bölüm;; 7

1.1K 125 191
                                    

"SEN NEREDESİN LAN?!"

"Abla, bağırmasan...? "

"SORUMA CEVAP VER İT?!"

"Evde değilim."

"ONU BİLİYORUZ GERİZEKALI! NEREDESİN DİYE SORUYORUM! BAK GENE O OYUN SALONUNA GİTTİYSEN YEONJUN!"

"Bağırma ya, sesiz çok cırtlak. Kulağım acıdı." dedim onun bağırmasına karşılık. Sanırım bu onu daha çok sinirlendiricek.

"Seni kürekle döverim olum."

"Sen gene Aidan ile mi takılmaya başladın?"

"Kapa çeneni yoksa kitaplarını yırtarım."

"Beom'dayım."

"A ben de geleyim o zamaaan!" Ablam Beomgyu ile hiç tanışmamıştı. Aslında sadece babam ile tanışmışlarıdı. O da tesadüfen olmuştu. Annem ve ablam tanışmayı o kadar çok istiyorlardı ki iddia bile girmişlerdi.

Saçmalık.

"Hayır. Gelmeyeceksin." dedim. Ama sanırım kapatmıştı. "ABLA!"

Of, sikeyim.

Şimdi ben bunu Beomgyu'a nasıl söyleyeceğim?

Arkama yalandan bir gülümsemeyle döndüm. "Iıı şey, Beomgyu ablam gelecek. Şeyi kalmış bende çorabı?"

Çorap.

Harika yalan!

"Oh, tamam. Sorun değil." dedi Beomgyu.

İNANAMIYORUM! YEDİ Mİ LAN?

Zilin çalmasıyla hızla kapıya koştum. "Ahahaahahaha Abla, al çorabını hıhıhı."

"Ne yapıyon lan? Ne çorabı?"

"Al işte çorabını (!)" Ben ablamı itmeye çalışıyordum. Ablam ise girmeye çalışıyordu.

"Merhaba ben Beomgyu. Yeonjun'un arkadaşıyım." diyerek el uzattı Beomgyu. HAYIR BEOM DEFOL

Ablam da hızla beni itti. "Merhaba ben de Yeonjun'un ablasıyım. Soohyun." ablam da Beomgyu'nun elini sıktı.

"Tanıştığıma sevindim."

"Oh, bende. Siz ne yapıyordunuz?" dedi ablam.

"Yeonjun makarna yapmıştı, biz de onu yiyorduk. Yemek ister misin?"

"Hayır, ablam nefret eder."

"Yeonjun iyi misin ablam? Ben severim baya." dedi ablam.

Lan abla bir siktir git amk.

🌈🦄🌈

Ablam en sonunda gitmişti. Üstüne üstlük benim burada kalacağımı duyduğu zaman "ben de o zamana kadar durayım mı?" demişti. LAN BİZ 5 Mİ YAŞINDAYIZ?! DEFOL.

Bunu demek vardı tabii. Ama diyemedim .d

"Ablan ile arandaki ilişki... Bayağı komik." dedi Beomgyu. Neresi komik amk. Eziyet çeken benim.

"Benim için hiç de komik değil."

"Yanlış anlama amacım dalga geçmek falan değildi. Sadece birbiriniz ile uğraşmanız çok hoş. Ben tek çocuk olduğum için bilmiyorum." dedi.

"Sorun değil. Bana istediğin gibi konuşabilirsin alınacağım en son kişi bile değilsin. İnan bana Taehyun'nun dediğine alınırım sana değil." son cümleme kahkaha atmıştı Beomgyu.

Saat geç olmaya başlamıştı. Sanırım uyumamız gerekti...?

Beomgyu bacağıma yatmıştı birden. Bacağıma yatıp gülümsemişti.

Ben de ona gülümsedim.

Şu an aramızdaki atmosfer çok... Tuhaftı.

"Bir şey mi oldu?" dedim.

"Yoo."

"Sanki bir şey söylemek istiyor gibisin de," dedim. "İstersen söyle, çekinme."

"Aslında..." dedi Beomgyu bu sefer kalkıp kucağıma oturmuştu. ANANI SİKİM NE OLUYOR

"Sanırım neden beni öptüğünü öğrenmek istiyorum."

Siktir.

Şimdi faka basmıştım.

"Ben özür dilerim. Bir anki cinsel dürtüydü. Bunu yapmamalıydım. Benden nefret etme hakkın var, bu durumda."

"Hayır senden nefret etmiyorum. Sadece, bu tuhaf geliyor. Bir erkeği öpme dürtüsü."

"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama bence bir erkeğin bir erkeği sevmeni doğal bir şey."

"Şimdi de ben seni öpsem nasıl hissederdin?"

siktir

siktir 

siktir

siktir

siktir

ne yapacağım ben şimdi?

"Merak etme seni eve atmak için etmedim bu teklifi. Bir an ne düşündüğü bilmek istedim." deyip kucağımdan kalmıştı.

"Peki ya öpmemden rahatsız oldun mu?"

"Rahatsız olsaydım karşılık vermezdim."

Yeniden öpüşelim.

"Yeniden öpüşelim mi?" dedi Beomgyu. BİLMİYORUM AMA OLUR.

Demesi ile öpüşmeye başlamıştık. Sadece dudakları çok yumuşaktı. Sanırım 1 kere de olsa sevmiştim onu öpmeyi.



Muhteşem Küpeli çocuk- BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin