bölüm;; 5

1.3K 132 154
                                    

Her şeyi mahvetmiştim. Beomgyu'nun doğum günü bugündü. Bu akşam ona sürpriz yapacaktık. Bunda da en büyük rol bendeydi. Okuldan erken çıkma şansımız yoktu onun için de ben Beomgyu'u oyalıyacaktım. Ama o benden kaçıyordu.

Muhteşem!

Ama bu felaketi fırsata çevirmeliydim. Çok da zor olmayacağını düşünmüyordum. Hatta oyalamak için iyi bir fikir!

Çok zekiyim bee.

Ders bitmişti. İnsanlar çantalarını topluyorlardı.

"Beomgyu, benim anneme yardım etmem gerekiyor. O yüzden ben hızla gidiyorum. Üzgünüm, görüşürüz." diyerek hızla çıkmıştı Huening Kai. Ulan ben bile daha rol yapardım amk.

"SORUN DEĞİL ÇİÇEĞİM!" diyerek arkasından bağırmıştı Beomgyu.

"Anneannem hastalanmış. Benim de gitmem gerekiyor." Soobin Taehyun'a baktı. Ve cümlesine devam etti. "Taehyun da benimle gelecek. Annesi götürecek de. Üzgünüm." diyerek üzgün gözlerle Beomgyu'a baktı.

"Ya sen mal mısın? Niye üzgünsün aptal?! Eğer istersen bende gelebilirim." dedi Beomgyu.

"Yok, yok. Gerek yok. Gelme sen." Soobin yalandan saate baktı. "Bizim gitmemiz gerekiyor. Görüşürüz." deyip gitti.

İşte, sıra bendeydi. Saat 4 idi. Benim onu 2 saat oyalamam gerekiyordu.

Derin bir nefes alıp gittim. Bunu yapabilirdim ya, ağzımda tutabilirdim.

"Beomgyu." dedim sakin ve net bir ses tonunda.

Beomgyu'nun gözleri hafiften ışlamış sonra ise şaşkın bakışlar atmıştı. "Efendim?"

"Şey... Biraz konuşabilir miyiz?"

"Oh, tabii." Kollarını sardı ve bana baktı. Tam da gözlerimin içine.

SAKİN YEONJUN SAKİN! SÖYLEMİYECEKSİN!

"Hayır. Yani bir park gibi bir yerde oturamaz mıyız?"

"Olur. Ama annemi aramam gerekiyor." cebinden telefonunu çıkarttı.

"Seni kapıda bekliyorum." diyerek kapıyı göstermiştim. O ise kafa sallamıştı.

Beomgyu annesini aramış yola koyulmuştuk. Daha 20 dakika geçmişti ama bana 20 yıl gibi geliyordu.

Ne diyeceğimi bilmiyorum, fuck.

"Bir şeyler almak ister misin?" diyerek küçük, şirin marketi gösterdim.

"Benim istediğim bir şey yok."

"Eğer paran yoksa, gerçekten, bana karşı dürüst olabilirsin. Ben alırım sana."

Beomgyu kafasını yerden kaldırdı. "Nereden anladın?"

"Meslek sırrı, söylemem." diyerek hafiften güldüm. O da aynı şekilde gülmüştü.

İkimize çikolata almıştım. Marketin orada eski bir park vardı. Oraya, salıncaklara, oturmuştuk.

Beomgyu hafiften öksürüyor, sanki bana artık konuşmamı söylüyor gibiydi.

"Beomgyu iyi misin amk." diyerek ağzımdan kaçırmıştım.

Şaşkınca bana bakmıştı. "İyiyim ben."

Saate baktım. 1 saat 20 dakika daha oyalamam gerekiyordu.

Herhalde söze başlamam gerekiyordu.

"Beom, yeni çıkan oyunu duydun mu?"

Daha kötü bir yalan söyleyemezdim herhalde.

"Haayır?" diyerek gözlerini yerden çekmişti ama bu sefer de ayakkabılarıma bakıyordu.

"Gidelim mi mağazaya?" diye sordum.

"İnternetten göstersen olmaz mı?"

"Benim internetim yok. Ama senin telefonundan bulabilirim." Neyi bulacağım acaba?

Ulu Tanrım, ne olursun telefonunun şarjı bitmiş olsun.

"Tamam." Beomgyu telefonunu çıkardı. Şifreye girdi ve bana verdi.

SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT

Tamam, sakin Yeon. Sadece mantıklı bir yalan bul.

"Bulamadım." diyerek ona geri verdim. "Hadi gidelim ya." salıncaktan kalktım.

Beomgyu da zorla kalktı. "Peki."

Yavaş yavaş yürüyerek 30 dakikamız gidebilirdi. Diğer 50 dakika da da gezdirirdim Beomgyu'u.

Beraber tüm alışveriş merkezini gezmiştik. Tam saat dolmuştu. Mahalleye yeni adımımızı atmıştık.

Yeonjun: Biz geliyoruz.

Soobin: HARYI GELMEYİN DAHA HAZIE DEPİLİZ

Yeonjun: Ne demek hazır değiliz?

Yeonjun: Bu saate kadar ne yaptınız?!

Soobin: SONRA AÇIKLARIM OYALA

Yeonjun: Bir de bana o kadar küfür ediyorsunuz sizin haliniz ney peki?

Soobin: BENİ OYALAMAYI KES AQ

Soobin: GİT BEOMGYU OYALA

Yeonjun: Aman be

(Görüldü 18:05)

Tam kapıdan giriyorduk binaya. "Beomgyu."

"Efendim?" diyerek döndü bana.

NASIL OYALIYACAĞIM BEN YA?

"G-gitme."

"Huh?" diyerek şaşkınca bana baktı. Dediğimi anlamamış gibiydi.

Of bir dakika Dünya dursa da ne yapacağımı düşünsem amk.

Beomgyu'a doğru yaklaştım.

HASSİKTİR NE YAPIYORUM BEN

BEN NEDEN BEOMGYU'U ÖPÜYORUM?

Asıl sorun şuydu ki Beomgyu da karşılık veriyordu.

Ay Ne KaDaR dA kLaSiK ÇoK AptAlCa

Bu hikaye sizin saçma yorumlarınız için yazılmadı, hoşunuza gitmiyorsa okumayın aq

Bu hikaye sizin saçma yorumlarınız için yazılmadı, hoşunuza gitmiyorsa okumayın aq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Muhteşem Küpeli çocuk- BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin