Gel bana doğru gel,
Sen neredesin?
Birden etrafı sis basmaya başladı.Ne olduğunu anlamamıştım.Korkmaya başlamıştım.
Korkuyorumm...
Korkma kızım eve gir,ben seni koruyacağım.Bana güven...
Artık o sesden dolayı korkmuyordum.Çok huzur verici bir sesti.Ses gelen tarafa gitdim.Yani eve...
Tam yaklaşmıştım ki,kapı birden açıldı.
İçeri girdiğimde..girdiğimde-
Çok güzel bir kadın gördüm.Beyaz bir tokayla gapılmış at kuyruğu saçı sarı renge çalıyordu.Bana olduğu gibi dolunayın ışıkları kadının beyaz elbisesini mavi renkle parlatıyordu.
Merdivenlerden yukarıya doğru kalkıyordu.Yüzü bana çok tanıdıktı.Birden ev kuleye dönüştü.Bana hiç bakmıyordu ama -
Beni takip et kızım.Bana güvenn..
Kadını takip ettim.Ona güveniyordum.
Koşarak arkasından yürüyordum.En üst kata çıktık.
Kadın bana baktı ve..
Bana sarıldı.Bende kollarımı ona sardım.O kadının kollarında kendimi çok güvende hiss ediyordum.Seni çok özledim kızımm...
Nas..nasıll yani?!Annemm,..
-diyip ağladım.
Beni kolumdan tutup kulenin kenarına götürdü .Düşecekmiyiz?
Evet,gel.Bana güveniyorsun dimi?!
Tabiki,-diyip gülünsedim.
Beni kucağına kucağına aldı.Ben ona sımsıkı sarıldım.
Vee...
Düşerken hiç korkmuyordu ama birden annemin kolarımda yok olduğunu gördüm.Hayıır,Hayıır...Beni bırakma anne düşeceğim.
-Kızım uyan noldu sana ?!Kabusmu gördün?
-Anneanne kuleden düştüm.
-Korkma kızım hepsi kabustu,geçti.Bak terlemişsin de.
-Hayır anneanne kabus değildi.Annem vardı.Kuleye girdim.Arkasından yürüdüm.Bana sarıldı.Çok güzeldi.
-Belki anneni çok özlemişsin.Bu yüzden tabımadığın bir kadını görmüşsün,annen sanmışsın.
-Hayır,çok tanıdıktı yüzü.Sarı renkli saçları vardı.Yüzünün kenarındaysa ben vardı.
-Tıpkı annen.Seni korumaya gelmiş ve rüyalarına girmiş.Annenin sesi insana huzur verirdi.Onu dinkemekten huzur jeyif alırdık,desenle ben-diyip gülümsedi anneannem.O kadını yıllar sonra beni özlediği ve rüyama girdiğini anlamıştım.Çok mutluydum.Bu bir mucizeydi.
Devamı gelecekk arkadaşlar❤️❤️
Umarım beğenmişsinizdir.:)Ama unutmayın haa ben de sizin hikayelerinizin devamını bekliyorumm.Anladınızz siz😝
Bu arada uzun süre sonra yüzümü göstermeye karar verdim.Bir az utanıyorum ama..Neyse siz beni umarım kötülemezsiniz.(Çünki çirkin olduğumu biliyoruuuum😳)
Tamam ben en iyisi uzatmayayım.:)))Aaaahhhğğğğ bunu yaparken çokk utandım.Neyse bir yazar olarak bunu bilmenizi istedim.🙈🙈
Eğer çirkin bulduysanız-aklınızdan çıkarın tamam mı?😁Sizu çok çok çook seviyooruuumm❤️❤️🥰🥰🥰🥰