de vurmayı kesmiştim.
"Saçın karışmış." diyerek saçlarını düzelttim. Gözlerimi indirdiğim de tam bana bakıyordu.
O kadar şanslıydım ki o sırada ablam odaya girmişti. "AY! AY ÖPÜŞECEK MİYDİNİZ?! AY PARDON! ÇOK ÖZÜR DİLERİM, BEN HİÇ GELMEMİŞİM GİBİ DAVRANIN. PARDON."
"Abla öpüştüğümüz falan yok! Deli gibi de bağırma annem babam yanlış anlayacak." diyerek kızmıştım ablama. Aynı zamanda ise yastığın birisini ona atmıştım. Ablam ise hızla kaçarak kapıyı kapatmıştı.
"Özür dilerim, ablam aptalca şeyler söylemeye bayılır-"
"Eğer biz çıksaydık ailen ne derdi buna?" diye sözümü kesmişti bir anda. Çok şaşırmıştım.
"Bir şey demezlerdi, tebrik ederlerdi galiba?" Beomgyu ise hiç cevap vermemişti. Ama yine de o soruyu soracaktım. "Senin ailen ne derdi Beom?"
Ensesini kaşıdı. "Ben, ben bilmiyorum."
"Ailenin vereceği tepkiden mi korkuyorsun?" dediğimde ise bana 1-2 saniye bakıp kafasını eğdirmişti.
Hızla sarıldım Beomgyu'a. "Eğer ben senin erkek arkadaşın olsaydım seni asla terk bırakmaz ve bu konuda elimden geleni yapardım."
Beomgyu da ellerini belime bağladı. "O zaman olsana."