Koltuğun altına eyilip saklandım.Babam elinde sigara arabaya doğru geldiğini gördüm.
Hayır,Hayır,Hayır.........
Bu doğru değil!
Babam sigara mı içiyor?!Babam arabaya oturup sigara içmeye başlamıştı.Ben boğuluyordum.Zorla nefes almaya başlamıştım.Çünki benim sigara kokusuna alerjim vardı.
Ama bu durum uzun çekmedi .
Nereye geldiğimiz hakkında bir fikrim yoktu .Ama babam arabadan düşünce camlardan bakma şansı kazanmıştım.
Donup kalmıştım.Bir hastanenin önündeydik.
Nihayet kısa süren donukluğumu bozdum.
Ben arabaya binerken kapıyı tam kapamamıştım.Elimle kendime doğru tutuyordum-açılmasın diye.Bu benim kapıyı açarken ses çıkarmamasını sağlayacaktı.
Kapıyı sessizce itip arabadan çıktım.
Babam brşeyaz önlüklü biriyle konuşuyordu.
Bu muhtemelen bir doktordu.Ben arabanın arkasına saklandım.Babam doktorla anlaşılmayan sohbetini bitirdikten sonra arabayı kiltledi .
Hastanenin kapısına doğru ilerledi.
Biraz gitdikten sonra ben de onun arkasından koştum.
Hastaneye dahil oldu.Bir kapıya doğru gitdi.
Bende onu takip ediyordum.Düşündüğüm şeyin doğru olmamasını umuyordum.
O odaya dahil oldu.Kapı açık olduğundan ve onların yüksek sesle konuşmasından her şeyi duyuyordum.:
-Merhaba.
-Selam oturun.
-Benim sonuçlar...
-Çok üzgünüm ama tumörünüz var.
Ameliyyat olmalısınız.
-Başka yolu yok mu ?
-Mâlesef....
Ayrıca...sigara içmeniz de sağlığınızı kötü şekillde etkiliyor!...
Tumör ameliyyatla alınabilir ama akciğer düzelmez.
Babamın gözleri dolmuştu.Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek.
Vote vermeyi ve yorumlarınızı yazmayı unutmayın❤️❤️❤️