~~1 ay sonra~~
Babamın hastalığı hâla aklımdan çıkmıyordu.Ama okulda sınıf başkanı seçildim.
Derslerimde çok iyidi.Zeyneple yakın arkadaş olmuştuk.
Ama bir takıntı edinmiştim kendime:
Sınıftaki kızlar çok popiler ve güzel oldukları için herkesin gözü onlardaydı.Ama öğretmenler o kızlardan nefret ediyorlardı.:
Şebnem,Açelya ve Duygu.
Evet ,bende bu gruba katılmak istiyorum.Ama sonra o kızlar benimle ve Zayneple dalga geçmeye başlamışlardı.:
-Kızlar,baksnza "Çilli tavuk "la "Öksüüüüzz".
Ama tanıdıkça daha çok nefret etmeye başlamıştım onlardan!
Çünki -dersleri iyi değildi;Derslerde sakız çiyniyor,öğretmenler kızınca da kavga ediyorlardı;Arkadaşıma ve bana hakaret ediyor,dalga geçiyorlardı.Vee...
En esasıda bana " Öksüz" diyerek üvey annemle kızını hatırlatıyorlardı.
Yani......Geçmişimi!
Unutmama izin vermeyerek beni üzüyorlardı.Okula yeni başlarken o kızlar okulun en masumu gibi gözüküp herkesle grup yaratıp,Sonra daa..her kesin sırrını öğrenip onları arkadaşlarına rezil edip,ağlatmaktı hedefleri.
Bize de yapmışlardı bunu:
-Kızlar arkadaş olalımmı?
-Neden olmasın?
-Hadi ozaman ders başlamdan önce biraz sohbet edelim.
-Tamam oluur?!-diyip gülümsedim,
-zaten dersin başlamasına daha 20 dakika var.
-İsterseniz tuvalete gidelim,he?Burda olmaz.Çok gürültülü.?!
Ben okula 3-cü sınıftan başladığımdan 2 sınıf kaçırmıştım.
Zeynep bana "O" kızlarınkötü olduklarını önceden söylesede...önceden inanmamıştım.
Beni kıskandığını sanıyordum.Kızlarda öyle masum konuşuyorkardı ki benle....
Zeynep:-Gitmeyelim,onlar bize zarar vere bilirler.Bana inanmıyormusun?Daha önce de demiştim.
-Napa bilirler ki?!
Zataen aynıyaştayız.Bize zarar veremezler.
-fff-sessiz ve endişeli bakıaşlarla ufladı.
Ben yeni olduğumdan hiç kimsenin karakterini tam bilmiyordum.Yeni bölüm gelecekk...
Lütfen yorum yazmayı ve oylamayı unutmayın:)Sizi seviyoruuuum❤️❤️❤️